לוגו לוק פור יו

פורץ דלתות בחולון

מתי צריך להזמין פורץ דלתות בחולון?

ביטחון הבית או העסק כמו כן של המכונית והחפצים היקרים הנעולים בכספת חשובים לנו תמיד.
ולכן אנו נוהגים להשתמש במנעולים, על מנת שנוכל להגן על הדברים החשובים שלנו מפני פריצות וגנבות. לעתים אנו רוצים ומעוניינים לשדרג את מערכת הנעילה בבית. למשל להחליף מנעול ישן ומקולקל, לבצע החלפה של צילינדרים משומשים ועוד.
כאשר אתם עוברים לדירה חדשה בחולון אתם נדרשים להצטייד באופן מידי במספר פלאפון של פורץ דלתות בחולון, שיעזור לכם במגוון רחב של מקרים שונים. כאלה שלא חשבתם עליהם ולא השקעתם בהם מחשבה כל כך במהלך מעבר לבית החדש.

פורץ דלתות בחולון

למה שתצטרכו שירותי פורץ דלתות בחולון?

ישנם הרבה מקרים בהם נזדקק לשירותיו של מנעולן בחולון ואנו עלולים להזדקק בהם בכל שלב בחיים למגוון עבודות שונות, בדיוק ברגעים הכי לא צפויים.

פורץ דלתות בחולון- החלפת צילינדרים 

המעבר לדירה חדשה תמיד מרגש. הרי זה צעד חשוב ולא פשוט ואתם עכשיו משנים חלק מחייכם ומחליפים מיקום חדש שאינכם מכירים ולא יודעים שום דבר עליו.
אחד מהדברים החשובים הוא שבטוח לא מעט אנשים מחזיקים בידם מפתחות לדירה החדשה שלכם כי הרי הם גם גרו שם בעבר. ותמיד נשאר איזה מפתח אצל הדייר הקודם. לא כל הדיירים זוכרים להחזיר את כל המפתחות ואין לדעת אצל מי יש מפתח מהבית שלכם.

דבר ראשון מומלץ וחשוב לבצע כבר ביום הראשון שבו אתם נכנסים לדירה החדשה הוא לפנות אל מנעולן בחולון ולבצע החלפה של מנעול או הצילינדר בדלת הכניסה.
כך תוכלו באמת להיות רגועים ובטוחים שאתם עכשיו האנשים היחידים שיש להם אפשרות להיכנס לדירה הזאת. וכמו כן לדעת שאתם בטוחים יותר בעיר הגדולה של חולון.

זקוקים למנעולן בחולון להחלפת צילינדרים? חייגו אלינו עכשיו -050-999-2411.

 

אזורים ושעות פעילות בעיר

אנו מספקים שירותים 24 שעות 6 ימים בשבוע בכל אזורי העיר!

באזורים הבאים אנו מספקים שירותי מנעולנות כבר יותר מ 10 שנים. וכמו כן אנו מכירים טוב טוב את כל הרחובות בעיר חולון:
בלוקונים, נווה פנחס, מלאכה, נווה ארזים, גבעת חולון, נאות שושנים, אלופי צה"ל, קריית שרת, רסקו א', רסקו ג' ועוד.

אולי יעניין אותך גם:

פורץ דלתות בחולון- החלפת צילינדר לדלת

במקרה ששמת לב שהצילינדר שלך לדלת אינו עובד כשורה, זהו סימן שצריך להחליף אותו. לכן התקשר למנעולן מלוק פור יו והוא ישמח לתת לך שירות. כאמור המנעולן ייתן לך הצעת מחיר כבר בטלפון, וכאשר תקרא לו להחליף לך צילינדר לדלת, הוא יגיע מהרה. אם אין לך שום מושג בצילינדרים, המנעולן ייעץ לך לאיזה צילינדר כדאי לך להחליף כך שיתאים לך מבחינת איכות ומבחינת מחיר. המנעולן מלוק פור יו הינו מקצועי ביותר משום שהוא עבר הסמכה רחבה בתחום המנעולנות. וכמו כן יש לו ידע וניסיון רבים בתחום. וזאת משום שהוא נחשף ומטפל יום יום במקרים שונים בתחום. כמו כן יש ברשותו כלים חדישים ביותר. ולכן יידע לבצע כל פעולה בתחום המנעולנות. אז ברגע שהמנעולן יגיע אליך הוא יביא עמו מבחר של צילינדרים. וממנו תוכל לבחור את המתאים לך ביותר. תוכל גם לרכוש צילינדר מהאתר שלנו. למשל צילינדר לוקסיס Locxis ID.

פורץ דלתות בחולון

פורץ דלתות בחולון- שחזור מפתח לרכב

זהו שירות נוסף אותו תוכל לקבל ממנעולן מלוק פור יו. כאמור במידה ושמת לב שהמפתח שלך לרכב אינו עובד כראוי או שהוא הלך לך לאיבוד וזהו המפתח היחיד שלך, תצטרך לעשות שחזור מפתח לרכב. אז התקשר למנעולן מלוק פור יו, הוא ייתן לך הצעת מחיר בטלפון ויגיע אליך במהרה. בנוסף המנעולן יביא עמו מכשור המתאים לשחזור המפתח, ותוך זמן קצר תוכל לקבל מפתח חדש משוחזר מ0. 

פורץ דלתות בחולון

אז מה פורץ רכבים יודע לבצע

פורץ רכבים מקצועי יודע לבצע את כל סוגי הפריצות המקצועיות והטובות ביותר.

בדרך כלל ידע פורץ הרכבים להגיע תוך מספר דקות בודדות לכל פינה בעיר חולון והסביבה. וכמו כן לתת את המענה המקצועי ביותר והמהיר לכל סוגי התקלות האפשריות.

כשאנחנו ננעלים מחוץ לדירה הדבר הראשון שחולף לנו בראש הוא תוך כמה זמן אנו נכנס לאי הנעימות בלהיתקע מחוץ לבית. וחשש זה גובר באופן מיוחד כשהשעה מאוחרת או שאנחנו חייבים משהו דחוף מתוך הדירה. לכן אנו מציעים לכם לא להשתדל לפרוץ בלי אף אחד או לעשות מעשה שטותי ולנסות לבדוק מהשכנים. משום  שזה מעשה שאינו חכם ועלול לעלות לכם ביוקר. לכן התקשרו למנעולן של לוק פור יו ותוך זמן לא ארוך אתם תוכלו להיכנס חזרה לתוך הדירה. במחיר אטרקטיבי לפריצת דלת בחולון.

מנעולן 24 שעות

מנעולן באישור מדינת ישראל מגיע תוך 30 דקות ופורץ לכם כל דלת וכל מנעול תוך דקות ספורות

מחירון שירותי מנעולן