לוגו לוק פור יו

תיקון דלתות לאחר פריצת מכבי אש – 99% הצלחה!

הבית שלכם נשרף לא עלינו? אתם צריכים תיקון תשתית, דלתות וחלונות לאחר פריצת מכבי אש?

התקשרו אלינו עכשיו! יש לנו 99% הצלחה בתיקון דלתות לאחר פריצת מכבי אש!

ישנן מספר סיבות שבהן נקראים לוחמי האש לפרוץ דלתות בדירות. שכנים מתלוננים על ריחות לא נעימים מאחת הדירות. שכנים מתלוננים על בכי ממושך של ילדים קטנים או בעלי חיים שסגורים שעות בדירה. בנוסף נקראים לוחמי האש בכל אימת שפורצת דליקה באחת הדירות. במקרים רבים מגיעים לוחמי האש למקום האירוע והדרך היחידה להיכנס לדירה ולהציל את היושבים בה היא פריצת הדלת. בסיום האירוע יש צורך להזמין דלת חדשה. תיקון דלתות מקצועי לאחר פריצת מכבי אש נעשית לאחר התערבות המשטרה ומסירת אישור לבעלי הדירה שהפריצה נעשתה כחוק. לבעלי דירה שיש ביטוח התיקון יעשה באחריות חברת הביטוח למי שאין האחריות עליו. לצערנו, לא תמיד ניתן לבצע תיקון דלתות לאחר פריצת מכבי אש וזאת משום הנזק שנגרם תוך כדי פריצתה. לוחמי האש פורצים את הדלת כדי להציל את היושבים בבית מבלי לחשב את הנזק שעלול להיגרם לדלת. הם פועלים על פי ההנחיות. אנחנו מבטיחים לעשות הכול כדי להחזיר לכם את הבית לקדמותו!

תיקון דלתות לאחר פריצת מכבי אש
תיקון דלתות לאחר פריצת מכבי אש

האם ניתן לקבל החזר עבור פריצת מכבי אש?

עלות פריצת דלת של מכבי אש היא בדרך כלל למעלה מ1000 ש"ח. הפריצה מהירה באמצעות כלים מאכנים שמעוותים את הדלת וגורמים לנזק קשה מאוד!

רק מנעולן מומחה ידע לתקן דלת לאחר פריצת מכבי אש,

עלות פריצת דלת של מנעולן 250 ש"ח ללא נזק לדלת

רק אם יש לכם ביטוח דירה תוכלו לקבל החזר (בכפוף לחשבונית)

בעיות נוספות שנוצרות לאחר פריצה של מכבי אש

  • לא תמיד ניתן להיכנס לדירות בוערות דרך החלונות. במקרים רבים יש סורגים שמקשים את הכניסה ולכן יש צורך לפרוץ את דלת הכניסה.
  • במקרה שלוחמי האש נקראים לדירה בה מאיים אדם לקפוץ מהחלון כדי לקחת לעצמו את החיים הם נדרשים לפרוץ את הדלת הראשית ברגישות ובזהירות וזאת כדי למנוע את קפיצתו. לא תמיד הדלת נפרצת בעדינות ולדלת נגרם נזק.
  • במקרים בהם ילדים או בעלי חיים סגורים זמן ארוך בתוך הדירה, בטרם פורצים לוחמי האש את הדלת, מחפשים כל דרך אחרת אפשרית להגיע להורים ורק אם לא עלה הדבר בידיהם הם פורצים את הדלת וגם זאת בליווי כוחות משטרה.

תיקון דלתות לאחר פריצת מכבי אש צריכה להיעשות על ידי אנשי מקצוע. במקרים רבים אין אפשרות לתקן את הדלת וצריך להתקין דלת חדשה.  לפעמים הדלת שנפרצה לא ניזוקה בצורה חמורה ואפשר לתקנה בקלות. בשביל זה אנחנו כאן!

אם הדלת שלכם נהרסה בגלל שריפה, אנחנו מומחים לכך. התקשרו אלינו כבר היום על מנת לקבל את הדלת שלכם בחזרה!