לוגו לוק פור יו

היתרונות בלהיות מנעולן

אז מהם היתרונות בלהיות מנעולן?

היום בשנת 2019 אנשים רוצים לעבוד כמה שפחות ולהרוויח כמה שיותר.

לשם כך נפתחים היום המון קורסים מקצועיים במחירים משתלמים ונוחים לכל כיס במעט שעות לימוד.

קורסים אלה לא היו בעבר ובעצם הם מהווים חשיבה מחוץ לקופסה.

לדוגמא: קורס אייבי (איך לעשות כסף דרך האינטרנט) , קורס קאוצ'ינג (אימון אישי) וכולי. קורס מנעולן ב"חבר המנעולים בישראל" עונה על דרישות אלו.

קהל היעד הוא בעיקר גברים מגיל 18 עד גיל הפרישה.

היתרונות בלהיות מנעולן

היתרונות בלהיות מנעולן- למי זה מתאים?

בדרך כלל מתאים לבעלי רקע טכני, כאלה שיודעים לעבוד עם הידיים, בעלי רישיון נהיגה כולי.

מקצוע זה משאיר המון זמן פנוי בין קריאה לקריאה ואם הפן הפרסומי והשיווקי מתופעל בצורה נכונה, אין בעיה להרוויח במקצוע זה המון כסף במעט זמן.

לדוגמה: פריצת דלת רב בריח באזור המרכז יכולה לנוע בין 200-450 ₪ תלוי בשעה וביום (בלילה המחיר יקר יותר) כאשר העבודה עצמה היא בערך 20 דקות.

קצת על הקורס…

הקורס עצמו בנוי משני חלקים.

חלק עיוני – 45 סרטונים מקוונים שלומדים אותם בבית ומשמשים בעתיד לגלגל הצלה במקרה שהתלמיד לא זכר שיעור ו הוא לא עבודה.

וחלק מעשי- 12 שעות שבהם התלמיד צמוד למורה פרטי ועושה תרגילים בפועל בנושאים: פריצת כל סוגי הדלתות, פריצת כספות ופריצת רכבים.

הקורס מספק גם ארגז כלים שהתלמיד יוכל להתחיל לעבוד. וכמו כן קורס שיווק שבו התלמיד ילמד איך לייצר לו לקוחות בזכות עצמו ע"י קידום בגוגל, קידום אורגני וכל מה שקשור בניו מדיה.

בסיום הקורס המנעולן מקבל תעודה בינלאומית אותה יציג בגאווה מול לקוחותיו.

בנוסף "חבר המנעולנים בישראל" מספקים גם עזרה בעבודה דרכם למנעולן המתחיל.

היתרונות בלהיות מנעולן- להיות מנעולן מקצוען

אם התלמיד יהיה מנעולן מקצוען וילמד לקדם את עצמו במדיה כמו שצריך- מה שדורש כסף והתמדה, לא תהיה לו בעיה לרכוש לעצמו עוד לקוחות שיבואו מ"פה לאוזן"– כל עוד הוא נותן שירות מקצועי, מהיר ואמין כמובן.

יתרון נוסף זה מתן עזרה לאנשים בשעת צרה, לפעמים אנשים נקלעים למצבים לא נעימים. כמו לבוא לבית בשעה מאוחרת, להכניס את המפתח בצורה לא נכונה ובטעות לשבור את המפתח בדלת. המנעולן במצב זה הוא התקווה היחידה בעיני הלקוח.

העבודה עצמה היא דינמית. יש נסיעות למקומות שונים ומי שאוהב את העבודה גם נהנה ממנה שזה יתרון מאוד משמעותי.

היתרונות בלהיות מנעולן

שירותים אותם מספקים המנעולנים שלנו

המנעולנים מבית לוק פור יו מספקים מגוון רחב של שירותים בתחום המנעולנות, להלן חלק מהשירותים:

  • החלפת צילינדר לדלת
  • פריצת רכב
  • תיקון דלתות
  • פריצת כספות
  • שחזור מפתח לרכב
  • שכפול מפתח לרכב
  • שירותים נוספים רבים בתחום המנעולנות. 

החלפת צילינדר לדלת

נפרט על שירות זה אותו מספקים המנעולנים של לוק פור יו:

כאשר הצילינדר בדלת אינו עובד כשורה זה סימן שצריך להחליף אותו. ואיך עושים זאת? מתקשרים למנעולן מלוק פור יו, המנעולן נותן הצעת מחיר הטלפון. ולאחר מכן הוא מגיע במהרה לבית הלקוח להחליף את הצילינדר. במידה וללקוח אין שום ידע בנושא הצילינדרים, המנעולן שלנו יכול לייעץ לו למה כדאי לו להחליף כדי שיתאים לו מבחינת איכות ומבחינת מחיר. כשהמנעולן שלנו יגיע לבית הלקוח, הוא יביא עמו מבחר של צילינדרים וממנו הלקוח יוכל לבחור את הצילינדר המתאים לו ביותר. בנוסף המנעולן שלנו יחליף את הצילינדר בצורה מקצועית ונקייה. ניתן גם לרכוש צילינדר מהחנות האינטרנטית שלנו. למשל צילינדר לוקסיס Locxis ID של רב בריח.

שכפול מפתח לרכב

זהו שירות נוסף אותו ניתן לקבל ממנעולן מבית לוק פור יו. אז מתי כדאי לעשות שכפול מפתח לרכב? במידה ושמים לב שהמפתח של הרכב מתחיל לעשות בעיות, כלומר פעם הוא עובד, ופעם אינו עובד, כדאי לשכפל מפתח. מוטב לשכפל מפתח כדי למנוע מצב שהמפתח לא יעבוד כלל ואז נצטרך לעשות שחזור מפתח לרכב. כמו כן, במידה ויש לנו מפתח אחד ואין מפתח ספייר, כדאי למהר לעשות שכפול למפתח לכל צרה שלא תבוא ותשאיר אותנו ללא מפתח כלל! כידוע, שכפול מפתח לרכב זול יותר משחזור מפתח לרכב. זאת ועוד: שכפול מפתח לרכב הינו פעולה פשוטה יותר משחזור מפתח לרכב. ולכן, מוטב לעשות שכפול מפתח לרכב בטרם נצטרך לעשות שחזור מפתח.

היתרונות בלהיות מנעולן 

היתרונות בלהיות מנעולן- עניין של החלטה

חוץ מעזרה לאנשים – מה שעושה למנעולן טוב על הלב, יש גם אופציה להכיר המון אנשים חדשים למי שהוא חברותי.

ישנם המון יתרונות בלהיות מנעולן , הכול עניין של החלטה – לקום ולעשות משהו שעדיין לא עשית. וזאת בכדיי להתקדם לחיים טובים יותר עם הרבה זמן פנוי למשפחה. וכמו כן הרבה כסף.

מקצוע זה טוב גם לאלה שיוצאים לפנסיה. עבודה זו גם מעסיקה אותם ומוציאה אותם מהשגרה. ויתר על כן נותנת להם את האופציה להרוויח עוד כסף.