לוגו לוק פור יו

מנעולן בשדות ים

זקוקים למנעולן בשדות ים?

מנעולן  זמין עבורכם 24 שעות ביממה לכל שרותי המנעולנות: פריצת מנעולים, דלתות רכבים.
מפתח נשבר במנעול? גם כאן מנעולן של לוק פור יו יוכל לעזור לכם במהירות.

מנעולן בשדות ים – נשבר לכם המפתח בדלת?

כאשר נשבר לכם מפתח בדלת אתם נמצאים בבעיה כפולה. כלומר, אתם זקוקים גם לפריצת הדלת כי אתם תקועים בחוץ וגם זקוקים לשכפול מפתח. לכן התקשרו למנעולן ועל הדרך תבקשו ממנו מחיר גם לשכפול מפתח במקום המפתח השבור. אז מדוע עדיף לכם לא להתעסק בדלת בעצמכם ועדיף שתתקשרו למנעולן? משום שכאשר מפתח נשבר הוא תקוע בפנים ולא כדאי לכם להתחיל לפרק ולדחוף דברים לפתח של המנעול. כדי שלא תעשו נזק נוסף. לכן מנעולן מוסמך יגיע אליכם הביתה ובעזרת מכשור מתאים, יוציא לכם את המפתח השבור ללא נזק לדלת.

מנעולן בשדות ים

מנעולן בשדות ים – מנעול ביומטרי

מה הוא מנעול ביומטרי, ובמה כרוחה התקנת מנעול ביומטרי אצלנו בבית? מנעול ביומטרי פועל בדיוק כך: אתם שמים את האצבע בכל מקום שמאפשר זיהוי באמצעות טביעת אצבע. כלומר זה הוא מנעול חכם שמאפשר לכם גישה הביתה ללא צורך במפתח. והכל באמצעים חכמים כמו טביעת אצבע, לוח מקשים, ואפליקציה חכמה שתאפשר לכם לפתוח את הדלת מרחוק במידה ותרצו לתת גישה אליכם הביתה כשאתם לא נמצאים. למעשה התקנתו של מנעול ביומטרי אינה מסורבלת ואינה דורשת מכם לבצע שינוי בחשמל בבית. הגישה נוחה מאוד והמנעול מותקן על הדלת, בצורה כזו שתהיה גישה נוחה גם לילדים שלכם להיכנס הביתה. כלומר מנעול ביומטרי הינו מנעול מתקדם ולא בעלות גבוהה מדי.
לכן התייעצו עם מנעולן של לוק פור יו אודות המחיר ותתקדמו למנעול עתידני ונוח. דמיינו לעצמכם שהילד שלכם לא לקח מפתח כאשר הוא יצא מבית הספר. תוכלו לפתוח לו את הדלת מרחוק, במידה ואתם לא מעוניינים לתת לו גישה ללוח מקשים או לטביעת האצבעות. מעוניינים שיהיה לילדים רק מפתח, הבעיה תפטר מהר ללא צורך שלכם להגיע אל הבית לפתוח את הדלת
באמצע יום עבודה.

מנעולן בשדות ים

שירותי המנעולנות אותם אנו מבצעים בשדות ים:

  • תיקון דלתות מכל הסוגים
  • שירות פורץ כספות 24 שעות
  • החלפת צילינדר לדלתות רב בריח, מולטילוק, רשפים ועוד
  • פורץ רכבים ללא נזק לרכב עד 20 דקות הגעה
  • כיוון דלתות שחורקות ולא נסגרות כמו שצריך כגון: דלתות עץ, פלדלת, זכוכית, הזזה ועוד
  • החלפת מנעולים והתקנת מנעולים ביומטריים

החלפת צילינדר לדלת

במקרה שאתם צריכים להחליף צילינדר לדלת שלכם, אנחנו ממליצים שתתייעצו עם מנעולן מלוק פור יו. משום שהמנעולנים שלנו הם מקצועיים מאוד בתחום המנעולנות ולכן יכולים לייעץ לכם לאיזה צילינדר כדאי לכם להחליף. כך שיתאים לכם מבחינת איכות וגם מבחינת מחיר. לכן התקשרו למנעולן מלוק פור יו, ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית כבר בשיחת הטלפון. בנוסף כאשר תזמינו את המנעולן להחליף לכם את הצילינדר, הוא יגיע במהרה. וכמו כן הוא יביא אתו מבחר של צילינדרים ממנו תוכלו לבחור את המתאים לכם ביותר. יתר על כן המנעולן שלנו יחליף לך את הצילינדר בצורה מקצועית מאוד ונקיה. ותוך זמן לא רב, בדלת שלך יהיה צילינדר חדש מהאריזה. יתר על כן, תוכל לרכוש גם צילינדר מהאתר שלנו, למשל צילינדר רב בריח צילינדר לוקסיס Locxis ID.

זקוקים למנעולן באזורים נוספים? מנעולן חדרה והסביבה זמין עבורכם 24 שעות לכל מטרה:
פריצת כספות, פריצת מנעולים, החלפת צילינדרים, פריצת רכבים ומגוון שירותים בתחום. לכן התקשרו אליו לכל בעיה בתחום המנעולנות.