לוגו לוק פור יו

איתור מנעולן אמין בבני ברק

נתקעתם ללא מפתח לרכב? איבדתם את המפתח למשרד? צריכים מנעולן בבני ברק?


אל תמתינו יותר מידי, דברו עם עם איתי לוק-פור-יו בכל שעה,
זמינות של 24 שעות ביממה במהלך בכל ימות השבוע.
איתי מספק שירות תיקון, פריצה והחלפת מנעולים לכל סוגי הדלתות.

אנו יודעים שהשאלה המרכזית והחשובה ביותר בתחום המנעולנות היא שאלת האמינות.
כאשר אתם מחפשים מנעולן בעיר בני ברק מומלץ להתמקד בחיפושים בצורה יסודית.
הפרמטרים של מנעולן אמין הם קודם כל תעודת יושר מטעם משטרת ישראל.

בנוסף, למנעולן מקצועי אמור להיות ניסיון בתחום וגם המלצות רבות,
כל אלה בטוח יעזרו לכם למצוא מנעולן אמין בבני ברק
ולצמצם את הסיכון בהיתקלות עם מנעולן לא אמין.

מנעולן בבני ברק


כך ניתן למצוא מנעולן בעיר בני ברק

בני ברק היא עיר צפופה ומאוד עמוסה, אתם עשויים למצוא עצמכם ברגע מסובך ולא פשוט.
ייתכן כי יש לכם פגישה שחייבת להתחיל ואתם חייבים להגיע אליה בזמן
או חייבים לאסוף את הילדים מבתי הספר ופתאום נתקלתם בבעיה והרכב שלכם נעול!

בין אם איבדתם מפתחות ובין אם ננעלתם בטעות בתוך הרכב שלכם,
הפתרון הטוב ביותר שנמצא ברשותכם זה למצוא ולאתר פורץ מנעולים בבני ברק.
מנעולן שיוכל להגיע אליכם במהירות ולפרוץ את הדלת או את המכונית,
ללא נזקים לחלון של הרכב או לדלת של הבית. אולי תזדקקו גם לשירות של שחזור מפתח לרכב, נשמח לעזור גם בזה. 

אולם, לעתים כאשר מחפשים פורץ מנעולים בבני ברק ניתן להסתבך
ולא תמיד זה פשוט כמו שזה נשמע לכם.
בעיקר בגלל שבין מבחר אנשי מקצוע רבים,
ישנם מנעולנים שכדי להיזהר מהם לטובת הביטחון שלכם ושל משפחתכם.

תערכו סקר שוק על מנת להזמין מנעולן

באפשרותכם לערוך סקר שוק בבני ברק כדי לנסות להזמין את המנעולן האמין והטוב ביותר,
כך תגלו שיש לכם כמה אופציות ואפשרויות שונות.
אתם עשויים להיות מופתעים מההפרשים במחירים אצל מנעולנים שונים,
אבל לא תמיד צריך לתת למחיר הזול לקבוע מכיוון והוא עלול להטעות אתכם.

מנעולן בת"א מקצועי ואמין אולי יעלה לכם קצת יקר יותר,
אבל עשוי להבטיח לכם ביטחון ואחריות מלאה ותוכלו להיות עם ראש שקט.

מצד שני, בוודאי שבמידה והעלות יותר מדי גבוהה ואין סיבה מוצדקת למחיר,
חבל שתשלמו מחירים מופרזים ללא סיבה.

מנעולן בבני ברק

וודאו כי המנעולן בעיר בני ברק מחזיק בתעודת הסמכה

בוודאי הייתם רוצים להזמין את האדם האמין ביותר כדי שיבצע אצלכם את השירות הטוב ביותר.
לכן חשוב שתדעו כי לפני שאתם מזמינים מנעולן, רצוי לוודא שיש לו תעודת הסמכה.

כל אדם שעובר קורס הסמכה של מנעולן מקבל תעודת הסמכה בתום הקורס.
תעודת ההסמכה נראית כמו רישיון נהיגה,
שאותה המנעולן מציג כאשר לקוח מבקש לדעת אם הוא באמת מוסמך להיות מנעולן.
כל מוסד מוכר ומקצועי ברחבי הארץ מעניק תעודת הסמכה בסיום הקורס.

לאחר שבדקתם כי המנעולן מחזיק בתעודת הסמכה,
עליכם לוודא כי יש ברשותו תעודת יושר תקפה ממשטרת ישראל.
המשמעות של התעודה היא שאין לאותו מנעולן עבר פלילי.

לכן חשוב בעת הגעת המנעולן שהזמנתם לבקש ממנו שיציג בפניכם את התעודה הזו.
ללא האישור אנו ממליצים לכם לא לקבל את שירותיו של אותו אדם
ולהמשיך לחפש מנעולן אחר.

החלפת צילינדר בבני ברק

כשעוברים דירה או אם אבד מפתח, מומלץ להחליף צילנדר לדלת הכניסה בבית. ישנם שוגים רבים של צילנדרים. פשוטים ממש ומשוכללים. כדאי לבחור  לפי הצורך והתקציב, על מנת לקבל מידע ולהחליף צילינדר, יש לפנות למנעולן מורשה.

איך נאריך את חיי דלת הזכוכית 

1.לא נפעיל לחץ על המשאבה – לא לסגור את הדלת בכוח שכן אם נסגור בכוח, נפעיל לחץ על המשאבה , הלחץ יגרום לבריחת שמן מהמשאבה של הדלת.

2.נוודא שהדלת לא תבוא במגע ישיר עם מים, כיוון שחדירת מים עלולה לעשות לדלת קורוזיה ולהרוס את המשאבה.

3.נוודא שהדלת לא נסגרת מהר מדי- טריקת דלת מהירה , משנה את הכיוון של הדלת ופוגעת במשאבה.

השירותים של המנעולנים מבית לוק פור יו

המנעולנים של לוק פור יו נותנים שירותים במגוון רחב של נושאים בתחום המנעולנות, להלן מספר מהשירותים:

  • החלפת צילינדר לדלת
  • שחזור מפתח לרכב
  • שכפול מפתח לרכב
  • פריצת כספות
  • פריצת אופנועים
  • תיקון דלתות
  • פריצת רכב
  • ועוד מגוון רחב של שירותים בתחום המנעולנות.

מנעולן בבני ברק- החלפת צילינדר לדלת

אחד מהשירותים אותו תוכל לקבל ממנעולן של לוק פור יו הוא החלפת צילינדר לדלת.

במידה ושמת לב שהצילינדר שלך לדלת אינו תקין, זהו סימן שצריך להחליף אותו. לכן התקשר למנעולן מלוק פור יו והוא ייתן לך הצעת מחיר אטרקטיבית כבר בטלפון. ובמידה ואין לך מושג בצילינדרים, המנעולן יוכל לייעץ לך. כאשר תזמין את המנעולן הוא יגיע עד אליך במהירות רבה, ויחליף לך את הצילינדר במקצועיות ובמהירות. בנוסף כאשר המנעולן יגיע אליך, הוא יביא עמו מבחר של צילינדרים ממנו תוכל לבחור את הצילינדר המתאים לך ביותר מבחינת איכות ומבחינת מחיר.  

מנעולן בבני ברק- שכפול מפתח לרכב

שירות נוסף אותו תוכל לקבל ממנעולן מלוק פור יו הוא שכפול מפתח לרכב.

במידה ויש לך רק מפתח אחד לרכב, מומלץ לשכפל אותו. עדיף שיהיה לך מפתח ספייר במקום בטוח בבית לכל מקרה. כידוע אם יש בידך רק מפתח אחד לרכב, אתה מסתכן בכך שאם תאבד אותו או שיקרה לו משהו אחר, תישאר ללא מפתח כלל. ואז תצטרך לעשות שחזור מפתח לרכב. כאמור שחזור מפתח לרכב זו פעולה יקרה יותר ומורכבת יותר משכפול מפתח לרכב. ובנוסף אם יש מספר משתמשים ברכב, עדיף לשכפל מפתח. לכן במידה ויש בידך מפתח יחיד לרכב, תמהר לשכפלו בטרם תצטרך לשחזר מפתח לרכב. 

מתי נזדקק לקרוא למנעולן בבני ברק שיפרוץ לאופנוע שלנו?

אתם נוסעים באופנוע שלכם לכל מקום, וקניתם אותו במיוחד כי זה כלי תחבורה נוח, גם מבחינת חניה? אתם לא היחידים. כידוע מצב החניה בערים שונות בארץ אינו מזהיר כלל. ולכן ישנו פתרון נוח כמו אופנוע שבעזרתו ניתן להגיע למקומות רבים במהירות ולמצוא חניה בקלות. אז מה קורה במצב כזה שבו איבדתם את המפתח של האופנוע או שהכיסא של האופנוע נטרק לכם כאשר המפתח בפנים? תצטרכו להזמין מנעולן שיפרוץ לכם לאופנוע. כאמור לאופנוע קיימים בדרך כלל כיסא וארגז אחורי ושניהם נשלטים על ידי המפתח. ולכן אם איבדתם את המפתח או שטרקתם את הכיסא כשהמפתח בפנים, תצטרכו לקרוא למנעולן שיפרוץ את האופנוע. אבל אל תנסו לפרוץ את האופנוע בכוחות עצמכם כי אתם עלולים לגרום לנזק. לכן כדי לפרוץ לאופנוע צריך להיות בקיאים במנגנונים  ולהכיר טוב את הסוגי האופנועים השונים, להכיר מערכות וכולי. 

לכן אם אתם צריכים פריצה לאופנוע שלכם, התקשרו אלינו ללוק פור יו ומנעולן מוסמך ומומחה יגיע אליכם ויפרוץ לכם את האופנוע במקצועיות רבה. 

צריכים לפרוץ לרכב בבני ברק? אנחנו כאן לשירותכם!

אתם נוהגים ברכב האהוב שלכם להנאתכם, והוא משמש לכם כרגליים- מוכר מאוד! בימינו כמעט ואין תחליף לרכב, במיוחד אם יש לנו משפחה. אנחנו משתמשים ברכב כדי להגיע לכל מקום. וכמו כן לכל פעולה כמו להגיע לעבודה, לעשות קניות, לצאת לטיולים, להסיע את הילדים לחוגים ועוד מטרות שונות. אז במקרה שאנחנו לא יכולים להשתמש ברכב שלנו בגלל ששכחנו את המפתח של הרכב בתוך הרכב והוא ננעל ואין לנו מפתח נוסף או שאיבדנו את המפתח ואין לנו דרך להיכנס לרכב כי אין לנו מפתח ספייר, אנחנו חשים חרדה ולחץ. וזה מובן כי אנחנו לא יכולים להשתמש ברכב שלנו למטרות השונות שאנחנו נוהגים להשתמש בו. אז לאחר שאנחנו נרגעים קצת והצבע חוזר ללחיים, נצטרך להזמין פורץ רכבים שיפרוץ לנו את הרכב. אבל לפני שתזמינו פורץ רכבים מומלץ לבדוק שיש לאותו פורץ תעודת מוסמך ותעודת יושר ממשטרת ישראל. 

אבל אין לכם מה לדאוג כי אצלנו בלוק פור יו תמצאו את מיטב פורצי הרכבים המקצועיים והמומחים בתחום. כל מה שעליכם לעשות הוא להתקשר אלינו 24 שעות ביממה ולהזמין את שירותיו של פורץ רכבים מוסמך ומקצועי. כמו כן המנעולן ייתן לכם הצעת מחיר כבר בשיחת הטלפון ולאחר מכן יגיע אליכם במהרה לפרוץ לכם את הרכב במקצועיות. 

מנעולן בבני ברק לפריצת דלת

אתם גרים בבני ברק ומצאתם את עצמכם עומדים חסרי אונים והמומים מול דלת ביתכם שנעולה? אין לכם שום יכולת להיכנס פנימה? אכן מקרה לא נעים שעלול לקרות לכל אחד מאתנו בכל שעה במהלך היום. כמובן שזה מבאס כפליים אם מדובר במשפחה שלמה שמחכה להיכנס הביתה ואם מדובר בשעות הערב המאוחרות- עוד יותר מבאס. אז אתם מנסים לסובב את המפתח של הבית בחור המנעול והוא מסרב להסתובב או שהוא בכלל לא נכנס לתוך הצילינדר? אתם מנסים לקחת מבן משפחה אחר מפתח אחר, אך גם זה לא עוזר? אין מה לעשות אלא רק לקרוא למנעולן שיפרוץ לכם את הדלת ויכניס אתכם הביתה במהרה. כדאי שתהיו מוכנים מראש למצב שיכול לקרות שבו המנעולן יפרוץ לכם לדלת ותצטרכו להחליף את הצילינדר. כלומר קיים גם סיכוי כזה. אבל לא נורא המנעולנים של לוק פור יו יוכלו גם לעזור לכם בנושא זה ואף לייעץ לאיזה צילינדר כדאי לכם להחליף שיתאים לכם ביותר. 

בכל מקרה המנעולנים שלנו מלוק פור יו יודעים לפרוץ את הדלת במקצועיות רבה ובמינימום נזק. אז אל תחששו ואל תדאגו, ואלינו התקשרו! המנעולן ייתן לכם הצעת מחיר כבר בטלפון וישמח לפרוץ לכם את הדלת במקצועיות ובאדיבות. 

מיגון נוסף לבית בצורת מנעול עליון

רוצים למגן את הבית שלכם ולהתקין בנוסף למנעול הקיים גם מנעול עליון (כספת)? בחירה מצוינת כי מנעול זה משמש כספות והוא בעל שלושה בריחים ולכן נותן הגנה טובה בפני פורצים. כמו כן כדי לפרוץ מנעול כזה צריך זמן רב ולכן גורם זה יכול לשמש גם כסימן הרתעה לפורצים. כאמור התקנה של מנעול כזה לוקחת זמן והיא מורכבת ולכן גם המחיר יהיה בהתאם. כאמור אתם יכולים להתייעץ עם המנעולן שלנו לגבי איזה מנעול כדאי להתקין ולגבי סוגי המנעולים השונים ומחירים. כמו כן במידה והחלטתם להתקין מנעול כזה, המנעולן שלנו מקצועי מאוד ומתמחה בסוג עבודה זה ולכן יוכל להתקין לכם את המנעול במקצועיות רבה. כל מה שנותר לכם לעשות הוא להתקשר אלינו במשך 24 שעות ביממה, לקבל הצעת מחיר משתלמת והמנעולן יגיע אליכם להתקין לכם את המנעול במקצועיות ובאדיבות. 

אז מתי צריך לקרוא לפורץ כספות

אנחנו מודעים לעובדה שכיום הכספות הפכו למוצר מבוקש ושכיח בהרבה מקומות כמו במשרדים, בבתי עסק, בבתים ועוד. ברור שכולנו רוצים להגן על הדברים היקרים לנו כמו ניירות ערך, כסף, תכשיטים, אלבומי תמונות, צוואות ועוד. ולשם כך נועדה הכספת- לאבטח את המוצרים ששמים בתוכה. ולכן ניתן לראות שביותר ויותר בתים ישנו שימוש רב יותר בכספות ביתיות. בדרך כלל אנחנו מחביאים את הכספת במקום כלשהו בבית כמו ארון וכולי וזאת כדי להגן עליה ועל התכולה שלה מפני פורצים. אז מה לעשות כאשר אנחנו צריכים באופן דחוף להוציא דבר מה מהכספת, כמו תכשיט מסוים למסיבה שתתקיים בערב והכספת לא נפתחת? אז למה היא לא נפתחת? יכול להיות שאיבדנו את המפתח של הכספת או שהכרטיס המגנטי משופשף מדי, או שכחנו את הקוד ועוד סיבות.

כמובן שבמקרה כזה נחוש בלחץ וחרדה כי אנחנו עומדים חסרי אונים מול כספת נעולה שמסרבת להיפתח. אבל אין צורך להילחץ. קחו מספר רגעים להירגע מהמצב, ולאחר שנרגעתם התקשרו אלינו למנעולן שיפרוץ לכם את הכספת במקצועיות רבה. 

ברור שאל תנסו לפתוח את הכספת על ידי הפעלת כוח עליה כי בצורה כזו אתם עלולים לגרום לנזק למנגנון שלה. אז כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתקשר אלינו, ומנעולן מקצועי ומוסמך שלנו המומחה בפריצת כספות יגיע אליכם ויפרוץ את הכספת במקצועיות ובמינימום נזק. 

קצת עלינו

אתם יכולים להיות בטוחים כשתזמינו מנעולן שלנו, תקבלו שירות של מנעולן מקצועי, מוסמך ואדיב. וכמו כן תוכלו למצוא בין הערכים שלנו עלות משתלמת, זמינות 24 שעות ביממה, מקצועיות בלתי מתפשרת, ואמינות גבוהה. ברור שכולנו רוצים לקבל תמורה לכסף שאנחנו משקיעים, ואצלנו תוכלו לקבל זאת. בתחום המנעולנות אין לדעת מתי נצטרך לקרוא למנעולן, זה יכול לקרות גם באמצע הלילה. לכן אצלנו תקבלו מענה בכל זמן במשך 24 שעות ביממה. כמו כן כאשר תקראו למנעולן שלנו הוא יגיע עד אליכם במהירות רבה. בנוסף המנעולנים שלנו הם בעלי תעודות מוסמך ותעודות יושר ובעלי ניסיון עשיר בתחום, כך שתוכלו לסמוך עליהם בכל בעיה שתצטרכו בתחום המנעולנות. 

אז אין לכם מה להתלבט הרבה, לכל שאלה או בעיה אתם מוזמנים להתקשר אלינו ונשמח לעזור!

חשוב לבחור מנעולן תושב העיר בבני ברק שהוא תושב העיר 

אתם בטח שואלים את עצמכם למה זה כל כך חשוב לבחור במנעולן תושב העיר בני ברק,
אז אנחנו כאן כדי לספק לכם את התשובה לשאלה הזו.

אנו יוצאים מנקודת הנחה כי הזמן שלנו הוא הדבר החשוב ביותר עבורנו
ולא נרצה לבזבז אותו בהמתנה מיותרת וארוכה עד שבעל מקצוע יגיע אלינו.
לכן נרצה לבחור במנעולן תושב העיר בני ברק
כדי שיוכל להגיע אלינו במינימום זמן ושיהיה זמין אלינו בכל שעה.

סיבה נוספת לכך היא שברוב המקרים, מנעולן שאינו תושב העיר שלנו
יגבה מאתנו עלות נוספת על המרחק שעליו לנסוע כדי להגיע אלינו.
מכיוון שאנו רוצים להזמין מנעולן שייתן לנו את השירות המהיר ביותר במחיר נוח,
כדאי שנבחר במנעולן תושב העיר בני ברק והסביבה.

איך נוכל להיות בטוחים שאנחנו מזמינים מנעולן מקצועי?

על מנת שיגיע אלינו מנעולן מקצועי ולא חאפר, ננסה להסביר לו את התקלה באופן מיטבי בטלפון, ככול שנהיה יותר מדויקים בתיאור הבעיה ,נשלח גם תמונה, נוכל להיות בטוחים שהוא מבין את התקלה ושהמחיר שנקבל בטלפון יהיה תואם  למחיר שנקבל בשטח. כמו כן על מנת שיגיע במהרה כדאי שהוא יהיה מנעולן מבני ברק. 

לסיכום,

אל תשכחו שכדי למצוא מנעולן אמין ומקצועי
אתם צריכים לוודא שיש ברשותו תעודת יושר ממשטרת ישראל,
לוודא שיש לו ניסיון בתחום,
המלצות מלקוחות קודמים שרכשו את שירותיו
ולערוך סקר שוק מבחינת העלויות השונות שכל מנעולן מציע עבורכם.

אם תבצעו אחר כל השלבים האלה, תוכלו בקלות למצוא פורץ מנעולים בבני ברק שידע לחלץ אתכם מהסיטואציה שלכם,
אתם רק אמורים לעשות את זה בצורה טובה ולהקפיד על ההמלצות שלנו!

ניתן להזמין מנעולן בבני ברק במקרים הבאים:

  • פריצת דלתות טרוקות
  • פריצת דלת חירום
  • פריצת רכב כולל נעילת וואקום
  • פריצת כספות מכל גדלים במינימום נזקים
  • פריצת דלתות נעולות
  • החלפת מנעול צילינדר
  • פריצת אופנועים
  • תיקון דלתות מכל הסוגים ועוד.

מנעולן מוסמך – מתן אחריות מלאה על כל עבודה 

באישור משטרת ישראל 

lock4you – מקצוענים בהתקנת/החלפת מנעולים 

שירות לכל סוגי מנעולים והדלתות 
חייג עכשיו תוך 30 דקות אנו אצלך