לוגו לוק פור יו

מנעולן ברמת גן

מנעולן ברמת גן הוא איש מקצוע אשר מכיר ונותן שירות בעיר ר"ג. 

המנעולן יוכל להגיע בזמן אמת במהירות ללקוחותיו ולתת שירות אמין ויעיל.
אמנם כיום יש מספר רב של מנעולנים אשר נמצאים באזורים רחוקים מאוד מהעיר ונותנים שירות בעיר.
לכן חשוב מאד לשאול את המנעולן מאיפה הוא מגיע אלינו שכן אנו זקוקים לו במידית, דבר היכול לקחת שעות בזמני הלחץ בכבישים.
במקרים רבים במידה והמנעולן מגיע אליכם מעיר שמרוחקת ממכם הוא יגבה מכם תשלום נוסף על הנסיעה.
לכן ההמלצה שלנו היא לבחור מנעולן תושב העיר רמת גן.

איך נדע מיהו המנעולן המתאים ביותר עבורנו בעיר רמת גן?

חשוב מאוד לשאול אם לפורץ או למנעולן יש תעודה או אישור משטרה שכן אנו מפקידים בידיו את המפתחות ליקר לנו ורצוי מאוד לוודא את אמינותו ככל הניתן.
בנוסף מנעולן מקצועי  צריך להיות בעל ניסיון בתחום הרכבים, הכספות והדלתות.

מחפשים מנעולן מורשה ומוסמך ברמת גן? איתי תמיד זמין עבורכם 050-999-2411

מנעולן להחלפת צילינדר ברמת גן 

על מנת לבחור מנעולן מורשה להחלפת צילינדר נוכל לחפש מפה לאוזן, או לפנות לחיפוש באפליקציות ייעודיות לבעלי מקצוע כמו גם מנעולן.

כדאי לבדוק מראש האם הצילנדר מתאים לצרכים של הדלת הספציפית, האם בטיחותי מספיק, קיימים סוגים רבים של מנעולים.

מנעולן אמין פריצת כספות ברמת גן

לפעמים אנו חושבים שמנעולן הוא המתאים לפרוץ לנו את הכספת, לדוגמה הוא האיש מחנות הטמבור השכונתית.  זוהי טעות נפוצה מאוד שכן מנעולן או פורץ מנעולים בדרך כלל הוא בעל מקצוע המתמחה בתחום המנעולים ולכן עדיף לפעמים להגדיל ראש ולחפש את בעל המקצוע המתאים ביותר.

מנעולנים ברמת גן – מה חשוב לדעת לפני שמזמנים?

בדרך כלל אנו זקוקים לפורץ מנעולים כאשר איבדנו את המפתחות או שהמנעול לא נפתח,
ודבר זה המסיח את דעתנו מהחשוב מכל שהוא כושר ההתמקחות שלנו.
הטעות הנפוצה והגרועה ביותר היא לא לשאול את פורץ המנעולים ברמת גן מה עלות השירות.
בדקו בשיחת הטלפון שלכם למנעולן כמה יעלה לכם תיקון דלתות ברמת גן או פריצת דלתות ברמת גן ולא תופתעו מהמחיר כאשר יגיע אליכם המנעולן המוסמך.

מנעולן ברמת גן

מנעולן ברמת גן

ובכך בסוף מתן השירות יכול להיות מאוד שנהיה מאוד מופתעים מהמחיר, שכן שירות של מנעולן יכול לקחת לפעמים פחות מ20 דקות והמחיר לפתע נשמע לנו לא הגיוני.
כיום קיים מספר לא מבוטל של מנעולנים אשר יוצרים תחרות גבוהה. לכן חשוב מאוד גם אם אנחנו מאוד ממהרים או רוצים להיכנס כבר לביתנו לקחת אוויר, להירגע ולשאול את השאלות הנכונות: כמה יעלה לפרוץ את המנעול? האם ייגרם נזק למנעול כתוצאה מהפריצה? האם אצטרך להחליף אותו? וכד'.
כמובן גם לאחר שנקבל הצעת מחיר לא יזיק לשמוע הצעות מחיר נוספות. ובנוסף  לנהל משא ומתן שיכול לקחת מספר דקות ולפעמים לחסוך לנו מאות שקלים.
לסיכום: כשנחפש מנעולן נבדוק אם הוא בעל תעודה, אישור משטרה, אם הוא בקרבת מקום, תוך כמה זמן הוא יגיע וכמה זה יעלה לנו.
לדוגמה: מנעולן בתל אביב יעלה 250 ש"ח לביקור בממוצע.

מנעולן מ"יצאת צדיק" ברמת גן

אם אבד לך המפתח לרכב או לבית אל דאגה, המנעולן מרמת גן של לוק 4 יו בסביבה עבורכם 24 שעות ביממה. כל אדם שזקוק למנעולן אמין ומקצועי ידע לתת את המענה לכל תקלה ולא ינצל את הסיטואציה בה אותו אדם נמצא.

מנעולן לדירה/עסק

המנעולן ברמת גן של לוק פור יו בעל ניסיון רב בתחום של המון שנים , ונותן שירותי מנעולנות לעסקים וללקוחות פרטיים בר"ג לאורך שנים.

שמירה על מוניטין זה ערך עליון

המנעולנים שלנו בעלי יכולת ותודעת שרות עם מוניטין רב.  איתי המנעולן שלנו ברמת גן נותן שרות ללא תחרות בעל טכנולוגיה מהחדשות והמתקדמות בתחום המנעולים ולכן מעניק את השרות הטוב ביותר נותן שרות 24 שעות ביממה.

שרותי פריצה לרכב בר"ג

במידה ושכחתם את המפתח בתוך הסוויץ' או שהוא אבד לכם, לוק 4 יו מנעולים ייתן את המענה ויימצא את הפתרון עבורכם בזמן הקצר ביותר. לוק 4 יו בעל אישורים מקצועיים ממשטרת ישראל ואיגוד המנעולים. זמן הגעה עד כ 20 דק' באזור רמת גן והסביבה. המנעולן שלנו נותן שרותי תיקון דלתות. במידה ונגרם נזק או שבר לדלת, המנעולן שלנו בר"ג נותן שירותים לתיקון דלתות ומנעולים מכל הסוגים תוך מתן שרות אדיב ומקצועי .

מידע לגבי בחירת מנעולן

חשוב ביותר לבצע סקר בצורה יסודית ולבחור מנעולן מקצועי במחיר טוב. יש לבדוק האם למנעולן יש תעודה מקצועית ולוודא כי ישנם חוות דעת טובות על השירות באתר שלו. אפשרות נוספת היא להכניס את מס' הנייד שלו לגוגל ולקבל תוצאות חיפוש עבור אותו מס'.
בנוסף לוודא כי למנעולן ישנו אישור ממשטרת ישראל לעסוק בתחום המנעולנות ורצוי לבקש תעודה המעידה לפני ביצוע העבודה.

מנעולן מקצועי ברמת גן

איתי מנעולן מוסמך מקצועי ברמת גן

החלפת צילינדר לדלתות ברמת גן

מנעולן מחברתנו יגיע לבצע בצורה מקצועית ואדיבה את השירות של החלפת הצילינדר.
המנעולן שלנו מצויד בכל בכל סוגי הצילינדרים ויכול לתת לכם את הייעוץ הנכון ויתאים עבורכם את הצילינדר המתאים על פי הצורך.

החלפת צילינדר מולטילוק ברמת גן

אם אתם גרים ברמת גן ומחפשים החלפת צילינדר מתוצרת מולטילוק אז בחרתם נכון.

מכיוון שצילינדר מולטילוק הוא המומלץ ביותר משום שהוא עמיד לפריצות ברמה גבוהה מאוד.

ולכן תוכלו לקבל שירות זה מאתנו או לחילופין לרכוש צילינדר מולטילוק mtl 600 באתר הבא.

מנעולן ברמת גן

שירות המנעולן

  • אמינות ושירות ללא תחרות
  • בעל תעודה מקצועית לפריצה והתקנה
  • חבר באיגוד המנעולים
  • בעל וותק וניסיון

מתי יש צורך בהזמנת מנעולן:

  • כאשר אבד לנו המפתח לרכב או לדלת הבית
  • התקלקל הצילינדר בדלת הבית/משרד
  • נשבר המפתח בצילינדר
  • כל תקלה אחרת

זקוק לפורץ מנעולים ברמת-גן?
חייג עכשיו למומחים של "לוק 4 יו" 24 שעות 1-700-70-6067

מנעולן ברמת גן מזמינים במקרים הבאים:

  • פתיחת ותיקון כל סוגי דלתות
  • פריצת רכבים ברמת גן והסביבה
  • פורץ כספות מיומן ברמת גן
  • החלפת מעולים וצילינדרים במקצועיות
  • התקנת מנעולים כגון מנעול עליון (כספת)  ועוד

מנעולן בכיר בישראל יהיה זמין עבורכם במשך 24 שעות ביממה.

בחירת מנעולן אמין ברמת גן:

מנעולן מוסמך ואמין אמור לדעת ולהבחין בין כל המקרים של תקלות שונות ולספק ללקוחות בדיוק את הפתרון והמוצר שהם זקוקים לו. כמו כן, חשוב שהמנעולן יעמוד בזמנים שהוצגו לו. לכן, עדיף וכדאי לבחור שירותי מנעולן על פי אזור המגורים.

המנעולנים של לוק פור יו

פורצי המנעולים מבית לוק פור יו הינם מקצועיים ביותר. המנעולנים שלנו עברו הכשרה מקיפה בתחום המנעולנות וכמו כן יש להם ידע וניסיון רב בתחום. המנעולנים שלנו בעלי ידע וניסיון רב בתחום, וזאת גם בזכות זה שהם מטפלים בהרבה תרחישים שונים ביום יום. בנוסף המנעולנים שלנו מעודכנים במוצרים ובשירותים חדשים שיוצאים לשוק. וכמו כן הם משתמשים בכלים חדישים ביותר. לכן תוכל להתקשר במשך 24 שעות ביממה ולקבל הצעת מחיר טלפונית עבור כל עבודה בתחום. וכאשר תקרא למנעולן, הוא יגיע במהרה עד אליך ויטפל לך בכל תקלה בתחום המנעולנות. לסיכום, אתה יכול לסמוך על המנעולנים שלנו בעיניים עצומות שיטפלו בכל בעיה בתחום המנעולנות במקצועיות, באדיבות ועם חיוך! 

מנעולן ברמת גן

שחזור מפתחות לרכב ברמת גן

במידה ואתם צריכים שחזור מפתחות לרכב שאבדו לכם, אנו ממליצים לדבר עם המובחרים שעובדים בשיתוף פעולה אתנו.

ניתן לקבל דרכם שירות של שכפול מפתחות לרכב מכל הסוגים, בהגעה עד אליכם 24 שעות ביממה.

מנעולן ברמת גן- פריצת כספות

כפי שכולנו יודעים כיום נושא הכספות הפך להיות שכיח. כאמור ניתן למצוא כמעט בכל בית כספת ביתית. וכמו כן במשרדים ובמקומות אחרים ניתן למצוא גם כספות המתאימות לאותו המקום. ישנן סוגים שונים של כספות: כספות ביתיות, כספות כבדות, כספות חסינות אש, כספות משרד ועוד. ולכן גם גבר הביקוש לשירותיו של פורץ כספות. כידוע מטרת הכספת היא לאבטח פריטים שונים שהם יקרי ערך. למשל ניירות ערך, תכשיטים, כסף ועוד. שמים גם בכספות פריטים שהם לאו דווקא יקרי ערך מבחינה כספית אלא מבחינה רגשית, כמו אלבומי תמונות וכולי.

לכן כאשר קורה מצב שאנחנו לא מצליחים לפתוח את הכספת כי שכחנו את הקוד שלה או שאבד לנו המפתח, עדיף שלא ננסה לפתוח אותה בכוח. וזאת משום שכך אנו עלולים לגרום לנזק גדול יותר לכספת. אז במקרה כזה צריך לקרוא לפורץ כספות מקצועי שידע לפרוץ לנו את הכספת במקצועיות ובמינימום נזק. בין היתר חשוב לבדוק שאותו פורץ כספות הוא מוסמך. וכמו כן שיש לו תעודת יושר ממשטרת ישראל  המתירה לו לעבוד בתחום המנעולנות.

אצלנו בלוק פור יו המנעולנים מוסמכים ובעלי תעודת יושר ממשטרת ישראל, כלומר אין להם עבר פלילי ותיק פתוח במשטרה. ולכן תוכלו להיות בטוחים שברגע שתזמינו את המנעולן ברמת גן הוא יפרוץ לכם את הכספת במקצועיות רבה ובמינימום נזק. 

פריצת רכבים

שירות נוסף שתוכלו לקבל ממנעולן ברמת גן הוא פריצת רכב. כפי הנראה כל אחד כנראה היה זקוק לפחות פעם אחת בחיים לשירות לפריצת רכב. כלומר זה יכול לקרות לכל אחד מאתנו כי כולנו בני אדם. ודברים כאלה קורים בחיים. אז באילו מקרים נצטרך להזמין פורץ רכבים? אם למשל שכחתם את המפתח של הרכב בתוך הרכב והרכב ננעל, ואין לכם מפתח נוסף, תצטרכו להזמין שירותיו של פורץ רכבים. בין היתר קורה מדי פעם לכולנו שאנו מאבדים את המפתח. אז אם הרכב נעול ואין לכם מפתח ספייר תצטרכו להזמין פורץ רכבים. ברור ומובן שמצבים אלה לא נעימים בכלל כי הם גם בדרך כלל קורים לנו בדיוק ברגעים הכי לא מתאימים. למשל כשאנחנו ממהרים לאסוף את הילדים מהגן, או ממהרים להגיע הביתה בסוף יום העבודה וכולי. אבל אין לכם מה לדאוג כי גם במקרה כזה המנעולנים שלנו יוכלו לעזור לכם ולחלץ אתכם מהמצב הלא נעים שנקלעתם אליו. 

אז התקשרו אלינו ללוק פור יו ומנעולן שלנו ברמת גן יגיע אליכם במהירות כדי לפרוץ לכם את הרכב. כמו כן המנעולן שלנו מוסמך ומקצועי מאוד ולכן יפרוץ לכם את הרכב במקצועיות כדי שתוכלו להמשיך בעיסוקכם. 

התקנת מנעול עליון

כידוע ביתנו הוא גם מבצרינו לכן נרצה להגן עליו כמה שיותר. ובדיוק בשביל זה קיים מנעול עליון (כספת). אז מהו אותו מנעול עליון? המנעול הזה מותקן בנוסף למנעול הקיים בדלת הכניסה. המנעול משמש כספות ובגלל זה הוא נקרא כך. למנעול שלושה בריחים ולכן הוא קשה יותר לפריצה. כאמור התקנת מנעול עליון היא עבודה מורכבת ומסובכת ולכן גם אורכת זמן רב יותר ויקרה יותר. אבל אל דאגה, אם החלטתם להתקין מנעול עליון כדי לתת מיגון נוסף לביתכם, אז אנחנו פה כדי לעזור לכם. המנעולנים שלנו מומחים בהתקנת מנעול עליון ולכן יתקינו לכם אותו במקצועיות רבה. אז התקשרו כבר עכשיו והמנעולן שלנו ייתן לכם הצעת מחיר כבר בטלפון ויגיע אליכם במהרה להתקין את המנעול העליון במומחיות רבה. 

פריצת דלתות

אף אחד לא אוהב לעמוד מול דלת נעולה כשאין באפשרותו לפתוח אותה. בדיוק בשביל מקרה כזה יש את המנעולנים שלנו שיכניסו אתכם לבית במקצועיות ובמהירות. חזרתם הביתה מיום עבודה ארוך, וכל מה שבא לכם זה להיכנס לבית ולצפות בטלוויזיה בכיף? אבל מה לעשות, אתם לא מצליחים לפתוח את דלת הבית. אתם מנסים לסובב את המפתח בחור המנעול והמפתח מסרב להסתובב. או שאולי המפתח בכלל לא נכנס לצילינדר? בדקתם את המפתח והוא תקין. אז במקרה כזה אין מנוס אלא צריך לקרוא לפורץ דלתות. אולי בכלל הכנסתם את המפתח לחור המנעול והוא נתקע? גם במקרה כזה צריך לקרוא לפורץ דלתות. אבל אינכם צריכים לדאוג כי המנעולנים שלנו מתמחים גם במקרה כזה ויפרצו לכם את הדלת במקצועיות רבה. אז במקרה שאתם צריכים לפרוץ דלת, אל תהססו והתקשרו אלינו והמנעולן כבר בדרך אליכם לחלץ אתכם!

פריצת אופנוע

יש לכם אופנוע? כידוע זה כלי נוח מאוד להגיע למקומות שונים שיש בהם בעיית חניה. וכפי שכולנו יודעים, בארצנו הקטנטונת קיימת בעיית חניה גדולה בערים רבות. ולכן בחרתם לקנות לכם כלי תחבורה שהוא אופנוע. ובו אתם מגיעים לכל מקום שאתם צריכים. אבל מה קורה כאשר איבדתם את המפתח של האופנוע או שטרקתם את הכיסא כשמפתח האופנוע בפנים? צריך לקרוא לפורץ אופנועים במקרה כזה. כאמור פריצת אופנועים שונה מפריצת רכבים וצריך להיות מומחה לפריצה כזו. לאופנוע יש בדרך כלל כיסא וארגז אחורי ושניהם נשלטים על ידי המפתח. לכן אם קרה מקרה שבו איבדתם את המפתח או שטרקתם את הכיסא כשהמפתח בפנים, צריך להזמין פורץ אופנועים. 

זאת ועוד: לא מומלץ לנסות לפרוץ בכוחות עצמכם אם אינכם בקיאים בנושא. הפריצה לאופנוע צריכה להתבצע בידי מומחה שמכיר טוב את סוגי האופנועים השונים, הכרת המערכות וכולי. 

אז בעניין זה גם אין לכם מה לדאוג כי המנעולנים של לוק פור יו מומחים בפריצת אופנועים. לכן אם אתם זקוקים לפריצה לאופנוע שלכם הזמינו את המנעולן שלנו והוא יפרוץ לכם לאופנוע במקצועיות רבה. 

לסיכום, השירותים והעקרונות שלנו

כפי שראיתם המנעולנים שלנו מקצועיים מאוד ובעלי ידע וניסיון רב בהרבה מאוד נושאים בתחום המנעולנות. לכן כל בעיה שצצה לכם בתחום, המנעולנים שלנו יוכלו לפתור. וכל מה שעליכם לעשות זה להתקשר אלינו ולשלוח לנו תמונה ווידאו של הבעיה לוואטס אפ ונעזור בשמחה רבה. זקוקים לשחזור מפתח לרכב? אין בעיה המנעולנים שלנו ישחזרו לכם את המפתח במקצועיות ובמומחיות רבה. וכמו כן במחיר משתלם. זקוקים לפריצת דלת שמסרבת להיפתח? גם כאן אין בעיה כי המנעולנים של לוק פור יו מומחים גם לנושא זה ויפרצו לכם את הדלת במקצועיות ובמינימום נזק. נוהגים ברכב ואיבדתם את המפתח? אין בעיה בכלל! פורצי הרכבים שלנו יפרצו לכם את הרכב במהירות ובמקצועיות כך שתוכלו במהרה לשוב לדרככם. צריכים להחליף צילינדר או מנעול? אין כלל בעיה. המנעולנים מבית לוק פור יו יחליפו לכם את הצילינדר או המנעול במקצועיות רבה מאוד.

כמו כן צריכים עוד שירותים שונים בתחום המנעולנות? הגעתם למקום הנכון! כל מה אתם צריכים זה להתקשר אלינו, לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית והמנעולן כבר בדרך אליכם.

כאמור אנחנו עובדים לפי העקרונות הבאים: אמינות, עלות משתלמת, זמינות ומקצועיות. עלינו תוכלו לסמוך כי המנעולנים שלנו הם בעלי תעודות מוסמך. וכמו כן תעודות יושר ממשטרת ישראל. כמו כן המחירים שלנו הם תחרותיים ומשתלמים מאוד. זאת ועוד: אנחנו זמינים עבורכם 24 שעות ביממה. כל מה שעליכם לעשות זה להתקשר אלינו לטלפון. ובנוסף אצלנו המנעולנים הם מקצועיים ביותר במגוון גדול של נושאים בתחום המנעולנות.