לוגו לוק פור יו

מנעולן בכוכב יאיר

זקוקים למנעולן בכוכב יאיר?

מנעולן זמין עבורכם 24 שעות. במהירות ובמקצועיות מוכחת. אם אתם זקוקים לשרות מהיר של פריצת מנעולים, תיקון דלתות רב בריח, רשפים, פלדלת, שיריונית חסם, כספות נעולות, גם שרות של פורץ מנעולים . נשמח לתת לכם מנעולן בכוכב יאיר.

מנעולן בכוכב יאיר – פותח כל דלת

להינעל מחוץ לבית יכול להיות עסק אינו נעים בכלל. במיוחד אם אתם חייבים לחזור ולסיים עבודה או לבשל. והלחץ בשיאו. ההמלצה שלנו היא לא להילחץ. וזאת משום שלא מדובר במצב שיכול לגזול לכם יום שלם. פתיחת דלתות נעולות זה דבר פשוט מאוד למנעולן בעל הסמכה. כאשר הוא יגיע ויבחן את סוג הדלת תהיו בטוחים שמהר מאוד אתם חוזרים לעיסוקים שלכם במהירות הבזק. אם חשבתם לטפס מהחלון או לקרוא לשכן בלי הסמכה לפתוח לכם את הדלת ללא שום ניסיון בתחום המנעולנות, אז דעו שזו יכולה להיות טעות שתעלה לכם הרבה יותר ביוקר מאשר להזמין מנעולן מוסמך לפתוח לכם את הדלת. גם במקרה ויש לכם מפתח תקוע בצד השני של הדלת מנעולן ידע לפרוץ לכם את הצילינדר. השירות מתבצע ע”י פורץ המוסמך לכך. וכמו כן ניתנת אחריות לכל שירותי הפריצות. לבל ייגרם נזק לדלת.

מנעולן בכוכב יאיר

מנעולן בכוכב יאיר – שירותי מנעולן נוספים

  • פריצת כספות גדולות עם מנעול קומבינציה ומפתח
  • שכפול מפתחות לרכב
  • התקנת מנעול ביומטרי
  • כיוון דלת חורקת

אנו רוצים להתמקד לרגע בשרות אותו מעניק מנעולן בעל הסמכה. התקנת מנעול ביומטרי. מה הוא מנעול ביומטרי בעצם? מנעול ביומטרי הינו מנעול מגע הפועל באמצעות לוח עליו אתם מניחים את טביעת האצבע שלכם. או של כל מי שקיבל את ההרשאה להיכנס אליכם הביתה. אין הדבר אומר שלא יהיה לכם מפתח פיזי. מפתח פיזי יהיה לכם בנמצא. ואפילו את האופציה לפתוח את הדלת של הבית באפליקציה במידה ותרצו לפתוח לשליח את הדלת. או אם תרצו לצאת לריצה בחוץ ולא לסחוב אותו אתכם. זה יתרון עצום כאשר מדובר בנוחות שלכם. מנעול ביומטרי בסופו של דבר יהיה נחלת הכלל. וכמו כן הוא יהפוך לעתיד המנעולים בעולם בווריאציות שונות, של סריקת פנים ועין. כרגע השרות קיים והוא מעולה ואמין. חייגו להצעת מחיר משתלמת.

מנעולן בכוכב יאיר

שכפול מפתחות

תתארו לכם מצב שהאוטו שלכם עומד בחניה. וכמו כן אתם לא בבית. הבן הבכור שלכם מבקש את הרכב לצורך ביצוע סידורים. אתם מרשים לו לקחת את הרכב. אולם מגלים שהמפתח היחיד של הרכב נמצא אצלכם בתיק. ממש מבאס, לא? מה עושים עכשיו, איך הילד ישתמש ברכב שלכם? הוא יצטרך לנסוע באוטובוס ולבזבז הרבה מאוד זמן על הנסיעה. או לחילופין להזמין מונית ולשלם על הנסיעה הרבה כסף. חבל, לא? היה אפשר למנוע את המצב הזה לו היה לכם מפתח ספייר לרכב. אז מה כדאי לעשות כדי למנוע שמקרה כזה או מקרים דומים יקרו בעתיד? כמובן שכדאי לשכפל מפתח. תוכלו לעשות זאת אצלנו. תוך דקות מספר תקבלו מפתח משוכפל חדש. עדיף שתמהרו לשכפל את המפתח לפני שתצטרכו לשחזר אותו. וזה כי שחזור מפתח לרכב עולה יותר משכפול המפתח.

מנעולן בכוכב יאיר – אמצע הלילה אני חייב שרות מנעולן לרכב

כמובן ישנה אופציה להזמנת השירות לאורך שעות הלילה. כמו כן כאשר יגיע אליכם מנעולן מוסמך, אל תשכחו לבקש שיציג תעודה. לפרוץ רכב זה עסק רגיש. ולכן אינכם רוצים בוודאי שיגיע אדם שאינו מתמחה ויכול להזדהות כמנעולן. וכך הנזק לרכב שלכם יהיה גדול. במיוחד שזה אמצע הלילה ואתם עייפים. ורק רוצים לחזור הביתה.

זקוקים למנעולן באזורים נוספים? מנעולן בכפר סבא זמין עבורכם 24 שעות. פריצת מנעולים, פתיחת רכבים נעולים, החלפת צילינדרים. אמין, אחראי ומקצועי בשטח. חייגו להצעת מחיר בכל שעה.

דקות המתנה מקסימום עד הגעת פורץ

אנחנו מגיעים במהירות מרבית לכל אזור בכוכב יאיר 24 שעות ביום.

יש לי אישור של משטרת ישראל ,כמו כן אנחנו עובדים עם ציוד הכי חדיש, כך שנטפל בכל בעיה ללא נזקים כלל.