לוגו לוק פור יו

מנעולן בנס ציונה

האם נקלעתם פעם למצב שבו אתם זקוקים למנעולן בנס ציונה? או מצב בו אתם זקוקים עכשיו למנעולן באופן בהול? 

ישנם המון מקרים בהם אנשים צריכים פורץ מנעולים בנס ציונה.

אנו יכולים לקטלג את המקרים הבולטים והעיקריים בהם נזדקק לשרות פורץ מנעולים בנס ציונה. בין אם נזדקק לתיקון דלתות בנס ציונה, פריצת רכבים או פורץ כספות.

מקרים עיקרים בהם נצטרך מנעולן בנס ציונה

נתקענו ברכב – זהו מצב בו אנו חשים פאניקה. במידה ונתקענו בפנים צריך להבין שזה מצב חירום. צריך להתעשת. ולבסוף להתקשר לפורץ מנעולים בנס ציונה כמה שיותר מהר.

אחד היתרונות בפורץ מנעולים בנס ציונה שהוא כבר נמצא באזור. ולכן ייקח לו מעט זמן לבוא ולסייע לכם.

נתקעתם במשרד בעבודה – גם המצב הזה יכול להלחיץ. לכן כדאי לחפש בגוגל מנעולן בנס ציונה. או באזור שבו נמצאת העבודה שלכם. ותוך מספר דקות המנעולן מנס ציונה יגיע לסייע לכם.

נתקעתם מחוץ לבית – יש מצבים בהם אנחנו מנסים לפתוח את הדלת והמפתח נשבר בצילינדר. ויש גם מצבים בהם מישהו בזדון הכניס לנו משהו לצילינדר. ובגדול אנחנו תקועים. אם זה קורה בשעת לילה מאוחרת, אנו נחייג לפורץ מנעולים בנס ציונה. הוא יגיע תוך מספר דקות. אבל קחו בחשבון שאם זה קורה לכם בלילה גם המחיר יהיה יקר בהתאם.

מיהו המנעולן בנס ציונה?

אנו מזמינים מנעולן מנס ציונה שלא ראינו אותו לפני כן מעולם. וכמו כן אנו צריכים לדעת האם זה בטיחותי, האם הוא אמין. ובנוסף האם יעשה עבודה טובה.

מנעולן נס ציונה

שחזור מפתח לרכב

איבדתם את המפתח של הרכב או שאולי המפתח נשבר? במידה וזהו המפתח היחידי שלכם, תצטרכו לעשות שחזור מפתח לרכב. אתם נוהגים ברכב תוצרת גרמניה, או שאולי תוצרת צרפת? אין בעיה בכלל! המנעולן מבית לוק פור יו משחזר כל מפתח לרכב מכל תוצרת. אז התקשרו אלינו 24 שעות ביממה. המנעולן ייתן לכם הצעת מחיר כבר בטלפון. וכאשר תזמינו אותו, הוא יגיע במהרה וישחזר לכם מפתח מ0. וזאת בזכות העובדה שהמנעולנים שלנו הם מקצועיים ביותר. הם עברו הכשרה מקיפה בתחום המנעולנות. וכמו כן יש להם ניסיון רב בתחום. לכן סמכו עליהם שיעשו את העבודה הטובה ביותר. אז אין זה משנה היכן אתם נמצאים, מנעולן מלוק פור יו יגיע עד אליכם. וישחזר לכם את המפתח. ולכן תוך זמן קצר תקבלו לידיכם מפתח משוחזר. ותוכלו להמשיך ביומכם.  

שכפול מפתח לרכב

אז מתי כדאי לעשות שכפול מפתח לרכב? אתם נכנסים לרכב ומרגישים שהמפתח מתחיל לעשות לכם בעיות. כלומר פעם הוא עובד ופעם אינו עובד. במקרה כזה הזדרזו לעשות שכפול למפתח. וזאת כדי שלא תתקעו בפעם הבאה ללא מפתח כלל! יש לכם מפתח יחיד ואין מפתח ספייר? מהרו לעשות שכפול למפתח. וכך תמנעו מצב שבו במידה והמפתח שלכם ילך לאיבוד, תישארו ללא מפתח. לכן במידה וברשותכם מפתח יחיד לרכב, כדאי שתשכפלו אותו. וזאת כדי למנוע מצבים שאינם נעימים בעתיד. 

 

כיצד נדע שאנו יכולים לסמוך על המנעולן בנס ציונה?

תעודת הסמכה – מנעולן שעבר הסמכה באחד ממוסדי הלימודים בהם לומדים "מנעולנות" אמור להסתובב עם תעודה מגנטית של מנעולן מוסמך .וכמו כן להציג אותה בפניכם.

ארגז כלים– חשוב שיהיה לפורץ מנעולים בנס ציונה ארגז כלים. משום שזה מראה על רצינות פורץ המנעולים בנס ציונה, מיומנות ואחריות.

התחייבות– שאלו את המנעולן מנס ציונה האם הוא נותן אחריות על העבודה שלו. לפעמים קורה שמנעולן בנס ציונה מגיע ומתקן את מה שצריך. ויום למחרת התקלה חוזרת.

אנא וודאו שיש לכם אחריות על התיקון. ובמקרה שיש בעיה נוספת בתווך הקצר בדקו האם המנעולן מנס ציונה יבוא לתקן שוב את התקלה על חשבון הזמן שלו.

מחיר – אם אתם לא בלחץ כל כך גדול התקשרו לפחות לכמה מנעולנים בנס ציונה והשוו מחירים. בתחום המנעולנות אין מחיר שהוא פיקס פרייז.

ישנו טווח מחירים הנע בין מינימום למקסימום. ואם אתם לא בלחץ של זמן עדיף לכם לעשות כמה טלפונים לפני שאתם משלמים ביוקר.

זמן– ברוב המקרים בהם נצטרך מנעולן בנס ציונה, לצערנו יהיו מקרי חירום. לכן יש לשאול לפני את המנעולן מנס ציונה כמה זמן ייקח לו להגיע.

פורץ מנעולים בנס ציונה מגיע תוך מספר דקות. וכאשר קורה מקרה של מצב חירום , הכי חשוב שהמנעולן מנס ציונה יגיע בזמן.

במידה והמנעולן מנס ציונה נתן לכם מחיר טוב, הגיע בזמן , נתן לכם אחריות. ובגדול הייתם מרוצים- מומלץ שתיקחו ממנו כרטיס ביקור או מגנט. וזאת כדי שפעם הבאה, במידה ותזדקקו לפורץ מנעולים, בנס ציונה תוכלו לקרוא לו שוב.

אולי יעניין אתכם גם מנעולן מרחובות .

פורץ דלתות בנס ציונה

תיקון דלתות ב-lock4you

 תיקון דלתות הוא תחום עיקרי מתחומי העיסוק שלנו ולכן כל תיקון דלתות שנבצע יתבצע על הצד הטוב ביותר, תיקון דלתות מעולה ומקצועי, באיכות ללא פשרות לכל סוגי הדלתות והחברות השונות. אנו מבצעים תיקון דלתות פנים, תיקון דלתות עץ, שיפוץ מנגנונים, תיקון דלתות פלדה,תיקון דלתות עץ, תיקון דלת פלדלת, תיקון דלתות רב בריח, ודלתות הזזה, תיקון דלתות מולטילוק כמובן תיקון דלתות רכב ובגאז', תיקון דלתות ממ"ד, החלפת ידיות לדלת ממ"ד, תיקון דלתות מעוצבות, תיקון דלתות לכניסת הביניין, מקלט, וכו'..

פניה לתיקון דלת רב בריח

תיקון דלתות רב בריח

סיבות רבות שאנחנו מקבלים קריאה לדלתות רב בריח ולרוב הקריאות הן תיקונים די פשוטים לתיקון. מקרה הכי שכיח של תקלות בדלתות הוא שחיקה והתיישנות הצילינדר והצורך להחליפו לחדש. מקרה נוסף הוא הצורך בכיוון הדלתות, איזון הדלת שזו העבודה קלה יחסית ולכן מתומחרת במחיר המינימלי ביותר – רק עבור שירות שאנו מספקים. ישנן תקלות מסובכות יותר לדוגמה מנגנון בדלת לא עובד יותר וגורם להיתקעות הדלת – מקרה זה איננו נפוץ וקורה לאחר שנים רבות וארוכות שהמנגנון בשימוש ואיננו הוחלף. מנגנון הדלת הוא חלק יקר ומרכזי בדלת.

סוגי דלתות נוספים: