לוגו לוק פור יו

מנעולן בפתח תקווה – מתי מתאים להזמין את השירות שלו?

מתי תצטרכו להזמין מנעולן בפתח תקווה? בחיים כאשר קורים לנו מקרים לא צפויים אנחנו יכולים להגיב בחרדה או בלחץ רב. כל אחד למשל נלחץ כאשר הילד שלו ננעל ברכב והוא לא יכול להוציא אותו משם. או כאשר הילדים ננעלים לבד בבית ואי אפשר לפתוח את הדלת ואתם צריכים תיקון דלת בפתח תקווה. במקרים בהם אנחנו נתקלים במצבי חירום מסוג זה אנחנו לא צריכים להרגיש חרדה או להגיב בצורה מוגזמת. מה שאנחנו צריכים זה לפנות למנעולן מקצועי ואיכותי מאוד שיפתח עבורנו את הדלת של הרכב או הבית ויאפשר לנו לחזור לשגרה. פורץ מנעולים בפתח תקווה יכול להיות איכותי מאוד ומקצועי. בנוסף הוא יוכל לאפשר לנו ליהנות מפתרון מהיר לבעיה שיש לנו שקשורה למנעולים.

מנעולן בפתח תקווה – יתרונות של פורץ מנעולים אמין ומקצועי לשכפול מפתחות

מנעולן בפתח תקווה יוכל לסייע לנו מאוד במגוון רחב מאוד של מקרים. איש מקצוע זה זה יוכל לסייע לנו במקרה בו אנחנו צריכים לשכפל מפתחות.

למשל, שכפול מפתחות של רכב או דירה יכולה לסייע לנו מאוד. כמו כן, יכול לאפשר לנו ליהנות מאוד משירות מהיר ומקצועי של שכפול מפתחות נוח ומקצועי.

היתרונות של הזמנת איש מקצוע אמין הם רבים והם יכולים לאפשר לנו ליהנות מהשירות שאנחנו זקוקים לו באופן מהיר ונוח.

שכפול מהיר ונוח יכול לאפשר לנו ליהנות מאיכות חיים טובה שיכולה לאפשר לנו לקבל את השירות שאנחנו צריכים בכל רגע נתון.

מנעולן בפתח תקוה

מנעולן בפתח תקווה – ושכפול מפתחות רכב

מנעולן בפתח תקווה שהוא מנעולן מומחה שיוכל לסייע לנו בשכפול מפתחות רכב. לא כל מנעולן שיודע לשכפל מפתחות של דירה יודע לשכפל מפתחות לרכב.

משמע שכפול מפתחות רכב חייב להיות מקצועי והוא דורש התמקצעות ייחודית מאוד.

בשביל לשכפל מפתחות לרכב המנעולן צריך לדעת איך עושים זאת והוא צריך שתהיה לו הרשאה מיוחדת לכך. כמו כן, העתקה של מפתחות רכב יכולה לסייע לנו מאוד ויכולה לאפשר לנו ליהנות מאיכות חיים הרבה יותר טובה והרבה יותר איכותית. כידוע לעיתים אין ברירה ואנחנו חייבים שישכפלו לנו את המפתחות של הרכב באופן מהיר ואיכותי מאוד.

מנעולן בפתח תקווה

מנעולן בפתח תקווה – ושכפול מפתחות דירה

שכפול מפתחות דירה יכול לאפשר לנו ליהנות ממגורים בטוחים יותר בבית שלנו.

פורץ המנעולים בפתח תקווה יוכל לסייע לנו להעתיק את המפתחות לדירה שלנו כך שנוכל להביא זוג מפתחות לבן או לבת הזוג שלנו. בנוסף, המנעולן יוכל לסייע לנו גם בהעתקה של מפתחות לבית פרטי בו אנחנו גרים אם אנחנו רוצים להביא מפתחות לקרובי משפחה או לעוזרת הבית שלנו.

השכפול של המפתחות חשוב מאוד כי הוא יוכל לסייע לנו להרגיש בטיחות בזמן שאנחנו גרים בבית שלנו ולדעת לאורך זמן שבכל מקרה יהיה לנו איך להיכנס לבית שלנו.

החלפת צילינדר במידת הצורך

במקרה שאתם צריכים להחליף צילינדר בדלת, אנחנו ממליצים לכם להתייעץ עם המנעולן שלנו, מכיוון שיש לו ידע וניסיון רב בתחום. זאת ועוד: יש לפורץ המנעולים את מבחר הצילינדרים. המנעולן יוכל לייעץ לכם מהו הצילינדר המתאים ביותר עבורכם מבחינת המחיר והרמה. במידה ותרצו צילינדר מתוצרת מולטילוק, זו תהיה בחירה נבונה משום שהוא עמיד במידה גבוהה מאוד לפריצות. את הצילינדר תוכלו לרכוש אצלנו או להזמין מהאתר שלנו. למשל צילינדר מולטילוק mtl600.

מה לבדוק לפני שמזמינים מנעולן

לפני שאתם מזמינים מנעולן, חשוב לבדוק את הדברים הבאים:

  • הצעת מחיר- בררו טלפונית כמה יעלה לכם השירות אותו אתם מזמינים מהמנעולן.
  • הפעולה אותה יבצע המנעולן- מה הפעולה אותה יבצע המנעולן, למשל במקרה פריצה האם יגרם נזק למנעול, האם צריך להחליף את המנעול וכולי.
  • לבדוק שלמנעולן יש אישור ממשטרת ישראל לעסוק בתחום המנעולנות ותעודה המעידה על כך.
  • מיקום פורץ המנעולים- לבדוק היכן הוא נמצא ותוך כמה זמן הוא יגיע אלינו.

שכפול מפתח לרכב בפתח תקווה 

אם יש לך מפתח אחד לרכב, או שנאבד לך המפתח ספייר , זה הזמן לשכפל מפתח נוסף לרכב לפני שיהיה מאוחר מדי ותצטרך שיחזור שכן עלות שיחזור גבוהה משמעותית מעלות שכפול. התקשר עוד היום וקבל הצעת מחיר לכול סוגי הרכבים.

 שירותים שתוכלו לקבל ממנעולן בפתח תקווה:

  • שירות פורץ כספות 24 שעות
  • החלפת צילינדרים לדלתות רב בריח, מולטילוק, רשפים ועוד
  • פורץ רכבים ללא נזק לרכב עד 20 דקות הגעה
  • כיוון דלתות שחורקות ולא נסגרות כמו שצריך כגון: דלתות עץ, פלדלת, זכוכית, הזזה ועוד
  • החלפת מנעולים והתקנת מנעולים ביומטריים

פורץ המנעולים צריך להיות אדם מקצועי ואמין, וחשוב מאוד שנשכור את השירות של איש אמין שאנחנו יכולים לסמוך עליו ועל השירות שלו.

אולי יעניין אתכם מנעולן מהעיר רמת גן

מהו תפקידו של המנעולן?

מנעולן מקצועי מתמחה במגוון שירותים כגון: החלפת מנעולים, פריצת מנעולי כספות, החלפת צילינדרים לדלתות ולכספות, פריצת מנעולים לרכב ולבית, שכפול מפתחות, קידוד אימובילייזר לרכב, התאמת מפתחות למנעולים, פריצת רכבים וכו'. 

מנעולן מקצועי רוכש מקצוע בקורס מקצועי ועליו להציג בפניכם תעודה מקצועית ואישור מהמשטרה כי הינו אכן מורשה לעסוק בתחום הזה. 

מדוע חשוב לדרוש אישור מהמשטרה? אם אתם מספקים למנעולן גישה לבית ולרכושכם יש לבחור רק בפורץ מנעולים מוסמך שלא יעשה שימוש בגישה שקיבל גם בעתיד.

היתרונות של lock4you

המיומנות שלי
פריצת מנעול דירה 94%
הניסיון שלי
החלפת מנעולים 96%
זמינות שלי
שירות 24/7 100%

טופס פניה למנעולן ביפו