לוגו לוק פור יו

מנעולן בפרדס חנה כרכור

מחפשים מנעולן בפרדס חנה כרכור? אנו מציעים שרות מנעולן מוסמך 24 שעות באזור פרדס חנה כרכור. פריצת מנעולים, תיקון דלתות וכל שרות מקצועי לו אתם זקוקים בתחום המנעולים. כמובן אנו נותנים שרות בחדרה ואזורים נוספים בסביבה. ננעל לכם הרכב? נשבר הצילינדר? נשמח אם תתקשרו להצעת מחיר משתלמת.

פורץ מנעולים בפרדס חנה כרכור

מנעולן בפרדס חנה כרכור – איש מקצוע שיכול לסייע במקרי חירום

בחיים יכולים לקרות הרבה מקרי חירום שונים. כאשר מה שמשותף לרוב המקרים האלו
הוא שלא ניתן לצפות אותם מראש או להתכונן אליהם. אף אחד לא מתכנן לקום בבוקר ולשכוח את המפתחות של הרכב או להפיל אותם בטעות ברחוב. כמו כן אף אחד לא מתכנן מראש שיפרצו לו במהלך הלילה למשרד או לרכב. בכל אחד מהמקרים האלו פורץ מנעולים בפרדס חנה כרכור יכול לסייע לנו מאוד. וכמו כן להעניק לנו פתרון וסיוע. המנעולן ידע לפרוץ לנו כל מנעול ובמקרה הצורך לשכפל לנו זוג מפתחות חדש או להחליף את המנעול הישן במנעול חדש ובטוח יותר.

מנעולן בפרדס חנה כרכור – לפתיחה ופריצה מהירה של משרדים

כדאי לנו להזמין את השירות של פורץ מנעולים בפרדס חנה כרכור. למשל במקרה בו אנחנו זקוקים לטיפול במנעולים של המשרד שלנו.
במקרה בו אנחנו רוצים להחליף את כל המנעולים במשרד שלנו, אנחנו חייבים להזמין את השירות המקצועי של מנעולן אמין וייחודי שיכול תוך זמן קצר וזמן תגובה מהיר להחליף את כל המנעולים בעסק.
לעיתים יש צורך להחליף את המנעולים בעסק בשביל שעובדים לשעבר לא יוכלו להיכנס אליו באופן חופשי. או בגלל שאנחנו רוצים לרענן את האבטחה של העסק ולשפר אותה כך שנקטין את הסיכוי שגורמים שונים שוחרי רע יפרצו לעסק שלנו.

התקנת מחזיר דלת בפרדס חנה כרכור 

מחזיר דלת הוא מנגנון שסוגר את הדלת אוטומטית לאחר פתיחתה, הוא נפוץ בעיקר במוס"ח , צהרונים, גני ילדים, עירית וכו.

מחזיר הדלת דואג לווסת את מהירות סגירת הדלת באמצעות מיגור השמן. בדלתות גבוהות מחזיר הדלת בעל מהירות גבוהה יותר.

אם אתם זקוקים להתקנת מחזיר דלת חייגו למנעולנים של לוק פור יו וקבלו הצעה מיד.

מנעולן בפרדס חנה כרכור – ופריצה מהירה לרכב שלכם

אחד המקרים בהם מנעולן בפרדס חנה כרכור הכי יכול לסייע לנו הוא מקרה בו אנחנו צריכים לפרוץ באופן מהיר את הרכב שלנו. בקיץ במיוחד קורים מקרים בהם אנחנו נועלים בטעות את הילדים שלנו ברכב. נעילה של ילד ברכב למשך שעות רבות יכולה להוות מלכודת מוות עבורו. וחשוב כאשר אנחנו מבחינים בילד שנעול ברכב לקרוא למנעולן שיפרוץ את הרכב ויציל את הילד. מנעולן יכול לסייע לנו לפרוץ לרכב שלנו גם במקרים פחות מסוכנים ודרמטיים. כמו למשל כאשר אנחנו שוכחים את המפתחות של הרכב שלנו או כאשר אנחנו שוברים בטעות את המפתחות של הרכב בתוך המנעול ואז אנחנו תקועים ולא יכולים לפתוח את הרכב.

פורץ מנעולים בפרדס חנה כרכור 24 שעות

שחזור מפתחות לרכב

בוודאי קרה לכם פעם או אף יותר מכך שאיבדתם את המפתח של הרכב שלכם או שאולי במקרה אחר, המפתח נשבר. כך או כך במקרים כאלו תצטרכו בשירות של שחזור מפתח לרכב. אצלנו תוכלו לקבל שירות זה. התקשרו לחברת לוק פור יו, ותקבלו מחיר אטרקטיבי והמנעולן יגיע עד אליכם במהירות גבוהה. אז כפי שראיתם גם במקרה כזה המנעולן מבית לוק פור יו מטפל במקצועיות ובמהירות. לכן, כאשר המנעולן יגיע אליכם, הוא יביא אתו מכשור המתאים לשחזור המפתח. וכתוצאה מכך תוכלו לקבל את המפתח משוחזר מ0 בלי שום מאמץ. 

לסיכום, כאשר אתם פונים לחברתנו, אתם יכולים לסמוך עלינו שאיש מקצועי ואדיב יטפל בכם במקצועיות ובמהירות! 

החלפת צילינדר בדלת

אולי תרצו או תצטרכו להחליף צילינדר בדלת. גם במצב זה תוכלו להזמין את המנעולן שלנו והוא יגיע אליכם עם מבחר צילינדרים וייעץ לכם לאיזה צילינדר כדאי לכם להחליף. המנעולנים שלנו מקצועיים מאוד בתחום והם נתקלו בהרבה מקרים במשך עבודתם. לכן תסמכו עליהם שהם ייעצו לכם במקצועיות רבה. תוכלו להתרשם אצלנו באתר מצילינדרים שונים, למשל מתוצרת מולטילוק. צילינדרים אלו עמידים ברמה גבוהה מאוד נגד פריצות. צילינדר מולטילוק mtl600.

מנעולן בפרדס חנה כרכור

התקנת מנעול ביומטרי בפרדס חנה כרכור 

העולם התקדם ואיתו גם עולם המנעולנים, כיום יש בשוק של הרבה חברות, מנעולים ביומטרים , שהם מנעולים עם טביעת אצבע ביומטרית ללא כול צורך במפתח כלל. זה נוח מאוד ופרקטי, אפשר להטביע בו אפילו עשרות טביעות אצבע וגישה, חלקם נפתחים עם אפליקציה וחלק לא , לכולם יש גם מנעול מכני. רוב המנעולים הביומטרים הם של חברת מולטילוק הידועה מאוד בתחום.

מנעולן בפרדס חנה כרכור – פריצת כספת

אם המפתח של הכספת אבד לכם או ששכחתם את קוד הקומבינציה, זה הזמן לקרוא למנעולן מוסמך מהאזור.

לא מומלץ לנסות לפתוח לבד, אם אין לכם את הידע הדרוש בטח שלא להפעיל כוח על הכספת, כדי שהיא תיפתח כי אז המנגנון יכול להתקלקל ובכך ייגרם נזק גדול יותר, לכן עדיף לפנות למנעולן בעל תעודת הסמכה שיידע לבצע את העבודה במהירות והכספת תתוקן במהרה ללא נזק.

 

תיקון דלתות זכוכית בפרדס חנה כרכור 

במידה ויש לכם דלת זכוכית, בבית או בעסק והיא נפתחת מהר או נסגרת מהר מדי,  מדובר ככול הנראה בתקלה ויש לסדר במהרה על מנת שלא ייגרם נזק גדול יותר.  

דלתות זכוכית חייבות להיות מטופלות ע"י מומחה בתחום כיוון שהן רגישות ועדינות ומי שאינו יודע להתעסק איתן יכול לעשות יותר נזק מתועלת.

מנעולן בפרדס חנה כרכור – ופריצה מהירה לבית שלכם

פריצה מהירה של מנעולים תוך תגובה מהירה לקריאה שלנו חשובה מאוד. כאשר אנחנו תקועים בבית אנחנו רוצים שאיש המקצוע שהזמנו יגיע מהר ויוכל להעניק לנו את השירות הטוב ביותר תוך זמן קצר. פורץ מנעולים בפרדס חנה כרכור יכול להגיב לקריאה שלנו מהר ולאפשר לנו להיכנס לבית שלנו כמה שיותר מהר
במקרה בו איבדנו את המפתחות לבית או במקרה בו אין לנו גישה אליהן.
כאשר אין לנו איך להיכנס לבית שלנו אנחנו יכולים לחוש לחץ רב אבל חשוב לנהוג בקור רוח ופשוט להזמין מנעולן שיפתור לנו את הבעיה כמה שיותר מהר.

איזה שירותים תוכלו לקבל ממנעולן של לוק פור יו 

  • התקנת מחזיר דלת 
  • כיוון דלתות מכל הסוגים 
  • החלפת צילינדרים מסוגים שונים 
  • פריצת כספות ביתיות ומשרדיות 
  • החלפת פרזול לדלתות מכל הסוגים 
  • פריצת רכב
  •  פריצת אופנוע 
  • שחזור ושכפול מפתח לרכב ועוד 

זקוקים לשרות באזורים נוספים בארץ? מנעולן חדרה ישמח לעמוד לשירותכם בכל פניה.
בין אם נתקעתם מחוץ לבית או שהרכב ננעל, יש לכם פתרון מעולה, צרו אתנו קשר להצעת מחיר משתלמת ותוכלו ליהנות משרות מנעולן גם באזורים נוספים.

צור קשר עכשיו עם מנעולן בפרדס חנה כרכור

מנעולן בכיר בישראל יהיה זמין עבורכם במשך 24 שעות ביממה