לוגו לוק פור יו

מנעולן בכפר יונה

מחפשים מנעולן בכפר יונה?

שרות מנעולן מוסמך 24 שעות זמין עבורכם בשיחת טלפון אחת. במידה ותרצו פורץ דלת מקצוען שיכול להעניק לכם שרות גם אם תזדקקו להחלפת צילינדר בדלת, פריצת כספות, כניסה לרכבים נעולים, פריצת מנעול אופנוע או אם תרצו לשכפל מפתחות, חייגו עוד היום להצעת מחיר עבור כל סוג עבודה לה אתם זקוקים.

מנעולן בכפר יונה – התקנת מנעול חכם

ננעלתם מחוץ לבית ונאלצתם להזמין פורץ מנעולים? יש לנו פתרון מושלם עבורכם לפעם הבאה שתשכחו את המפתח בדירה ותנעלו בחוץ. ולכן תאלצו להזמין שרותי מנעולן הביתה. הפתרון הנו פתרון מתקדם בו המנעולן שלכם יבצע התקנת מנעול ביומטרי, מנעול זה הנו מנעול חכם שמעניק לכם את האופציה להיכנס ולצאת מהבית באמצעות טביעת אצבע. וכמו כן עם אופציה נוספת של לוח מקשים ואפילו גישה דרך אפליקציה לצאת ולהיכנס הביתה ללא שימוש במפתח. רגע, ואם אני שומר שבת? אל דאגה המנעול הביומטרי אותו יתקין המנעולן שלכם מגיע עם מפתחות. כך שבמידה ותרצו לשמור שבת ועדיין להיכנס ולצאת מהבית, תהיה לכם את האפשרות הנוספת הזו.

מנעולן בכפר יונה

מנעולן בכפר יונה – פריצת רכבים

נשבר לכם המפתח היחידי של הרכב בסוויץ? אתם בטח אומרים לעצמכם בראש שהנזק הולך להיות כבד. מפתח שבור בסווייץ' של הרכב זה בהחלט מצב לא נעים. זאת ועוד: הוא עלול לפגוע לכם ברכב ולעלות לכם ביוקר. אז אל דאגה, אם המפתח רק נשבר בסוויץ' אז הנזק לא כבד מדי משום שברגע שאתם מזמינים שרות מנעולן המומחה לפריצת רכבים הוא ידע כיצד להוציא לכם את המפתח השבור מהסוויץ', ללא נזק לרכב. גם במידה ותרצו לשכפל מפתח נוסף העניין איננו בעייתי. גם ממפתח שבור ניתן לשכפל מפתח נוסף, כך שגם אם זה המפתח האחרון שלכם שנשבר בסוויץ' העניין איננו בעייתי כלל.

מנעולן בכפר יונה – מה אם המפתח ננעל לנו ברכב?

מנעולן של לוק פור יו בקרבת ביתכם זמין יוכל להגיע בכל שעה לפרוץ לכם את הרכב ולהעניק לכם גישה מהירה למפתחות שננעלו, והכי חשוב ללא נזק לדלת! אל תנסו לפרוץ בעצמכם את האוטו משום שאתם עלולים לעשות נזק בלתי הפיך. פשוט תנו למקצוענים לעשות את העבודה עבורכם.
לכן בקשו הצעת מחיר טלפונית על פתיחת רכב נעול.

מנעולן בכפר יונה

החלפת צילינדר לדלת

במידה ואתם צריכים להחליף את הצילינדר שלכם לדלת משום שהוא איננו תקין, התקשרו למנעולן מלוק פור יו. המנעולן שלנו ייתן לכם הצעת מחיר כבר בטלפון. בנוסף אם אין לכם מושג בנושא הצילינדרים, אתם לא צריכים לדאוג בכלל. וזאת משום שהמנעולן שלנו יכול לייעץ לכם בשמחה בנושא זה. זאת ועוד: הוא יכול להמליץ לכם לאיזה צילינדר הכי כדאי לכם להחליף שיתאים לכם מבחינת האיכות והמחיר. יתר על כן, כאשר תזמינו את המנעולן מבית לוק פור יו, הוא יגיע עד אליכם במהרה. ובנוסף הוא יביא אתו מבחר של צילינדרים ממנו תוכלו לבחור את המתאים לכם ביותר. לבסוף, במידה ותבחרו בצילינדר מבית מולטילוק, תעשו בחירה נבונה. וזאת משום שצילינדר מתוצרת זו הוא עמיד לפריצות. תוכלו לרכוש צילינדר זה גם מהאתר שלנו. למשל צילינדר מולטילוק אנטר.   

זקוקים למנעולן באזורים נוספים? מנעולן נתניה 24 שעות זמין עבורכם בשיחת טלפון אחת, במידה ותרצו שרות פריצת דלתות, החלפת צילינדר בדלת, פריצת כספות, כניסה לרכבים נעולים, פריצת מנעול אופנוע, שכפול מפתחות. חייגו עוד היום להצעת מחיר עבור כל סוג עבודה לה אתם זקוקים.

מנעולן 24 שעות

פורץ רכבים באישור מדינת ישראל מגיע תוך 30 דקות ופורץ לכם כל רכב וכל מנעול תוך דקות ספורות