לוגו לוק פור יו

תיקון דלתות בפתח תקווה

זקוקים לתיקון דלתות בפתח תקווה?

שרות 24 שעות לכל סוגי הדלתות והמנעולים.
דלתות שריונית חסם, פלדלת וכל סוגי הדלתות. בנוסף תוכלו לקבל גם שרות פורץ דלתות.

תיקון דלתות בפתח תקווה – שרות 24 שעות לכל סוגי הפריצה

כאשר הדלת שלכם לא מכוונת אתם בבעיה. וזאת משום שהדלת קרוב לוודאי חורקת ועושה לכם בעיות בפתיחה ובסגירה. וזאת לא הכניסה האופטימלית לבית עבורכם. אך זו גם אינה בעיה מכנית שבעייתי לסדר ואפילו יקר. אם תמשיכו להזניח את הדלת שלכם זמן רב מדי תגיעו למצב בו הדלת עלולה להקשות לכם על סיבוב המפתח. וכמו כן הדלת תתקשה להיפתח מהעומס ועלולה לשבור את המפתח בחור המנעול. לכן התקשרו עוד היום למנעולן של לוק פור יו שיגיע לבדיקת הדלת וכיוון הצירים. בקשו הצעת מחיר בטלפון ותעודת מנעולן מוסמך. וכך תשפרו את מצב הדלת הראשית לפני שתתקעו בחוץ.

תיקון דלתות בפתח תקווה

בנוסף לתיקון דלתות בפתח תקווה תוכלו לקבל שירותים נוספים:

  • שירות פורץ כספות 24 שעות
  • החלפת צילינדרים לדלתות רב בריח, מולטילוק, רשפים ועוד
  • פורץ רכבים ללא נזק לרכב עד 20 דקות הגעה
  • כיוון דלתות שחורקות ולא נסגרות כמו שצריך כגון: דלתות עץ, פלדלת, זכוכית, הזזה ועוד
  • החלפת מנעולים והתקנת מנעולים ביומטריים

תיקון דלתות בפתח תקווה

תיקון דלתות בפתח תקווה – מנעול חכם

לאחר שתיקנתם את הדלת תתייעצו עם המנעולן של לוק פור יו אודות מנעול ביומטרי חכם לבית שלכם. מנעול ביומטרי זה מנעול שעוזר לכם להיכנס הביתה בקלות באמצעות טביעת אצבע חכמה, אפליקציה או לוח מקשים. מנעול ביומטרי ישנה את הדרך בה אתם נכנסים הביתה. תשאלו את המנעולן בפתח תקווה אודות המנעול החכם של מולטי לוק ותתקדמו לעתיד.

החלפת צילינדר לדלת

במקרה שהצילינדר שלכם אינו עובד כמו שצריך, תצטרכו להחליף אותו. גם אם אין לכם מושג בצילינדרים, אין זו בעיה. וזה משום שתוכלו לפנות למנעולן מלוק פור יו. המנעולנים שלנו מקצועיים מאוד בתחום המנעולנות בגלל שעברו הכשרה מקיפה בתחום המנעולנות. וכמו כן יש להם ידע וניסיון רב בתחום. ובנוסף הם משתמשים בכלים חדישים. ולכן תוכלו לסמוך עליהם בעיניים עצומות שיחליפו לכם את הצילינדר בצורה מקצועית ונקיה. לכן כאשר אתם צריכים להחליף צילינדר, התקשרו למנעולן מלוק פור יו. המנעולן ייתן לכם הצעת מחיר משתלמת כבר בטלפון. ובנוסף יגיע אליכם בזמן קצר מאוד כאשר תקראו לו. כאשר המנעולן שלנו יגיע אליכם, הוא יביא עמו מבחר של צילינדרים ממנו תוכלו לבחור את הצילינדר המתאים לכם ביותר מבחינת איכות ומבחינת מחיר. יתר על כן, תוכלו לרכוש צילינדר גם מהאתר שלנו. למשל, צילינדר לוקסיס Locxis ID של רב בריח.

תיקון דלתות בפתח תקווה

חידוש דלתות בפתח תקווה I  תיקון צירים לדלת בפתח תקווה I
תיקון דלתות בפתח תקווה I תיקון פלדלת בפתח תקווה I תיקון דלת בפתח תקווה I תיקון דלת עץ בפתח תקווה I תיקון דלת ממד בפתח תקווה I תיקון דלת רב בריח בפתח תקווה I
תיקון דלת שריונית חוסם בפתח תקווה I קיצור דלת ממד בפתח תקווה I החלפת מנגנון לדלת בפתח תקווה I
החלפת מנעולים בדלת בפתח תקווה I תיקון דלת לאחר פריצה בפתח תקווה I
הרמת דלת בפתח תקווה I כיוון לדלת בפתח תקווה I תיקון משקוף לדלת בפתח תקווה  I החלפת צירים לדלת בפתח תקווה I
תיקון מנעול לדלת בפתח תקווה I פורץ מנעולים בפתח תקווה I מנעולן בפתח תקווה I פורץ רכבים בפתח תקווה I תיקון דלת בפתח תקווה

אולי גם יעניין אותך –  פורץ דלתות בפתח תקווה גם אם המפתחות בתוך הרכב תוכל להזמין דרכנו
פורץ רכבים בפתח תקווה והכי חשוב אנו מומחים בפריצת כל סוגי המנעולים בעיר
פתח תקווה. ולכן ניתן להזמין דרכנו פורץ מנעולים בפתח תקווה 24 שעות ביממה.

תיקון דלתות ב-lock4you

תיקון דלתות הוא תחום עיקרי מתחומי העיסוק שלנו ולכן כל תיקון דלתות שנבצע יתבצע על הצד הטוב ביותר, תיקון דלתות מעולה ומקצועי, באיכות ללא פשרות לכל סוגי הדלתות והחברות השונות. אנו מבצעים תיקון דלתות פנים, תיקון דלתות עץ, שיפוץ מנגנונים, תיקון דלתות פלדה, תיקון דלתות עץ, תיקון דלת פלדלת, תיקון דלתות רב בריח, ודלתות הזזה, תיקון דלתות מולטילוק כמובן תיקון דלתות רכב ובגאז', תיקון דלתות ממ"ד, החלפת ידיות לדלת ממ"ד, תיקון דלתות מעוצבות, תיקון דלתות לכניסת הבניין, מקלט, וכולי.

פניה לתיקון דלת רב בריח

תיקון דלתות רב בריח

סיבות רבות שאנחנו מקבלים קריאה לדלתות רב בריח ולרוב הקריאות הן תיקונים די פשוטים לתיקון. מקרה הכי שכיח של תקלות בדלתות הוא שחיקה והתיישנות הצילינדר והצורך להחליפו לחדש. מקרה נוסף הוא הצורך בכיוון הדלתות, איזון הדלת שזו העבודה קלה יחסית ולכן מתומחרת במחיר המינימלי ביותר – רק עבור שירות שאנו מספקים. ישנן תקלות מסובכות יותר לדוגמה מנגנון בדלת לא עובד יותר וגורם להיתקעות הדלת – מקרה זה איננו נפוץ וקורה לאחר שנים רבות וארוכות שהמנגנון בשימוש ולא הוחלף. מנגנון הדלת הוא חלק יקר ומרכזי בדלת.

סוגי דלתות נוספים: