לוגו לוק פור יו

מנעולן של רב בריח

רב בריח היא אחת מחברות הדלתות הגדולות בישראל. יש לה חנויות בפריסה ארצית. ובכל המקומות בהם יש סניף רב בריח יש גם מנעולן של רב בריח. כל מנעולן של רב בריח עובר הכשרה מקצועית אצל היצרן. וכמו כן מקבל תעודת הסמכה לתקן מנעולים לדלתות של החברה.

מנעולן תל אביב של רב בריח ידע לתת מענה לתיקון כל סוגי הדלתות של החברה.

מרבית מנעולני רב בריח עובדים 24/7 ונענים לכל קריאה של לקוח שנמצא במצוקה. מנעולן של רב בריח שמגיע לבית הלקוח מביא אתו חלקי חילוף שבדרך כלל מהווים את הבעיה. הדלת לא נסגרת, נפתחת או יש בעיה עם המפתח לא כדאי לנסות לטפל בה באופן עצמאי. קריאה למנעולן של רב בריח תפתור את הבעיה ותחסוך עגמת נפש. גם ברכבים יש מנעולי רב בריח ומן הסתם מנעולן של רב בריח מוסמך גם לתקן מנעולים מתוצרת החברה במכוניות.

אל תתקנו לבד! צריכים פריצה ותיקון של דלת רב בריח? התקשרו למנעולן או פורץ דלת מיד!

רב בריח – עבודה למקצוענים של לוק פור יו

מנעולן של רב בריח
מנעולן של רב בריח

בכל מקרה לא כדאי לנסות לתקן מנעול של דלת הבית או המכונית באופן עצמאי. לצורך כך הוכשרו מנעולנים על ידי רב בריח והם מקצוענים במקצועם, הם מחזיקים בחלקי חילוף מתאימים ובכלי עבודה מכל הסוגים.

האם עדיף להזמין מנעולן של רב בריח או מנעולן פרטי

רבים שואלים את עצמם האם עדיף להזמין מנעולן פרטי או מנעולן של רב בריח. התשובה היא פשוטה וחד משמעית. רב בריח היא חברה לייצור דלתות שלאחרונה התחילה בייצור ויבוא מוצרי נעילה. רוב הסיכויים שאם תזמינו מנעולן מחברת רב בריח הם יפנו את העבודה למנעולן חיצוני ויגבו את העמלה שלהם. ולכן לרוב תקבלו מחיר גבוה יותר עבור השירות. ואילו מנעולן פרטי יכול לקבוע לעצמו את מחיר העבודה.

אנחנו מציעים לכם:

  • שירות ברמה הגבוהה ביותר, תוך ידע רב, שירות אמין ומקצועי.
  • איתור הבעיה במהירות. לרוב הבעיות ברב בריח מתחלקות לבעיות הבאות: בעיה בצילינדר, בעיה במולטילוק, בעיה בכיוון הדלת או בעיה בידית של הדלת. כל אלו, לפעמים מגיעים בנפרד או ביחד, בעקבות שריפה, פריצה או סתם התקנה רשלנית. מנעולן של רב בריח מבית לוק פור יו יגיע ויאתר את הבעיה ויתקן אותה במהירות, במינימום נזק.
  • תיקון הנזק של העבודה עצמה, לרבות הדבקת הטפט שמכסה / מעטר את הדלת
  • אנחנו מציעים שירותי תיקון דלתות רב בריח, מכירת מנעולים, כספות ועוד
  • מענה מהיר ומחיר הוגן

מנעולן של רב בריח

תיקון דלת רב בריח

תיקון דלת רב בריח הוא תחום שנדרש בו התמחות מסוימת. וכמו כן לא כל מנעולן יכול לבצע זאת במידה והוא אינו מקצועי ואינו מנוסה מספיק. ישנן מספר בעיות שיכולות להיות בדלתות רב בריח: בעיה במנגנון הדלת, בעיה בצילינדר שהוא בדרך כלל של מולטילוק, כיוון הדלת שלפעמים מעומס המשקל או מעייפות החומר מאבדת כיוון ואינה ננעלת כמו שצריך, המנעול אינו עובד כשורה, ידית הדלת נופלת ועוד. במצבים אלו מומלץ להזמין מנעולן מקצועי לטיפול בבעיה. אז התקשרו למנעולן שלנו והזמינו אותו לתקן לכם את הדלת. הוא יעשה זאת במקצועיות רבה ובחיוך!

החלפת צילינדר לדלת

שירות נוסף אותו תוכלו לקבל בלוק פור יו הוא החלפת צילינדר לדלת. אם הצילינדר שלכם לדלת אינו עובד כמו שצריך, זה סימן שצריך להחליף אותו. אז התקשרו כבר עכשיו למנעולן שלנו והוא ישמח להחליף לכם את הצילינדר במקצועיות רבה. במידה ואינכם מבינים בנושא הצילינדרים, המנעולן שלנו ייעץ לכם באיזה צילינדר כדאי לבחור כך שיתאים לכם מבחינת איכות ומבחינת מחיר. כמו כן אתם תקבלו הצעת מחיר כבר בשיחת הטלפון. כאמור המנעולן שיגיע אליכם הוא מקצועי ובעל ידע וניסיון רב בתחום המנעולנות ולכן יבצע את עבודתו כך שתצאו מרוצים. תוכלו גם לרכוש את הצילינדר בחנות האינטרנטית שלנו. למשל צילינדר מגנום

 

אם הדלת שלכם תקולה, מקולקלת או שחוקה, אם אתם רוצים להחליף, להתייעץ או לתקן מכל סיבה שהיא – אתם לא לבד! התקשרו כבר עכשיו למומחים של חברת לוק פור יו!

כל הסיבות לבחור בlock4you

  • ותק וניסיון – כבר יותר מ-10 שנים שהחברה שלנו מעניקה שירותי מנעולנות מקצועית ברמה הגבוהה ביותר בארץ.

  • אמינות – המנעולנים שלנו קיבלו את כל ההסמכות ממשרד הביטחון וממשטרת ישראל . הסמכות אלו מחייבת אותנו לשמור על אמינות ושקיפות ולעמוד תמיד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום.

  • מגוון שירותים שלנו – לאורך השנים צברה חברתנו מגוון ידע רחב בנושא כל סוגי שירותי מנעולנות:
  • פריצת מנעולים
  • החלפת מנעולים וצילינדרים
  • תיקון ומיגון דלתות
  • פריצת כספות וכו'

אתם מוזמנים לפנות אלינו תמיד בכל עניין ולקבל פתרון מושלם מחברת "לוק פור יו