לוגו לוק פור יו

מנעולן בכפר סירקין

צריכים מנעולן בכפר סירקין?

מנעולן 24 שעות זמין עבורכם למגוון עבודות בתחום המנעולנות: פריצת כספות, פריצת דלתות, פריצת רכבים, החלפת צילינדרים, תיקון דלתות, כיוון דלתות.

מנעולן בכפר סירקין – נעולים בחוץ?

יצאתם רגע לזרוק זבל וגילתם להפתעתכם ששכחתם את המפתח שלכם בדירה? במידה ואין לאף אחד שאתם מכירים מפתח ספייר אתם בבעיה. לכן אנו לא ממליצים לכם להיות גיבורים ולהיכנס הביתה דרך החלון או לנסות לפרוץ את הדלת ולעשות נזק לדלת. ההמלצה שלנו היא להזמין מנעולן מורשה שיוכל לפתוח את הדלת שלכם בקלות. וכמו כן להחליף לכם את הצילינדר של הדלת במנעול שלא נטרק מאחוריכם. וזאת על מנת שהדבר לא יקרה שוב. כידוע אנחנו רק בני אדם. ואם יש לכם דלת טריקה שמשאירה אתכם נעולים בחוץ ולא בא לכם להשקיע כסף נוסף אלה רק לפרוץ את הדלת, אז פשוט מאוד תנצלו את שהות המנעולן ותשכפלו כמה מפתחות חדשים לדירה שלכם. ולכן בפעם הבאה הראש שלכם יהיה שקט יותר.

מנעולן בכפר סירקין

שירותי המנעולנות אותם אנו מבצעים בכפר סירקין:

  • תיקון דלתות מכל הסוגים.
  • שירות פורץ כספות 24 שעות.
  • החלפת צילינדרים לדלתות רב בריח, מולטילוק, רשפים ועוד.
  • פורץ רכבים ללא נזק לרכב עד 20 דקות הגעה.
  • כיוון דלתות שחורקות ולא נסגרות כמו שצריך כגון: דלתות עץ, פלדלת, זכוכית, הזזה ועוד.
  • החלפת מנעולים והתקנת מנעולים ביומטריים.

מנעולן בכפר סירקין – החלפת צילינדר בדלתות עץ

שכרתם משרד חדש עם חוזה ארוך? מעולה! אתם נכנסים אל הנכס ומעוניינים שלאף אחד לא תהיה גישה, אפילו לאב הבניין למשרד שלכם. כמו כן, אתם מעוניינים שיהיו דלתות שרק לכם תהיה גישה אליהם, זה הזמן להזמין מנעולן מוסמך שיתקין לכם במהירות צילינדר לדלת העץ במשרד שלכם.
יתר על כן מנעולן בעל ניסיון יחליף לכם את הצילינדר במהירות שיא ובפחות מחצי שעה הוא כבר לא יהיה אצלכם בנכס. ולבסוף תוכלו להמשיך בשגרת היום שלכם ללא הפרעה.
כמו כן, אם  אתם צריכים תיקון דלת זכוכית שזקוקה לכיוון או טיפול כי המנוע מזייף, זה הזמן על הדרך לבקש מהמנעולן שהזמנתם לתת לכם הצעת מחיר אם הוא כבר אצלכם בנכס. כאמור הדלת היא הפנים הראשונות של העסק שלכם כאשר מגיע לקוח.

מנעולן בכפר סירקין

שחזור מפתח לרכב

איבדתם את המפתח של הרכב? המפתח הלך לאיבוד או שאולי נגנב? במידה ואין לכם מפתח לרכב ספייר, תצטרכו לעשות שחזור מפתח לרכב. אתם נוהגים ברכב תוצרת צרפת, למשל רנו? או שאולי ברכב תוצרת גרמניה, למשל אאודי? אין זה משנה באיזה רכב אתם נוהגים ומאיזו תוצרת. המנעולן מלוק פור יו יודע לשחזר מפתח מכל סוג לכל רכב. לכן במידה ואתם צריכים שחזור מפתח לרכב, התקשרו אלינו 24 שעות ביממה. המנעולן שלנו ייתן לכם הצעת מחיר כבר בטלפון. וכמו כן יגיע עד אליכם במהירות. הוא ישחזר לכם את המפתח לרכב תוך זמן קצר. לבסוף תקבלו מפתח משוחזר מ0 ותוכלו להמשיך בשגרת יומכם. 

זקוקים למנעולן באזורים נוספים? מנעולן פתח תקווה זמין עבורכם בכל שעה במידה ותזדקקו להחלפת צילינדר, תיקון דלת רב בריח, פריצת כספת, פריצת רכב נעול. לכן חייגו עוד היום ונגיע מהר לתת לכם מענה יעיל ומהיר.

מנעולן 24 שעות

פורץ רכבים באישור מדינת ישראל מגיע תוך 30 דקות ופורץ לכם כל רכב וכל מנעול תוך דקות ספורות