לוגו לוק פור יו

פורץ דלתות בתל אביב

כשזקוקים לבעל מקצוע, מחפשים מישהו שמספק את השירות שלו באזור. וכמו כן בסביבת המגורים שלנו.
כשמחפשים פורץ דלתות בתל אביב, כי מהירות ההגעה ליעד במקרים רבים ושונים היא אקוטית.

מנעולן בעל ניסיון רב ופורץ דלתות בתל אביב, הוא אדם שעבר קורס הכשרה מותאם. וכמו כן קיבל הסמכה ורישיון לעסוק בתחום מנעולנות.

מנעולן תל אביב מקצועי ידע לטפל בכל תקלה.
תהליך עבודה של פירוק מנעול וצילינדר הוא תהליך די מורכב. התהליך דורש תכנון מדויק מראש, חשיבה מהירה וסבלנות ומיומנות.

מנעולן שירצה לבצע את הפריצה במהירות ללא שום מחשבה מתוכננת, לא יצליח לפרוץ ללא נזקים. ובמקרים רבים גם לא יבצע את המוטל עליו.
רק מנעולנים בת"א שהם מנעולנים בת"א עם ניסיון ובעלי ותק וידע טכני עשיר, מסוגלים לפתור את כל הבעיות. וכמו כן לא לסבך את העניינים.

פורץ דלתות בתל אביב

פורץ דלתות מספק שירותיו בכל העיר

לקוחות שלנו נוהגים להמליץ על מנעולנים שלנו. וזאת לאור המשימות המוצלחות שהם מבצעים יום יום עבורם בפריצת דלתות כניסה, דלתות זכוכית או דלתות אחרות בביתם או במשרדם.

עבודה רבה מבצע פורץ הדלתות מתל אביב גם במפעלים ברחבי העיר, כמו כן במוסדות ציבור,
בבית העירייה ובתי ספר, גני ילדים, בתי אבות וכדומה.
אצלנו הזמינות, ההגינות, האמינות והמחירים הסבירים יצרו עבורנו מגוון רחב מאוד של לקוחות. ולקוחות אלו חוזרים אלינו שוב ושוב. ובין היתר ממליצים עלינו לחבריהם ולמשפחה.

תקלות נפוצות בדלתות

אנו מבצעים פריצת דלתות בת"א . פריצת דלתות בת"א הרבה פעמים עקב איזושהי בעיה בצילינדר. אם מדובר בכל בעיה מכנית, פורץ המנעולים בתל אביב מפרק את הצילינדר. ולפי מצבו ממליץ ללקוח האם לנסות לתקן את הבעיה המכנית או לא ורק להחזיר את המנעול. מה שיכול לגרום לתקלות חוזרות.
אם הדלת שלא תוקנה כראוי תינעל שוב, לא תהיה אפשרות לפתוח אותה בפעם הבאה. ואז לא תהיה ברירה אלא להתקין מיד מנעול חדש.
במקרה של תקלה מכנית אחרת שאינה ניתנת לפתרון, לא כדאי יותר לקחת את הסיכון שהדלת תהיה נעולה. ועדיף לרכוש ולהתקין ישר את הצילינדר החדש.

במקרה שמפרקים צילינדר ישן ונשים לב שהוא נשחק עקב שימוש מרובה, וגם אם קיים בו בלאי טבעי עקב שנות העבודה הרבות, ימליץ המנעולן מתל אביב להחליף את הצילינדר שלכם במנעול חדש ואמין יותר. כך שלא יהיו בעיות דומות ואחרות בעתיד.

שירותים נוספים של פורץ דלתות בתל אביב

פורץ דלתות בתל אביב מבצע גם פריצות דלתות של רכבים במקרים שבהם אבד המפתח או שהמפתח נשאר בתוך הרכב כאשר דלתות הרכב ננעלו אוטומטית.
במקרה כזה המנעולן קודם כול מברר אם אכן האדם שהזמין אותו הוא באמת בעל הרכב. ובעזרת כלי עבודה מיוחדים מסובב לאט לאט את המנעול. וכך מצליח ברוב המקרים לפתוח את הדלת ללא נזקים ובמהירות רבה.

פורץ הדלתות בתל אביב, עוסק גם בפריצת דלתות של כספות שונות שבעליהן לא מצליח לפתוח אותן. זה יכול לקרות עקב בעיה מכנית או בגלל שהקוד הסודי אינו עובד ולא פותח את הכספת.

פורץ דלתות בתל אביב- פריצת כספות

כידוע מטרת הכספת היא לאבטח ולאחסן את הדברים שנמצאים בתוכה. למשל אנשים שומרים בה בדרך כלל כסף, ניירות ערך, תכשיטים, מסמכים וכולי. אז אם יש לכם כספת ואינכם מצליחים לפתוח אותה מכל סיבה שהיא, אל תנסו לפתוח אותה בכוח. וזה כי בצורה הזאת תגרמו לנזק רב יותר. וזאת משום שתקלקלו את המנגנון של הכספת. לכן עדיף שתפנו למנעולן מקצועי ובעל ניסיון. שיש לו תעודת הסמכה. וכמו כן תעודת יושר מהמשטרה. כידוע פריצת כספת ללא נזק היא פעולה עדינה. ולכן צריך לוודא שהיא מתבצעת כראוי. המנעולנים של לוק פור יו יוכלו לפרוץ את הכספת במקצועיות וללא נזק. 

פורץ דלתות בתל אביב

פורץ דלתות בתל אביב- שחזור מפתח לרכב

שירות נוסף אותו תוכלו לקבל מפורץ דלתות בתל אביב הוא: שחזור מפתח לרכב. אז מתי צריך לעשות שחזור מפתח לרכב? אם במקרה איבדתם את המפתח לרכב שלכם ואין לכם מפתח ספייר, תצטרכו לעשות שחזור מפתח לרכב. כמו כן במקרה שבו גנבו לכם את המפתח. או שהוא נשבר ואין לכם מפתח ספייר, תצטרכו גם לעשות שחזור מפתח לרכב. אז התקשרו למנעולן מלוק פור יו. והוא ייתן לכם הצעת מחיר כבר בשיחת הטלפון. וכשתקראו לו הוא יגיע במהירות. בין היתר המנעולן יביא עמו מכשור מתקדם. ובעזרת המכשור הוא ישחזר לכם את המפתח מ0. ולאחר זמן קצר תקבלו מפתח משוחזר חדש. אולי יעניין אתכם חנות מנעולים.

המנעולנים מבית לוק פור יו

המנעולנים של לוק פור יו הינם מקצועיים מאוד. וזאת בגלל שעברו הכשרה מקיפה בתחום המנעולנות. בין היתר יש להם ניסיון וידע רב בתחום. וזה גם בזכות העובדה שהם מטפלים יום יום בתרחישים שונים בתחום. בנוסף הם מעודכנים במוצרים. ובין היתר בשירותים חדשים בתחום שיוצאים לשוק. ומשתמשים בהם. כל שכן הם משתמשים בכלים חדישים ביותר. ולכן יודעים לטפל בכל מה שקשור לתחום המנעולנות. בנוסף המנעולנים שלנו מגיעים עד אליכם במהירות. הם יפתרו כל בעיה במקצועיות, בשמחה ובאדיבות. לכן, לכל בעיה בתחום התקשרו ללוק פור יו. ונשמח לעזור!  

אולי יעניין אותך:

מנעולן בכיר בישראל יהיה זמין עבורכם במשך 24 שעות ביממה

מקצועיות וניסיון

כדאי לדעת שמנעולן עוסק במגוון תחומים מקצועיים. ולכן בבואכם לבקש מפורץ מנעולים מחיר עבור שירות כדאי לוודא מראש כי הוא אכן מתמחה בתחום. יש פורץ רכבים המתמחה רק בתחום הזה ויש מנעולן המציע מגוון שירותים הכוללים פתרונות פריצת כספות, תיקון מנעולים וצילינדרים, קידוד אזעקות וכדומה.
מומלץ לקרוא באתר מהם תחומי ההתמחות של המנעולן על מנת להזמין פורץ מנעולים מקצועי או מנעולן מנוסה ובעל ידע הנדרש לעבודה אצלכם. ושלא תזמינו בטעות מנעולן חובבן וממש לא מקצועי. ככל שהמנעולן מקצועי יהיה יותר, כך תקבלו שירות איכותי וטוב יותר.

מנעולן בכיר בישראל יהיה זמין עבורכם במשך 24 שעות ביממה

דקות המתנה מקסימום עד הגעת פורץ