לוגו לוק פור יו

ציפוי דלתות כניסה 

מחפשים לחדש את הדלת? ציפוי דלתות כניסה הוא הפתרון בשבילכם!

ההחלטה להשקיע במראה של דלתות הכניסה בבית או במשרד שלנו תאפשר לנו לשדרג את איכות המקום בו אנחנו גרים או עובדים.

השקעה זו יכולה להיות חכמה מאוד. וכמו כן היא יכולה לאפשר לנו בין השאר לשפר גם את התדמית האישית שלנו. ככל שהתדמית האישית שלנו תהיה חיובית יותר כך נוכל להרגיש בטוחים יותר בעצמנו. ונרגיש טוב יותר.

יתרונות בציפוי דלתות כניסה

ציפוי דלתות כניסה יכול לאפשר לנו לשפר את המראה של דלת הכניסה שלנו. ציפוי זה יכול לאפשר לנו את הרושם הראשוני שהבית שלנו משאיר על מי שבא לבקר אותנו בו.

אם אנחנו רוצים לשפר את התדמית של הבית או המשרד שלנו כדאי לנו להשקיע באיכות דלת הכניסה שיש בבית שלנו. ככל שדלת הכניסה בבית שלנו תהיה אסתטית יותר כך יהיה לנו נעים יותר לגור בבית שלנו. ובנוסף איכות החיים שלנו תהיה הרבה יותר גבוהה באופן משמעותי.

שדרוג משמעותי באיכות החיים

כאשר אנחנו בוחרים לשדרג את המראה של דלת הכניסה בבית שלנו על ידי החלפה של הציפוי שלה לציפוי מט שחור או ציפוי עץ טבעי אנחנו משדרגים את המראה של כל הבית שלנו. כך איכות החיים בבית שלנו יכולה להיות מזמינה הרבה יותר. וכמו כן נעימה הרבה יותר.

חשוב מאוד לא לזלזל בציפוי של דלת הכניסה בבית שלנו ולהשקיע הרבה מאוד מחשבה בעיצוב שלו. השקעה זו תשתלם לנו מאוד. ובנוסף תאפשר לנו להשביח את איכות הנכס. וכמו כן את עלותו. 

למי זה מתאים?

ציפוי דלתות כניסה יכול להתאים מאוד לאנשים שגרים בבניין דירות, בדירה פרטית או למי שגר בבית פרטי. ציפוי זה יכול להתאים מאוד גם לבעלי מקצוע שרוצים לשפר את המראה של המשרד שלהם.

כך למשל ציפוי זה יכול להתאים מאוד למשרדים של רופאים. או למשרדים של עורכי דין. הוא יכול להתאים גם לקליניקות של רפואה משלמה או של פסיכולוגים. או מטפלים מקצועיים באמנות.

ציפוי דלתות כניסה לבתים פרטיים

ציפוי דלתות כניסה מותאם באופן מלא לבתים פרטיים. כאשר אנחנו גרים בבית פרטי אנחנו יכולים להשקיע הרבה מאוד כסף בשיפוץ הבית שלנו. וכמו כן בשדרוג המראה הפנימי שלו.

אם אנחנו כבר משפצים את הבית שלנו כדאי לנו לשפר גם את המראה החיצוני שלו. ובנוסף להשקיע אקסטרה במראה של דלת הכניסה לבית שלנו מפנים ומחוץ.

ציפוי דלתות כניסה למשרדים

ציפוי דלתות כניסה יכול לאפשר לנו גם לשפר את התדמית המקצועית שלנו מול הלקוחות שלנו. כאשר לקוח בא לקבל מאתנו שירות, הדבר הראשון שהוא רואה הוא את דלת הכניסה למשרד שלנו.

אם אנחנו רוצים שהתדמית העסקית שלנו תהיה חיובית יותר כדאי לנו לשפץ ולשדרג את המראה של דלת הכניסה למשרד שלנו. כך ללקוחות יהיה נעים יותר לבוא לקבל מאתנו שירות. ונוכל להשאיר עליהם רושם מרשים. וכמו כן יפה יותר מבחינה אסתטית.

עיצוב דלת הכניסה לבית

אתם מעוניינים לשפץ את הבית שלכם? אם תעצבו גם את דלת הכניסה לבית, זה ייצור מראה מעוצב לכל הבית. לכן ראשית שפצו את הבית (למשל החליפו צנרת, שדרגו את המטבח, צבעו קירות וכל מה שאתם צריכים לשפץ). ולאחר שתסיימו לשפץ את הבית, עברו לעיצוב דלת הכניסה.

ובכך גם תוכלו להתאים את עיצוב דלת הכניסה לעיצוב הכללי של הבית. כמובן במידה ואתם משדרגים את מראה הדלת אין צורך לרכוש דלת חדשה. אלא פשוט השתמשו בציפוי לדלת. וכך תשדרגו את מראה הבית כולו, בלי להוציא הון תועפות על החלפת הדלת. בנוסף תוכלו להחליף גם את העינית, סגר הביטחון וידיות הדלת בתוספת תשלום.

אנו רואים שבשנים האחרונות שוק הטפטים המעוצבים לדלת הכניסה התפתח. אתם יכולים לבחור בסוגים שונים של טפטים לפי הטעם האישי שלכם. וזה אחד מהיתרונות הרבים.

כאמור הרבה לקוחות פרטיים ועסקיים משדרגים את מראה הדלת על ידי ציפוייה בטפט. וכך משנים את מראה דלת הכניסה בעלות משתלמת. ובכך משיגים  מראה חדיש ומעוצב לדלת. 

איך נעשה ציפוי הדלת?

תחילה מורידים את הגומיות והפרזול מהדלת. לאחר מכן מנקים את הדלת מאבק. במידה ויש על הדלת טפט ישן, מסירים אותו. וכמו כן מנקים את הדלת משאריות הדבק. ולבסוף מצפים את הדלת בטפט. תוכלו לצפות את הדלת בציפוי מגנטי או בציפוי טפט. 

מנעולני לוק פור יו

אצלנו תמצאו את המנעולנים המקצועיים ביותר. וכמו כן את החומרים האיכותיים ביותר. המנעולנים שלנו מקצועיים מאוד בתחום המנעולנות. ובין היתר בכל הנושאים הקשורים לדלתות. והם נותנים שירות בנושא זה: תיקון דלתות (זכוכית, רב בריח, הזזה ועוד), החלפת צילינדר לדלת, פריצת דלתות ועוד. כמו כן המנעולנים שלנו משתמשים בכלים החדישים ביותר. והם מטפלים בתרחישים שונים ביום יום בתחום המנעולנות. לכן תפנו אליהם בכל נושא ציפוי הדלתות. וכמו כן בכל נושא בתחום המנעולנות. והם יעזרו לכם בשמחה!

החלפת צילינדר לדלת

יכול להיות שאתם צריכים בנוסף להחליף צילינדר לדלת? המנעולנים שלנו יחליפו לכם את הצילינדר במקצועיות. אז התקשרו אלינו. והמנעולנים שלנו ייתנו לכם הצעת מחיר. וכאשר תקראו למנעולן, הוא יגיע אליכם במהרה. המנעולנים שלנו הם מקצועיים ביותר בתחום המנעולנות. וכמו כן בתחום הדלתות בפרט. ולכן סמכו עליהם בעיניים עצומות. במידה ואינכם מבינים דבר בנושא הצילינדרים, אין דבר. המנעולן ייעץ לכם לאיזה צילינדר כדאי לכם להחליף. כך שיתאים לכם מבחינת איכות. וכמו כן מבחינת מחיר. בנוסף המנעולן יגיע אליכם עם מבחר של צילינדרים. ומתוך המבחר תוכלו לבחור את המתאים לכם ביותר. תוכלו לרכוש גם צילינדר בחנות האינטרנטית שלנו. למשל צילינדר לוקסיס Locxis ID.

אולי יעניין אותך גם:

 

אז התקשרו אלינו כבר עכשיו. ונשמח לעזור בכל נושא בתחום המנעולנות!