לוגו לוק פור יו

ציפוי דלתות פלדלת 

מחפשים לחדש את הדלת? ציפוי דלתות פלדלת יכול להיות הפתרון בשבילכם!

אתם רוצים לחדש את מראה הדלת, ולא יודעים מה לעשות? המשיכו לקרוא. 

עיצוב של דלתות יאפשר לנו להרגיש בנוח יותר במרחב. כאשר אנחנו משקיעים בעיצוב של המרחב בו אנחנו חיים או גרים, העיצוב החדש ישדרג את איכות החיים שלנו. וכמו כן יאפשר לנו להרגיש בנוח הרבה יותר בבית בו אנו גרים או במשרד.

חשוב שנרגיש בנוח במרחב בו אנחנו גרים או עובדים. וזה כי אז נתפקד טוב יותר. ובין היתר איכות החיים שלנו תהיה גבוהה הרבה יותר. וכמו כן נעימה הרבה יותר.

ציפוי דלתות פלדלת לבתים פרטיים

ציפוי דלתות פלדלת יתאים מאוד לבתים פרטיים. כידוע דלת פלדלת היא הדלת האיכותית. וכמו כן הבטיחותית ביותר שיש בעולם הדלתות בארץ.

אם אנחנו רוצים שמראה הדלת הזאת בבית שלנו יהיה איכותי ומכובד כדאי לנו להשקיע מחשבה ותכנון מוקדם בעיצוב שלה. בעזרת עיצוב הדלת בבית שלנו אנחנו נהנה יותר מהמגורים בו. וכך איכות החיים שלנו תהיה גבוהה יותר.

מומלץ מאוד להשקיע בנושא של ציפוי הדלתות בבית או במשרד שלנו. כאמור חשוב מאוד להשקיע בנושא זה כי זה יאפשר לנו לשדרג את איכות החיים שלנו באופן שיאפשר לנו להרגיש גאים יותר להזמין חברים ובני משפחה לבית שלנו.

כאשר הדלת של הבית שלנו תהיה מזמינה אז נרגיש שלווה והרגשה נעימה יותר בביתנו. ובין היתר השהייה בבית שלנו תהיה הרבה יותר נוחה. וכמו כן הרבה יותר נעימה לנו לאורך זמן רב.

ציפוי דלתות פלדלת למשרדים

ציפוי דלתות פלדלת יכול לסייע מאוד גם למשרדים לשפר את המראה החיצוני. וכמו כן את המראה האסתטי שלהם. כאשר אנחנו עובדים במשרד אנחנו רוצים שיהיה לנו מקום עבודה נעים ואיכותי.

מקום העבודה שלנו יכול להיות איכותי יותר. ואת זה נשיג כאשר אנחנו נשקיע הרבה מחשבה בעיצוב שלו. כאמור עיצוב דלת הפלדלת שיש במשרד שלנו יכולה לאפשר לנו לשדרג את המראה של כל המשרד שלנו. וכך הוא יהיה יפה ואיכותי יותר באופן משמעותי.

ציפוי דלתות פלדלת לבנייני דירות

ציפוי דלתות פלדלת יכול להתאים מאוד גם לדירות בבנייני דירות. דירות בבנייני דירות נוטות להיות לא ייחודיות. ולכן אם אנחנו רוצים שהדירה שלנו תראה ייחודית, חשוב מאוד לוודא שאנחנו בוחרים לה ציפוי אסתטי ויפה מאוד.

ככל שהציפוי שנבחר יהיה איכותי יותר כך הדלת שלנו תראה טוב יותר. יש הרבה מאוד סוגים של ציפויים לדלתות שחלק נראים טבעיים. אולם חלקם נראים מצועצעים יותר. לכן חשוב וכדאי שנבחר ציפוי שנאהב לאורך זמן רב.

ציפוי דלתות פלדלת למקלטים

ציפוי דלתות פלדלת כנראה ישדרג מאוד את המראה של מקלטים ציבוריים. מקלטים כמו אלו שתוכלו למצוא בערים או בקיבוצים. כאשר אנחנו משדרגים את המראה של דלת המקלט אנחנו הופכים אותו למקום פחות מאיים. וכמו כן יותר נגיש.

מומלץ מאוד להשקיע בעיצוב דלת הפלדלת של המקלט שלנו. כאמור אם יש לנו ממד בבית שלנו אנחנו יכולים להשקיע גם בעיצוב של הפלדלת שיש בחדר זה.

באיזה שלב כדאי לעצב את מראה דלת הכניסה לבית

אתם רוצים לשפץ ולעצב את הבית שלכם? תוכלו גם לעצב את דלת הכניסה שלכם לבית. וזאת משום שהדלת הינה חלק מעיצוב הבית. לכן לאחר שתסיימו לשפץ את כל הבית (תחליפו צנרת, תחליפו מטבח, תצבעו קירות וכדומה) עברו לעיצוב דלת הכניסה. ואז תוכלו להתאים את דלת הכניסה לעיצוב הכללי של הבית במידה ותחפצו בכך. כמובן במידה ואתם רוצים לשדרג את מראה הדלת אין צורך לרכוש דלת חדשה, אלא פשוט תוכלו להשתמש בציפוי לדלת. וזה ישדרג לכם את מראה הדירה כולה בלי להוציא הון תועפות על החלפת הדלת כולה.

החלפת טפט לדלת הכניסה לבית

כאשר אתם עושים שיפוץ כללי בתוך הבית, מוטב שתחכו לרגע האחרון של השיפוץ ורק אז תצפו את דלת הכניסה שלכם. כלומר אחרי שצבעתם את כל הבית. וכמו כן הכנסתם כבר את כל הרהיטים לתוך הבית. וזאת כדי שלא תפגעו בדלת בזמן השיפוץ בבית. זאת ועוד: אינכם חייבים לחכות לשיפוץ כדי לשדרג את מראה הדלת. אלא תוכלו לשדרג את מראה הדלת במידה ובא לכם לחדש. בנוסף, לפעמים במשך הזמן מראה הדלת נשחק, ואתם שמים לב לשריטות שונות שמקלקלות את המראה. או שהדלת נראית ישנה ואתם רוצים לחדש את הנראות שלה. במקרים הללו ציפוי דלת הכניסה הינו פתרון אידאלי, נוח ולא יקר יחסית להחלפת הדלת כולה.

כידוע דלתות פלדלת הן דלתות בטיחות איכותיות ועמידות לאורך זמן. אך לצערנו במשך הזמן חלקן החיצוני נפגע. ולכן המראה נראה אינו מזמין במיוחד. אולם במקרה כזה אינכם חייבים להחליף את הדלת כולה אלא לשדרג את המראה שלה על ידי ציפוי. כידוע אם תחליפו את הדלת, תשלמו ביוקר. פשוט תצפו את הדלת ותקבלו דלת במראה חדש. בנוסף תוכלו להחליף גם את העינית, סגר הביטחון וידיות הדלת בתוספת תשלום. בשנים האחרונות שוק הטפטים המעוצבים לדלת הכניסה התפתח . ולכן תוכלו לשנות את מראה דלת הכניסה בעלות משתלמת ממראה ישן ומשעמם למראה חדיש ומעוצב.     

איך נעשה ציפוי הדלת?

תחילה מורידים את הגומיות והפרזול מהדלת. לאחר מכן מנקים את הדלת מאבק. במידה ויש על הדלת טפט ישן, מסירים אותו ומנקים את הדלת משאריות הדבק. ולבסוף מצפים את הדלת בטפט. תוכלו לצפות את הדלת בציפוי מגנטי או בציפוי טפט. 

החלפת צילינדר לדלת

במידה והחלטתם לצפות את הדלת אך שמתם לב שהצילינדר שלכם לדלת אינו עובד כשורה, תצטרכו להחליף אותו. לכן התקשרו למנעולן מ"לוק פור יו". והוא ייתן לכם הצעת מחיר אטרקטיבית בטלפון. וכמו כן יגיע אליכם תוך זמן קצר מאוד להחליף לכם צילינדר. בנוסף המנעולן יביא עמו מבחר של צילינדרים. ומתוך מבחר זה תבחרו את הצילינדר המתאים לכם ביותר מבחינת איכות. וכמו כן מבחינת מחיר. תוכלו גם לרכוש צילינדר מהחנות האינטרנטית שלנו. למשל צילינדר רב בריח כרטיס לוקסיס.

המנעולנים של לוק פור יו

לוק פור יו נותנת שירותים לכלל הלקוחות הפרטיים והעסקיים. לכן תפנו למנעולנים שלנו בכל נושא הקשור לדלתות. ובנוסף בכל שירות בתחום המנעולנות. וזאת משום שהמנעולנים שלנו מקצועיים מאוד. כאמור המנעולנים עברו הכשרה מקיפה בתחום המנעולנות. ולכן יעזרו לכם בכל נושא בתחום המנעולנות. כמו כן, כאשר תתקשרו למנעולן, הוא ייתן לכם הצעת מחיר כבר בטלפון. ובין היתר הם יגיעו מהר לכל מקום שתקראו להם. בנוסף הם אוהבים לעזור לאנשים. וכמובן שעוזרים לכולם בשמחה. בנוסף המנעולנים שלנו משתמשים בכלים חדישים ביותר. הם מטפלים יום יום בתרחישים שונים בתחום המנעולנות. ומכאן המקצועיות והניסיון הרב שלהם. לכן אל תחשבו פעמיים לפני שתחשבו להזמין מנעולן. והתקשרו אלינו כבר עכשיו!

ואתם לא תתחרטו!

צור קשר

אנו מעניקים בשמחה את שירותינו בכל הקשור לציפוי דלתות, טפט דלתות ותיקון דלת זכוכית. וכמו כן בנושאים אחרים בתחום המנעולנות. לקבלת הצעת מחיר בשיחת הטלפון, צרו אתנו קשר בהקדם.