לוגו לוק פור יו

מנעולן בקרית מלאכי

גרים בקרית מלאכי וצריכים מנעולן דחוף? דברו אתנו. אנו בלוק פור יו מספקים שירותי מנעולן בקרית מלאכי 24 שעות. תושב העיר המבצע את כל שירותי המנעולנות בקרית מלאכי. כגון פריצת רכבים, פריצת דלתות מכל הסוגים, תיקון דלתות רב בריח, עץ ואלומיניום במקצועיות באמינות ובמחיר הוגן. אז אם אתם תקועים וצריכים מנעולן שיגיע תוך דקות, חייגו אלינו. ואנו נגיע אליכם במהירות המידית.

מנעולן בקרית מלאכי 24 שעות

כמה עולה מנעולן בקרית מלאכי

עלות של פורץ מנעולים בקרית מלאכי היא ביקור + חלק במידה ויש צורך. ביקור של מנעולן לקרית מלאכי לשירות של פריצת דלת לדוגמא עולה בין 150 שח 250 ש"ח. ואילו שירות של תיקון דלת, לדוגמא דלת לובי בבניין אצלכם מאלומיניום וזכוכית שלא נסגרת יכול לעלות לכם בין 250 ל 450 ש"ח. אזי שירות של פריצת דלת פלדלת + החלפת מנעול יכול לעלות לכם שירות של ביקור 150 ש"ח + צילינדר עוד בין 150 ל 350 ש"ח אזי סדר גודל של 400 שקלים בממוצע.

איך לבחור מנעולן אמין בקרית מלאכי

אז ככה: כאשר אנחנו רוצים להזמין מנעולן לקרית מלאכי חשוב לבדוק "אמינות ומקצועיות". וכיצד אנחנו נוכל לבדוק אמינות? בשיחת הטלפון. לפני שנזמין את המנעולן בקרית מלאכי אלינו נוכל פשוט לשאול את המנעולן: האם יש לו תעודה והסמכה באישור משטרת ישראל.
אם המנעולן אמר שיש לו, ואנחנו נרגיש שאנחנו בטוחים ומאמינים לו אז נוכל להסתפק בזאת.
ואם לא- נוכל לבקש ממנו לשלוח לנו אפילו בטלפון תמונה עם התעוד. והן אישור משטרה אשר מרשה לו לעסוק בתחום המנעולנות. והסמכה אותה קיבל מגורם מקצועי מוסמך.
בנוסף חשוב מאוד לבדוק גם אם המנעולן מקצועי כדי לבצע עבורנו את העבודה אותה אנחנו צריכים ממנו. לדוגמה אם אנחנו צריכים מנעולן שיתקן לנו דלת בכניסה ללובי, לא כל מנעולן יודע לתקן דלתות אלומיניום. ולכן חשוב לוודא כי המנעולן מספיק מקצועי יוכל לתת לנו אחריות עבור תיקון אותו יבצע. וכך יהיה לנו ראש שקט שהתיקון הוא לא פלסטר נקודתי. שאחרי מספר ימים נצטרך להתקשר למישהו אחר כדי שיבוא לתקן אחריו.

באישור משטרת ישראל

חשוב לבקש מחיר בטלפון ממנעולן בקרית מלאכי

חשוב מאוד לשאול את פורץ המנעולים בקרית מלאכי עוד לפני שהוא מגיע אלינו כמה יעלה לנו השירות אותו אנו צריכים שיבצע עבורנו. ואם יש לנו ספק אנחנו יכולים לשלוח לו תמונה בוואטסאפ. ולבקש ממנו לתת לנו מחיר מדויק עבור התיקון כולו. וכמו כן עבור החלק אותו נצטרך להוסיף בכל הרמות בכל האפשרויות. וזאת על מנת שתהיה לנו את האפשרות להחליט מבעוד מועד אם המחיר מתאים לנו או לא. הוא לא יעמיד אותנו במצב שהוא אצלנו בבית ואין לנו אפשרות לבחור מישהו אחר כאשר הדלת מפורקת ואין לנו ברירה.

החלפת צילינדר לדלת

במידה והצילינדר שבדלת שלכם אינו עובד כשורה, תצטרכו להחליף צילינדר לדלת. אין לכם מושג באיזה צילינדר כדאי לכם לבחור? אין דבר! התקשרו למנעולן מבית לוק פור יו. הוא ייתן לכם הצעת מחיר כבר בטלפון. וכאשר תזמינו אותו אליכם, הוא יגיע במהרה. כמו כן המנעולן יביא עמו מבחר של צילינדרים לבחירה, ומתוך מבחר זה תוכלו לבחור את הצילינדר המתאים לכם ביותר. לכן תוכלו לסמוך על מנעולנים מבית לוק פור יו משום שהם עברו הכשרה מקיפה בתחום המנעולנות. ולכן הם מקצועיים מאוד. בנוסף לזה הם מטפלים בתרחישים שונים ביום יום ולכן יש להם ידע וניסיון רב בתחום. לסיכום תוכלו לסמוך על המנעולן שלנו בעיניים עצומות שיחליף לכם צילינדר בדלת. במידה ותהיו מעוניינים להחליף לצילינדר רב בריח, תוכלו גם לרכוש באתר שלנו, למשל צילינדר רב בריח קילוקס KEYLOCKS. 

למה לבחור בנו
אנו בלוק פור יו נאמר לכם את מחיר הביקור והחלק עוד בטלפון כך שלא תהיו מופתעים. בנוסף אנו מספקים אחריות מלאה עבור כל שירותי התיקון אותם אנחנו מבצעים. והכי חשוב תמיד נגיע עם חיוך ואני אדאג שתהיו מרוצים. יש לכם שאלות נוספות, רוצים לקבל מחיר בטלפון? צלצלו אלינו בכל שעה.

מנעולן 24 שעות

פורץ רכבים באישור מדינת ישראל מגיע תוך 30 דקות ופורץ לכם כל רכב וכל מנעול תוך דקות ספורות