לוגו לוק פור יו

מנעולן ברמת החייל

מחפשים מנעולן ברמת החייל? הגעתם למקום הנכון!

שרות 24 שעות, החלפת צילינדרים, פריצת דלתות וכספות. חייגו בכל שעה להצעת מחיר משתלמת עבור שרות מנעולן.

הדלת תקועה? צריך להחליף מנעול או צילינדר?– מנעולן ברמת החייל לשירותכם

מנעולן ברמת החייל יפתור לכם כל בעיה שקשורה בתחום מנעולים וכספות. חייגו 050-999-2411.

ניתן להתקשר 24 שעות 6 ימים בשבוע . אנחנו תמיד מגיעים תוך 30 דקות מקסימום.

אם יש לכם איזושהי בעיה עם דלת או מנעולן ברמת החייל תל אביב לא מומלץ לפרוץ לבד! אנו כל יום נתקלים במקרים כאלו של ניסיון פריצה עצמאי לא מקצועי שגורם רק לנזק!

אנו מחזיקים בכלים ואמצעי פריצה חדישים ומתקדמים בתחום מנעולנות שגורמים לכמה שפחות נזק.

אם עברתם דירה לרמת החייל כדאי עכשיו להזמין מנעולן מקצועי ומנוסה בעל אישור של משטרת ישראל.

כך תבחרו מנעולן אמין באזור רמת החייל

על מנת לבחור מנעולן באזור שלכם שהוא יהיה הוגן ומקצועי, מומלץ קודם לוודא שאיש המקצוע שאתו אתם קובעים בעל באישור רשמי של משטרת ישראל.
רק המסמך הזה מוכיח לכם שהאדם שלפניכם הוא באמת אדם ישר ואמין, ללא שום עבר פלילי.
לכן גם בשעת לחץ אל תוותרו בשום פנים ואופן על קבלת האישור. ותבררו פרטים נוספים על גביי שירות של מנעולן האם הוא זמין, מקצועי ומהיר?
כדי שתוכלו לחזור הביתה בראש שקט בידיעה שאין נזק לדלת או לכל מערכת הנעילה בבית שלכם.

מנעולן ברמת החייל

השירותים של המנעולנים מבית לוק פור יו

המנעולנים שלנו נותנים מגוון שירותים בתחום המנעולנות. להלן מספר מהשירותים:

  • שכפול מפתח לרכב
  • שחזור מפתח לרכב
  • פריצת רכב
  • פריצת כספות
  • תיקון דלת
  • החלפת צילינדר לדלת
  • פריצת אופנוע
  • ועוד מגוון רחב של שירותים בתחום המנעולנות

מנעולן ברמת החייל

שכפול מפתח לרכב

אחד השירותים אותו תוכלו לקבל מהמנעולנים של לוק פור יו הוא שכפול מפתח לרכב. במידה ויש לך מפתח לרכב ואין לך מפתח ספייר, מומלץ לשכפל מפתח לרכב. כאמור תמיד כדאי שיהיה מפתח נוסף לרכב ובנוסף כדאי להניח אותו במקום בטוח בבית למקרה שתצטרכו. זאת ועוד: אם ישנם משתמשים נוספים ברכב שלכם, כדאי לעשות שכפול מפתח לרכב כדי שהם לא יתקעו בלי מפתח כשיצטרכו לנהוג ברכב. אצלנו בלוק פור יו מנעולנים מומחים בשכפול מפתח לרכב, ולכן יוכלו לשכפל לכם את המפתח ללא שום בעיה. וכמו כן, אין זה משנה באיזה רכב אתם נוהגים (ברכב תוצרת גרמניה, תוצרת יפן או אמריקאי) המנעולנים שלנו יודעים לשכפל כל מפתח לכל רכב. אז מהרו לשכפל מפתח לרכב לפני שפתאום תאבדו אותו ותישארו ללא מפתח כלל ותצטרכו לעשות שחזור מפתח לרכב. כי שכפול מפתח לרכב זול יותר משחזור מפתח לרכב. אולי תתעניין גם במנעולן מומחה.

שחזור מפתח לרכב

שירות נוסף אותו תוכלו לקבל אצלנו הוא שחזור מפתח לרכב. במידה ואבד לכם המפתח לרכב וכמו כן זהו המפתח היחיד שלכם, תצטרכו לעשות שחזור מפתח לרכב. אז התקשרו אלינו והמנעולן ייתן לכם הצעת מחיר אטרקטיבית כבר בטלפון. וכאשר תקראו לו הוא יגיע במהירות עד אליכם. המנעולנים שלנו הם מקצועיים מאוד ובעלי ידע וניסיון רב. ולכן יוכלו לשחזר לכם את המפתח במקצועיות רבה. לבסוף, המנעולן יגיע אליכם עם ציוד חדיש ומתקדם וישחזר לכם את המפתח מ0. 

בחירת מנעולן ברמת החייל

אם הבחירה שלכם תתבצע בזהירות ותפעילו שיקול דעת, זאת יכולה להיות בחירה נכונה שאפילו תעזור לכם לחזור למצב הקודם במהירות רבה.

במידה ויש לכם מקרה שבו מנעול תקוע, או המפתח שלכם נשבר, כדאי לכם לקרוא לאיש מקצוע. ולא מומלץ לפרוץ דלת באופן עצמאי כדי לא להחמיר את הנזק.

אם עברתם עכשיו לדירה חדשה, כדאי לשנות ולהחליף את המנעול . הרי אתם לא יודעים מי גר שם קודם ולמי יש מפתח מהבית החדש שלכם.

בחירת מנעולן ברמת החייל היא בחירה לא תמיד פשוטה.  כי אף אחד לא מסוגל להכניס לבית שלו איש מקצוע לא מוסמך ולא מורשה שיש לו איזשהו עבר פלילי.

אצלנו ב lock4you  צוות אנשי מקצוע מקצועיים ומנוסים בתחום המנעולנות. וכולם רק באישור משטרת ישראל.

צריכים מנעולן מהיר וזמין? התקשרו כבר עכשיו ללוק פור יו, ונשמח לעזור!

תנו לנו לעשות את מה שאנחנו עושים הכי טוב

ניסיון משנת 2010

מקצועיות וניסיון

כדאי לדעת שמנעולן עוסק במגוון תחומים מקצועיים ולכן בבואכם לבקש מפורץ מנעולים מחיר עבור שירות כדאי לוודא מראש כי הוא אכן מתמחה בתחום. יש פורץ רכבים המתמחה רק בתחום הזה ויש מנעולן המציע מגוון שירותים הכוללים פתרונות פריצת כספות, תיקון מנעולים וצילינדרים, קידוד אזעקות וכדומה.
מומלץ לקרוא באתר מהם תחומי ההתמחות של המנעולן. על מנת להזמין פורץ מנעולים מקצועי או מנעולן מנוסה ובעל ידע הנדרש לעבודה אצלכם ושלא תזמינו בטעות מנעולן חובבן וממש לא מקצועי. ככל שהמנעולן יהיה מקצועי יותר, כך תקבלו שירות איכותי וטוב יותר.