לוגו לוק פור יו

מנעולן בבאר שבע

מתי צריך מנעולן בבאר שבע?

כאשר אנו זקוקים לבעל מקצוע, אנו מחפשים מישהו שמספק את השירות שלו באזור. ובסביבת המגורים שלנו. אם אנו גרים בבאר שבע, מן הסתם נחפש מנעולן בבאר שבע. במצבים אלו מהירות ההגעה היא אקוטית. בדרך כלל אנו נצטרך להזמין מנעולן, כאשר נתקענו ברכב או מחוץ לדירה. וזה מצב מלחיץ ולא נעים.

מנעולן בבאר שבע בעל ניסיון, הוא אדם שעבר קורס הכשרה. וכמו כן קיבל הסמכה ורישיון לעסוק בתחום מנעולנות.

מיהו המנעולן בבאר שבע?

מנעולן מקצועי בבאר שבע יידע לטפל בכל תקלה. כמו כן יהיה זמין לאורך כל שעות היממה. ובנוסף יגיע למקום במהירות האפשרית.

בנוסף, הוא יעשה עבודה בצורה מקצועית. ולא יצטרך לחזור ללקוח ולתקן את הטעות. בכל מקרה, המנעולן צריך לתת ללקוח אחריות על עבודתו. ובמידה ומשהו לא נעשה כשורה. אם לא יקרה כך, הוא יצטרך לחזור ולתקן את הבעיה.

תהליך עבודה של פירוק מנעול וצילינדר הוא תהליך די מורכב. התהליך דורש תכנון מדויק מראש. על המנעולן להפעיל חשיבה מהירה. וכמו כן סבלנות ומיומנות.

לכן, מנעולן שירצה לבצע את הפריצה במהירות. ללא שום מחשבה מתוכננת, לא יצליח לפרוץ ללא נזקים. במקרים רבים, גם לא יבצע את המוטל עליו.

רק מנעולנים עם ניסיון. וכמו כן בעלי ותק וידע טכני עשיר מסוגלים לפתור את כל הבעיות. וכמו כן לא לסבך את העניינים.

הלקוחות שלנו נוהגים להמליץ על המנעולנים שלנו. זאת לאור המשימות המוצלחות שהם מבצעים יום יום בסוגי פריצות שונים. דוגמאות לכך: דלתות כניסה, דלתות זכוכית או דלתות אחרות בביתם או במשרדם.

מנעולן בבאר שבע

עבודה רבה מבצע המנעולן מבאר שבע במפעלים ברחבי העיר. במוסדות ציבור, עירייה ובתי ספר, גנים וכד’.

אצלנו הזמינות, ההגינות, האמינות והמחירים הסבירים יצרו עבורנו מגוון רחב מאוד של לקוחות שחוזרים אלינו. הם ממליצים עלינו שוב ושוב לחבריהם. וגם למשפחתם.

תקלות נפוצות בדלתות

אנו מבצעים פריצת דלתות בבאר שבע פעמים רבות, עקב בעיה בצילינדר. כאשר מדובר בכל בעיה מכנית, פורץ המנעולים מפרק את הצילינדר. ולפי מצבו ממליץ ללקוח האם לנסות לתקן את הבעיה המכנית. ייתכן ומדובר רק בלהחזיר את המנעול. דבר זה יכול לגרום לתקלות חוזרות.

אם הדלת שלא תוקנה כראוי תינעל שוב, לא תהיה אפשרות לפתוח אותה בפעם הבאה. במצב כזה, לא תהיה ברירה אלא להתקין מיד מנעול חדש.

במקרה של תקלה מכנית אחרת שאינה ניתנת לפתרון, לא כדאי יותר לקחת את הסיכון שהדלת תהיה נעולה. עדיף יהיה לרכוש ולהתקין ישירות את הצילינדר החדש.

במקרה שמפרקים צילינדר ישן. ונשים לב שהוא נשחק עקב שימוש מרובה – חשוב שנפעל נכון. גם אם קיים בו בלאי טבעי, ימליץ המנעולן להחליף את הצילינדר במנעול חדש ואמין. כך לא יהיו בעיות דומות ואחרות בעתיד.

שירותים נוספים של מנעולן בבאר שבע

מנעולן בבאר שבע מבצע גם פריצות דלתות רכבים במקרים בהם אבד המפתח. הוא עושה זאת גם במידה והמפתח נשאר בתוך הרכב. במקרה כזה, המנעולן מברר קודם כל, אם אכן האדם שהזמין אותו הוא בעל הרכב. בעזרת כלי עבודה מיוחדים, מסובב באיטיות את המנעול. וכך מצליח ברוב המקרים לפתוח את הדלת. הדבר מתבצע ללא נזקים ובמהירות רבה.

שחזור מפתח לרכב אצל מנעולן מלוק פור יו

יכול להיות שקרה לכם לפחות פעם אחת מקרה שבו גנבו לכם את המפתח של הרכב. או שאולי איבדתם אותו.  או ששברתם אותו בטעות. אם אין ברשותכם מפתח ספייר, תצטרכו לעשות שחזור מפתח לרכב. ואיפה תוכלו לעשות פעולה זו? כמובן שאצלנו! כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתקשר אלינו 24 שעות ביממה. תקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית כבר בטלפון. וברגע שתקראו למנעולן שלנו, הוא יגיע אלכם בזמן הקצר ביותר. המנעולנים שלנו הם המומחים בתחום המנעולנות. וזאת משום שהם עברו הסמכה רחבה בתחום. כמו כן, הם נתקלים יום יום בתרחישים שונים. ולכן ערוכים לכל בעיה. בנוסף הם מעודכנים במוצרים ובשירותים שונים שיוצאים לשוק. לכן כאשר תזמין את המנעולן שלנו, הוא יגיע במהרה. כמו כן הוא יביא אתו מכשור מתאים. ובעזרת המכשור הוא ישחזר את המפתח מ0.

מה צריך לבדוק לפני שמזמינים מנעולן?

לפני שאנחנו מזמינים אלינו מנעולן, נבדוק מספר דברים עליו:

  • נבדוק מה המחיר שנשלם על השירות של המנעולן.
  • מה הפעולה אותה יבצע המנעולן.
  • נבדוק שלמנעולן יש תעודת הסמכה. ותעודת יושר ממשטרת ישראל לעסוק בתחום המנעולנות. 
  • נבדוק היכן נמצא המנעולן ותוך כמה זמן הוא יגיע אלינו. 
  • המלצות על המנעולן- נבדוק באתרים השונים, כמו בפייסבוק ובאינסטגרם. וכמו כן באתרים של החברה המלצות של לקוחות.

בדקו את הפרמטרים האלו. ותעשו בחירה מושכלת במנעולן המתאים ביותר.

מנעולן בבאר שבע

מנעולן מלוק פור יו להחלפת צילינדר בדלת

במקרה שאתה צריך להחליף צילינדר בדלת שלך. אין זו בעיה בכלל. התקשר למנעולן שלנו והוא יגיע אליך במהרה. כמו כן הוא יביא אתו מבחר של צילינדרים לדלת. וממנו תוכל לבחור את המתאים לך ביותר. אתה לא מבין בצילינדרים? אין בעיה. המנעולן שלנו ייעץ לך בשמחה לאיזה צילינדר כדאי לך להחליף. למנעולן ידע רב בתחום. ולכן הוא מייעץ. וגם ומחליף במקצועיות רבה. זאת ועוד: במידה ותרצה להחליף לצילינדר של מולטילוק, זו תהיה בחירה נבונה. וזאת משום שצילינדר זה עמיד ברמה גבוהה מאוד לפריצות. אז הזמן אליך מנעולן מלוק פור יו. והוא יחליף לך את הצילינדר במקצועיות רבה!

התקשר אלינו ושאל כל שאלה בתחום המנעולנות. והמנעולנים שלנו יעזרו לך בשמחה!

מנעולן בבאר שבע, עוסק גם בפריצת דלתות של כספות שונות. שבעליהן לא מצליח לפתוח אותן. זה יכול לקרות עקב בעיה מכנית. או בגלל שהקוד הסודי אינו עובד. וכמו כן אינו פותח את הכספת.