לוגו לוק פור יו

מנעולן בגליל ים

מחפשים מנעולן בגליל ים? 

שרות 24 שעות. במידה ותרצו להחליף את הצילינדרים, לפרוץ את הדלת,
פריצת כספות, פריצת רכבים, חייגו להצעת מחיר משתלמת.

מנעולן בגליל ים

מנעולן בגליל ים – פריצה זריזה של המשרד

מנעולן בגליל ים יכול לסייע לכם בביצוע פריצה מהירה למשרד. וזאת במהירות שתפתיע אתכם. נתקעתם מחוץ למשרד רגע לפני פגישה חשובה?
הלחץ גובר משום שכל הלילה עבדתם על המצגת והלקוחות הגדולים שלכם בדרך. כמו כן אתם נמצאים במצב מבלבל שאתם לא רוצים לפרוץ את הדלת כי אתם חוששים שהלקוחות יגיעו ויראו דלת שעברה פריצה. קודם כל אין לכם מה לדאוג, מנעולן מוסמך ומקצועי ידע לפרוץ לכם את הדלת ללא נזק משני.
תוך פחות משעה הוא יגיע, יפרוץ ותוכלו להיכנס פנימה ולהתכונן לפגישה החשובה שלכם. אנחנו בלוק פור יו נמליץ לכם רק על המנעולנים הטובים ביותר. כך שבסיום העבודה תוכלו ליהנות גם משרות טוב וגם משרות נקי ללא נזקים. וכמו כן מסביבת עבודה סטרילית ללא לכלוך.

מנעולן בגליל ים

מנעולן בגליל ים – החלפת צילינדר לבית החדש

החלטתם לעבור דירה והמנעול של הדלת האחורית שלכם שלכם מקרטע? אתם מכניסים את המפתח והדלת לא נפתחת כראוי? אומנם לא נכנסים יותר מדי מהדלת האחורית, אבל אם כבר עברתם דירה ואתם רוצים כניסה חלקה, החליפו על הדרך גם את המנגנון
בדלת האחורית. אם מתחדשים אז עד הסוף. חייגו למנעולן להצעת מחיר על החלפת הצילינדר ואם יש לכם מנעולים נוספים שזקוקים לבדיקה בקשו מהמנעולן שהזמנתם לעבור על הכול. משום  שבטיחות היא מעל הכול בסופו של דבר.

מנעולן בגליל ים –  החלפה למנעול חכם ביומטרי

אם כבר עברתם דירה ואתם רוצים להתחדש אבל באופן מוחלט ופרוגרסיבי, אנו ממליצים לכם לבדוק אודות מנעול ביומטרי חכם. מה הוא מנעול ביומטרי בעצם? מנעול ביומטרי הוא מנעול העובד על כניסה ויציאה באמצעות טביעת האצבע שלכם. ללא ספק זו אופציה טכנולוגית מדהימה שמאפשרת לכם באמצעות אפליקציה, או לוח מקשים להיכנס ולצאת מהדירה ללא שימוש במפתח. אתם תוכלו גם בשלט רחוק לתת גישה לבן משפחה במקרה חרום להיכנס אליכם הביתה. וזאת בלי שיאלץ לחשוב מאיפה להשיג מפתח.
אל דאגה, המערכת מאובטחת מאוד ומגיעה גם עם סט מפתחות במידה ואתם שומרי שבת ותרצו לא להפעיל את המערכת בשישי שבת.
שאלו את המנעולן שלכם על הצעת מחיר משתלמת הכוללת התקנה.

החלפת צילינדר לדלת

במקרה והצילינדר שלך בדלת אינו תקין כבר, ואתה צריך להחליפו, אין זו בעיה כלל! תוכל לפנות למנעולן מלוק פור יו והוא יחליף לך את הצילינדר במקצועיות רבה. זאת ועוד: התקשר אלינו 24 שעות ביממה וקבל הצעת מחיר אטרקטיבית כבר בטלפון. בנוסף כאשר תזמין את המנעולן אליך, הוא יגיע במהרה. כמו כן הוא ייעץ לך באיזה צילינדר הכי כדאי לך לבחור על מנת שיתאים לך מבחינת איכות ומבחינת מחיר. כידוע, המנעולנים שלנו הם מקצועיים מאוד בזכות ההכשרה המקיפה שהם עברו בתחום המנעולנות. ולכן תוכל לסמוך עליהם בעיניים עצומות. המנעולן שלנו יביא אתו מבחר של צילינדרים שתוכל לבחור מהם את המתאים לך ביותר. למשל צילינדר מולטילוק mtl800. לכן אל תהסס והתקשר כבר עכשיו להצעת מחיר אטרקטיבית!

זקוקים לשרות מנעולן באזורים נוספים? מנעולן הרצליה זמין עבורכם 24 שעות לפריצת מנעולים, פריצת כספות, כיוון דלתות רב בריח, פריצת רכבים ומגוון רחב של עבודות בתחום המנעולנות. אנו מספקים שרות אמין ואחראי בכל שעה ועם חיוך.

מנעולן 24 שעות

מנעולן באישור מדינת ישראל מגיע תוך 30 דקות ופורץ לכם כל דלת וכל מנעול תוך דקות ספורות

תנו לנו לעשות את מה שאנחנו עושים הכי טוב

ניסיון משנת 2010