לוגו לוק פור יו

מנעולן ביד מרדכי

זקוקים למנעולן ביד מרדכי?

שרות מנעולן 24 שעות זמין עבורכם: החלפת צילינדרים, החלפת דלתות, התקנת מנעול חדש לדלת
פריצת רכבים, פריצת כספות, שכפול מפתחות והתקנות מנעולים ביומטריים.

מנעולן ביד מרדכי – ננעל הרכב בחניה עם המפתח בפנים, מה עושים?

במקרים בהם הרכב ננעל לכם אתם בבעיה משני כיוונים. בעיה ראשונה: אם זה המפתח היחידי, אתם בבעיה רצינית, אתם חייבים שרות מנעולן על מנת להיכנס לרכב.
בעיה שניה: הינה בעיה טכנית לגרור את הרכב משום שאם לא ניתן להיכנס אליו אז אי אפשר גם לגרור. משום שבגרירה הגרריסט חייב לשים את הרכב בהילוך אחר.
מה שאתם חייבים לעשות ראשית כל הוא להתקשר למנעולן ולבקש הצעת מחיר עבור פריצת הרכב ומחיר נוסף עבור שכפול המפתח שיהיה לכם מפתח נוסף לפעם הבאה בה הרכב שלכם נתקע ואין לכם אופציה נוספת. תמיד טוב שיש עוד מפתח ספייר בכיס ותוכלו להחנות את הרכב בראש שקט מהיום והלאה.

מנעולן ביד מרדכי

מנעולן ביד מרדכי – תיקון דלתות מכל סוג

כאשר מדובר בתיקון דלתות זכוכית למשל התקשרו אלינו ללוק פור יו ונוכל להפנות אתכם למנעולן בקרבת ביתכם לביצוע העבודה. כאשר מדובר בדלות זכוכית אתם צריכים מנעולן בעל ידיים טובות ובעיקר עדינות על מנת שלא יהיה לכם נזק לדלת בעסק שלכם. וזאת משום שאיש מקצוע לא מספיק מקצועי, יכול לסדוק לכם את הדלת ולעשות נזק למנגנון. אל תשכחו בלי קשר לבקש מהמנעולן שלכם תעודת הסמכה על מנת שתדעו שיש לכם עסק עם מנעולן מוסמך ומקצועי.

מנעולן ביד מרדכי

מנעולן ביד מרדכי – התקנת מנעול חכם

מה הוא מנעול חכם? הכוונה היא למנעול ביומטרי הפועל על טביעת אצבע ייחודית לבני הבית ומותקן עם לוח מקשים. וכמו כן מעניק אופציה מעולה להיכנס ולצאת מהבית באמצעות אפליקציה. הדבר מצוין משום שאינכם חוששים יותר כאשר מדובר בלהינעל מחוץ לבית ללא מפתח. מה גם שמנעול ביומטרי הוא כלי מצוין במצב של מקרה חרום וחייבים לפתוח את הדלת במהרה. באמצעות אפליקציה ממרחק רב ניתן לפתוח את הדלת והבעיה נגמרה.
שאלו את המנעולן שלכם או חייגו אלינו להצעת מחיר משתלמת על מנעול ביומטרי חכם. חייגו בכל שעה והצטרפו לעתיד.

שחזור מפתח לרכב

המפתח של הרכב שלכם נשבר לכם, או שהלך לאיבוד? תצטרכו לעשות שחזור מפתח לרכב. לכן התקשרו למנעולן מלוק פור יו 24 שעות ביממה. ולא משנה היכן אתם נמצאים, המנעולן יגיע עד אליכם. ברגע שתתקשרו, תוכלו לקבל הצעת מחיר כבר בטלפון. ויתר על כן, המנעולן יגיע אליכם בתוך זמן קצר מאוד. אז אין זה משנה מאיזו תוצרת הרכב שלכם: תוצרת גרמניה, יפן, צרפת וכולי. המנעולן שלנו יודע לשחזר כל מפתח לכל רכב. וזאת בזכות העובדה שיש לו ידע וניסיון רב. כמו כן, המנעולנים שלנו הינם מקצועיים מאוד משום שעברו הכשרה מקיפה. לכן ברגע שהמנעולן יתחיל את עבודתו, תוכלו לקבל בזמן קצר את המפתח המשוחזר שלכם ולהמשיך ביומכם.

 

זקוקים למנעולן באזורים נוספים? מנעולן אשדוד זמין עבורכם 24 שעות להחלפת צילינדרים
פריצת רכבים, פריצת כספות, שכפול מפתחות והתקנות מנעולים ביומטריים.

מחירון שירותי פורץ מנעולים:

על מנת ליצור קשר עם מנעולן ניתן להשאיר פרטים