לוגו לוק פור יו

תיקון דלתות באזור

מתי צריך להזמין שירות של תיקון דלתות באזור?

הדלת לא נטרקת? הגיע הזמן לקרוא למנעולן מוסמך של לוק פור יו. תיקון דלתות, פריצת דלתות ואפילו פריצת רכב באזור זמין עבורכם, עם שרות 24 שעות לכל שאלה או בעיה אליה נקלעתם. התקשרו אלינו ונגיע עם חיוך וניסיון של שנים לפתור לכם כל בעיה.

תיקון דלתות באזור – למה חשוב לטפל בדלת?

כאשר עוברות הרבה שנים מבלי שבדקתם את הדלת
או תחזקתם אותה, נוצר תהליך טבעי שבה משקל הדלת משפיע והצירים יורדים כלפי מטה. והדלת שלכם נגררת על המרצפות ויוצאות מעין סימן של גרירה שמזיק לנראות של הסלון. במקרה הזה אתם חייבים שרות מנעולן מקצועי שיודע להתעסק ולבצע כיוון דלת וצירים. כיוון דלת היא הרבה יותר מסובכת מביצוע פריצת דלתות באזור, משום שכיוון דלת כרוחה בידע מקדים. וכמו כן התמקצעות על סוג הדלת והצירים. אל תתנו לכל אחד להתעסק לכם ולכוון לכם את הדלת, למשל צריך לדעת כמה שמן לשים בצירים?
תתקשרו אלינו ללוק פור יו ונדע לתת לכם הצעת מחיר על כיוון דלת. וכך תשמרו על המרצפות שלכם נקיות משריטות מיותרות.

תיקון דלתות באזור

תיקון דלתות באזור – למה חשוב לטפל בדלת?

יש לכם דלת עץ בחדר שינה או בחדר הילדים שאינה נטרקת כמו שצריך?
אולי הגיע הזמן שתטפלו בבעיה. אם הפרטיות שלכם בבית חשובה לכם, אז פשוט תזמינו אותנו ונחליף לכם את צילינדר במידה והדלת לא ננעלת. החלפת צילינדרים באזור היא פשוטה
ומהירה, אל תוותרו על הפרטיות שלכם, הדלתות הפנימיות בבית הם המקום השקט שלנו.
בין אין מדובר בחדר עבודה שאנחנו דוחים את תיקון הדלת הפנימית כדי שהילדים לא יפריעו
או חדרם של הילדים שלכם שהדלת שלהם אינה נסגרת כמו שצריך. אל תהססו חייגו ללוק פור יו ונשמח לעזור בכל שעה ובמחירים מעולים.

תיקון דלתות באזור

החלפת צילינדר לדלת

במידה ואתם צריכים להחליף צילינדר לדלת, אין זו בעיה בכלל! גם אם אינכם מבינים דבר בצילינדרים, אין דבר. פשוט התקשרו למנעולן מלוק פור יו, והוא ייתן לכם הצעת מחיר אטרקטיבית כבר בטלפון. וברגע שתזמינו אותו, הוא יגיע במהירות ויחליף לכם את הצילינדר במקצועיות רבה. אתם יכולים לסמוך על המנעולנים של לוק פור יו משום שהם מקצועיים ביותר בעבודתם. וזאת משום שהם עברו הכשרה מקיפה בתחום המנעולנות. כמו כן יש להם ידע וניסיון רב בתחום המנעולנות. ובנוסף הם משתמשים בכלים חדישים מאוד. כך שתוכלו לסמוך עליהם בעיניים עצומות בהחלפת צילינדר ובכל בעיה אחרת בתחום. לכן המנעולן שלנו ייעץ לך לאיזה צילינדר כדאי לך להחליף שיתאים לך מבחינת איכות ומבחינת מחיר. לבסוף, כאשר המנעולן יגיע, הוא יביא אתו מבחר של צילינדרים. וממבחר זה תוכלו לבחור את המתאים לכם ביותר. בנוסף, תוכלו לרכוש צילינדר גם מהאתר שלנו. למשל צילינדר רב בריח כרטיס לוקסיס LOCXIS.

תיקון דלתות באזור

תיקון דלתות באזור – סוגי הצילינדרים הקיימים

יש לכם דלת עץ שזקוקה לתיקון? אנו מבצעים תיקון או פריצת דלת באזור במהירות וללא נזק לדלת. כאשר אתם מתקשרים אלינו, תתייעצו אודות סוגי הצילינדרים שלנו ותוכלו לדעת יותר ולעומק.

מה הם סוגי הצילינדרים הנפוצים ביותר?

סוגי הצילינדרים הנפוצים והמומלצים ביותר הם:

צילינדר מולטילוק מדגמים – אינטראקטיב, MT5, וקלאסיק

צילינדר רב בריח – לוקסיס

גליל מגנום – גדם עם פיני נחש בלבד

גליל קאבה

בנוסף לשרות תיקון דלתות באזור אנו מציעם עוד שרותי תיקון ופריצה, באזורים נוספים לצורך העניין, למשל תיקון דלתות תל אביב, בכל שעה במשך היום זמינים עבורכם בלוק פור יו.

I חידוש דלתות באזור I תיקון צירים לדלת באזור I תיקון דלתות באזור
I תיקון פלדלת באזור I תיקון דלת באזור I תיקון דלת עץ באזור I תיקון דלת ממד באזור I תיקון דלת רב בריח באזור I
| תיקון דלת שריונית חוסם באזור I קיצור דלת ממד באזור I החלפת מנגנון לדלת באזור |             I החלפת מנעולים בדלת באזור I תיקון דלת לאחר פריצה באזור I הרמת דלת באזור I כיוון לדלת   באזור I תיקון משקוף לדלת באזור  I החלפת צירים לדלת באזור I
| תיקון מנעול לדלת באזור I פורץ מנעולים באזור I מנעולן באזור I פורץ רכבים באזור I