לוגו לוק פור יו

תיקון דלתות ברמת השרון

שרות תיקון דלתות ברמת השרון 24 שעות.

זמין עבורכם בלוק פור יו: תיקון, שרות מנעולן פורץ דלתות .
חייגו בכל שעה ומנעולן מוסמך יגיע לביתכם לביצוע כל עבודה בתחום המנעולנות.

תיקון דלתות ברמת השרון – תחזוק שנתי חשוב מאוד

כאשר הדלת שלכם מתוחזקת היטב אתם לא צריכים לדאוג שהיא תהרוס לכם את המרצפות בבית. למה הכוונה? כאשר הדלת מתוחזקת, הצירים אינם מכבידים על הדלת. ואין חשש שהדלת תשקע פנימה ותהרוס לכם את המרצפות בבית כאשר הדלת נפתחת ונגררת על המרצפות. קראו למנעולן מוסמך שיעשה לכם כיוון דלת.
עדיף תחזוק שנתי וקבוע. וכך לא תאלצו לדאוג שהצירים של הדלת יגרמו לדלת לשקוע כלפי מטה. עדיף שלא תעשו זאת בעצמכם ותפרקו את הדלת. כמו שבמידה וננעלתם מחוץ לרכב ואתם צריכים פורץ רכב מוסמך, כך גם עם הדלת, הזמינו מנעולן מוסמך ותישארו עם ראש שקט.

תיקון דלתות ברמת השרון

תיקון דלתות ברמת השרון – האם אפשר לשדרג את הדלת?

כמובן! נניח והזמנתם מנעולן שיבצע תיקון דלתות ברמת השרון. והוא סידר לכם את הדלת של הבית. המנעולן סיים את עבודתו. וזה הזמן לשאול אותו. לאחר שהכנתם לו כוס קפה נחמדה, אודות מנעול חכם. הוא ישב ויסביר לכם בשמחה אודות מנעול ביומטרי חכם שישדרג לכם את הבית משמעותית. מנעול ביומטרי הוא מנעול שבאמצעותו תוכלו להיכנס ולצאת מהבית באמצעות טביעת אצבע חכמה, לוח מקשים או אפליקציה. מנעול ביומטרי הוא מנעול שלמעשה יחליף בעתיד את כל המנעולים. וכמו כן מהווה פריצת דרך. ולכן לא עוד פריצת דלת במידה ושכחתם מפתח. המנעול הביומטרי מגן עליכם כאשר אתם נטרקים בחוץ. שאלו את המנעולן של לקו פור יו. והוא ישמח לתת לכם מענה מהיר.

תיקון דלתות ברמת השרון

החלפת צילינדר לדלת

אם שמתם לב שהצילינדר שלכם אינו עובד כשורה, סימן שצריך להחליף אותו. אין לכם מושג בצילינדרים? לא נורא. לכן כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתקשר למנעולן מלוק פור יו והוא ישמח להחליף לכם את הצילינדר בצורה מקצועית ונקיה. המנעולנים של לוק פור יו הינם מקצועיים מאוד בזכות העובדה שהם עברו הכשרה מקיפה בתחום המנעולנות. כמו כן יש להם ידע וניסיון רב בתחום המנעולנות. לכן תוכלו לסמוך עליהם בעיניים עצומות בהחלפת הצילינדר. וכמו כן בכל בעיה אחרת בתחום המנעולנות. לכן כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתקשר למנעולן מלוק פור יו, והוא ייתן לכם הצעת מחיר כבר בטלפון. וכאשר תזמינו אותו, הוא יגיע במהרה עד אליכם. בנוסף המנעולנים שלנו יכולים לייעץ לכם לאיזה צילינדר הכי כדאי לכם להחליף. כך שיתאים לכם מבחינת איכות. וכמו כן מבחינת מחיר. כאשר הם יגיעו אליכם הם יביאו עמם מבחר של צילינדרים. ומתוך המבחר תוכלו לבחור את הצילינדר המתאים לכם ביותר.

תוכלו לרכוש גם צילינדר באתר האינטרנטי שלנו. למשל, צילינדר רב בריח כרטיס לוקסיס LOCXIS.

תיקון דלתות ברמת השרון

תיקון דלתות ברמת השרון – שרותי תיקון נוספים שאנו מעניקים

שרות תיקון דלתות ברמת השרון זמין עבורכם 24 שעות גם באזורים נוספים. תיקון דלתות כפר סבא זמין עבורכם לאורך כל השבוע לכל תיקון דלת בבית או דלת חוץ.

חידוש דלתות בשפיים I  תיקון צירים לדלת בשפיים I תיקון דלתות בשפיים I
תיקון פלדלת בשפיים I תיקון דלת בשפיים I תיקון דלת עץ בשפיים I
תיקון דלת ממד בשפיים I תיקון דלת רב בריח בשפיים I תיקון דלת שריונית חוסם בשפיים I
קיצור דלת ממד בשפיים I החלפת מנגנון לדלת בשפיים I החלפת מנעולים בדלת בשפיים I
תיקון דלת לאחר פריצה בשפיים I הרמת דלת בשפיים I כיוון לדלת בשפייםI
תיקון משקוף לדלת בשפיים  I החלפת צירים לדלת בשפיים I תיקון מנעול לדלת בשפיים I
פורץ מנעולים בשפייםI מנעולן בשפיים I פורץ רכבים בשפיים I תיקון דלת בשפיים

תיקון דלתות ב-lock4you

פניה לתיקון דלת רב בריח

תיקון דלתות רב בריח

סיבות רבות שאנחנו מקבלים קריאה לדלתות רב בריח ולרוב הקריאות הן תיקונים די פשוטים לתיקון. מקרה הכי שכיח של תקלות בדלתות הוא שחיקה והתיישנות הצילינדר והצורך להחליפו לחדש. מקרה נוסף הוא הצורך בכיוון הדלתות. איזון הדלת שזו עבודה קלה יחסית ולכן מתומחרת במחיר המינימלי ביותר – רק עבור שירות שאנו מספקים. ישנן תקלות מסובכות יותר לדוגמה מנגנון בדלת לא עובד יותר וגורם להיתקעות הדלת. מקרה זה איננו נפוץ וקורה לאחר שנים רבות וארוכות שהמנגנון בשימוש ולא הוחלף. מנגנון הדלת הוא חלק יקר ומרכזי בדלת.

סוגי דלתות נוספים: