לוגו לוק פור יו

שירות מנעולן בצפון תל אביב

נתקעתם ואתם מחפשים מנעולן בצפון תל אביב? מעוניינים בהחלפה והתקנה של מנעול?
ב lock4you עובדים רק עם מנעולנים מקצוענים. וכמו כן בעלי הסמכה.

מנעולן שלנו זמין ויעזור לכם לפרוץ דלתות בצפון תל אביב. וכמו כן יפתור את בעיה שנתקלתם בה. בין היתר, במיוחד במקרי חירום דחופים.

מנעולן בצפון תל אביב

מהו מנעולן בצפון תל אביב?

מנעולן יכול להיות האיש הנכון בזמן הנכון ביותר. אנחנו מתכוונים במקרים בהם אתם נתקעתם בלי מפתח נוסף.

מנעולן טוב ומקצועי יכול לעזור לכם בתוך דקות ספורות לפרוץ את דלת הכניסה לבית או המכונית. כמובן שבמינימום  נזקים.

איתי מנעולן זמין בצפון ת"א עבורכם תמיד לכל בעיה. מפריצת דלתות, רכבים וכספות, החלפת צילינדר, מנעול שבור ועוד.

למה כדאי לי להיעזר במנעולן בצפון תל אביב?

חברת "לוק פור יו" נותנת לכם שירות עם יתרון:

  • מנעולן מקצועי מתקנים ופורצים במינימום נזקים. מנעולן מקצועי יכול לפתור לכם בעיות. ואתם צריכים להיות רגועים ולדעת שהכול בשליטה. ושהרכוש שלכם באמת בידיים טובות.
  • המחיר שלנו הוגן ומשתלם – אפילו כשאתם מבקשים פתרון לבעיה בלילה מנעולנים אחרים יכולים להקפיץ מחירים. רק לא אצלנו! השירות שאנו מספקים תמיד הוגן ביותר.
  • וותק ואמינות בתחום מנעולנות – אנו בתחום למעלה מ10 שנים במקצוע מנעולנות. וטיפלנו בכול סוגי פתרונות נעילה באזורים שונים של הארץ.
  • זמינים עבורכם לכל בעיה 24/6 – בגלל שכמעט כל הבעיות עם מנעולים קורות בדרך כלל בהפתעה, עדיף לכם לשמור בנייד מספר טלפון של מנעולן אמין תל אביב שזמין בכל שעות היממה. אנו מאמינים בשירות טוב ללא פשרות. ולכן אנו זמינים תמיד עבורכם.

השירותים שלנו

אנו נותנים מגוון גדול של שירותים שונים בתחום המנעולנות. להלן מספר מהשירותים:

  • שחזור מפתח לרכב
  • שכפול מפתח לרכב
  • תיקון דלתות
  • פריצת כספות
  • פריצת רכב
  • החלפת צילינדר לדלת
  • פריצת דלתות
  • ועוד מגוון גדול של שירותים בתחום המנעולנות

מנעולן בצפון תל אביב- פריצת כספות

אחד השירותים אותו תוכלו לקבל אצלנו הוא פריצת כספות. כאמור הכספות נועדו כדי לאבטח ולאחסן פריטים כמו תכשיטים, כסף, ניירות ערך, מסמכים חשובים ועוד. אך במקרה שאינכם מצליחים לפתוח את הכספת מכל סיבה שהיא, אינכם צריכים לנסות לפתוח אותה בכוח. וזאת בגלל שאתם עלולים לקלקל את המנגנון של הכספת. לכן תפנו למנעולן מקצועי. פריצת כספות צריכה להתבצע על ידי מנעולן בעל הסמכה. וכמו כן בעל תעודת יושר מהמשטרה. כידוע, לא תרצו שמישהו שאינו מקצועי ונוכל ינסה לפרוץ לכם את הכספת. זאת ועוד: פריצת כספות ללא נזק היא פעולה עדינה מאוד. ולכן צריך לוודא שהיא מתבצעת כמו שצריך. אצלנו בלוק פור יו המנעולנים מקצועיים ביותר. וכמו כן בעלי תעודת הסמכה ויושר ממשטרת ישראל. ולכן יפרצו לכם את הכספת במקצועיות רבה. וגם ללא נזק. ובגלל זה אתם יכולים לסמוך עליהם בעיניים עצומות.  אולי תתעניין גם בפורץ כספות ללא נזק.

מנעולן בצפון תל אביב

מנעולן בצפון- שכפול מפתח לרכב

שירות נוסף אותו תוכלו לקבל מהמנעולנים של לוק פור יו הוא שכפול מפתח לרכב. במידה ויש בידכם רק מפתח אחד לרכב, כדאי לשכפל אותו. בנוסף כדאי לשכפל את המפתח לרכב ולשמור אותו במקום בטוח בבית לכל מקרה שלא יבוא. כאמור תמיד כדאי שיהיה מפתח נוסף. במיוחד אם יש יותר ממשתמש אחד לרכב. כידוע אם המפתח היחידי שלכם ילך לאיבוד או שיקרה לו משהו אחר, ולא יהיה בידכם מפתח ספייר, תצטרכו לשחזר מפתח לרכב. ולשחזר מפתח לרכב זו פעולה מורכבת יותר. וכמו כן יקרה יותר מלשכפל מפתח לרכב. 

עובדים רק עם אישור משטרתי

תתארו לכם שיש מקרים שהמנעולן הוא אינו מורשה ואינו בעל הסמכה מטעם משטרת ישראל. וסתם מציג את עצמו כמנעולן. ובעצם הוא יכול להיות הגנב…
אז ממש אל תתנו לזה לקרות! מנעולנים אמתיים נדרשים באישור משטרתי.

על מנת להשיג אישור כזה, מנעולנים צריכים לעבור הכשרות מסוימות מתאימות. וכמו כן להוכיח יכולות טכניות שלהם.
ברשותנו אישור משטרתי בתוקף. ובנוסף כל האישורים והסמכות הדרושות לפי החוק.

שירות עם אחריות

עדיף שתבחרו מנעולן בצפון ת"א שיתקין לכם רק מנעולים מקוריים מהשורה הראשונה. ועימם תהיה אחריות מלאה על המוצרים.

אז בפעם הבאה שאתם נתקעים וזקוקים למנעולן אל תהססו לפנות ל איתי מנעולן בטלפון 050-999-2411 . ותיהנו מהשירות הטוב ביותר. ובין היתר בשקט נפשי.

אולי יעניין אותך:

בעל רישיון מנעולן מוסמך

מחירים סבירים ונוחים

שירות תוך 30 דקות