לוגו לוק פור יו

תיקון דלתות באור יהודה

זקוקים לתיקון דלתות באור יהודה?

הגעתם למקום הנכון. מנעולן של לוק פור יו זמין עבורכם 24 שעות. תוכלו לקבל שירותים כמו
תיקון דלתות, תיקון דלת זכוכית, תיקון דלת רב הבריח, תיקון דלתות חסם. חייגו להצעת מחיר משתלמת ומנעולן של לוק פור יו יגיע לתקן לכם את הדלת.

תיקון דלתות באור יהודה – תיקון דלת זכוכית

ביצוע תיקון דלת זכוכית באור יהודה נעשה באמצעות מנעולן מוסמך בלבד. כאשר אתם מזמינים
מנעולן לטפל בדלת הזכוכית של העסק שלכם דעו שאתם חייבים לעשות זאת באמצעות מנעולן מוסמך שיודע לטפל בדלתות זכוכית. ולא מנעולן שללא ניסיון, משום שכאשר אתם מבחינים שהדלת זכוכית במשרד שלכם נסגרת לאט מדי או מהר מדי הדבר מעיד על בעיה מכנית במנוע הדלת.
שאלו את המנעולן של לוק פור יו הצעת מחיר על בסיס מצב הדלת. שלחו תמונה ווידאו
שיוכל להמחיש את מצב הדלת כאשר היא נסגרת על מנת שהמנעולן באור יהודה יוכל
לתת לכם הצעת מחיר מדויקת עבוד הבעיה.

תיקון דלתות באור יהודה

תיקון דלתות באור יהודה – כיוון דלתות מכל סוג

מתי תדעו שהדלת שלכם זקוקה לכיוון? כאשר המפתח של הדלת לא נסגר בצורה טוב ומקשה על הדלת את סיבוב הצירים, סימן שיש לכם כאן בעיה שאתם חייבים לפתור במהרה. מנעולן באור יהודה יכול לכוון לכם את הדלת ולשמן לכם את הצירים על מנת שלא תתקלו בבעיה ברמה אחרת, כאשר תסובבו את המפתח של הדלת והוא יתקשה להסתובב וישבר לכם בחור המנעול. ואז תאלצו להזמין פורץ מנעולים והדבר יעלה לכם ביוקר. הקדימו תרופה למכה ותתקנו את הדלת.

תיקון דלתות באור יהודה

בנוסף לתיקון דלתות באור יהודה תוכלו לקבל שירותים נוספים:

  • שירות פורץ כספות 24 שעות
  • החלפת צילינדרים לדלתות רב בריח, מולטילוק, רשפים ועוד
  • פורץ רכבים ללא נזק לרכב עד 20 דקות הגעה
  • כיוון דלתות באור יהודה שחורקות ולא נסגרות כמו שצריך כגון: דלתות עץ, פלדלת, זכוכית, הזזה ועוד
  • החלפת מנעולים והתקנת מנעולים ביומטריים
  • החלפת צילינדר לדלת, כל סוגי הדלתות

החלפת צילינדר לדלת

אחד השירותים אותו תוכלו לקבל מחברת לוק פור יו הוא החלפת צילינדר לדלת. אז אם הצילינדר לדלת שלכם מקולקל, תצטרכו להחליף אותו. אתם יכולים להתקשר למנעולן שלנו מלוק פור יו והוא ישמח להחליף לכם את הצילינדר במקצועיות רבה. קיימים מגוון של צילינדרים מחברות שונות כמו: מולטילוק, רב בריח, ייל, ועוד. ובמידה ואתם לא יודעים לאיזה צילינדר כדאי לכם להחליף כך שיתאים לכם מבחינת איכות וכמו כן מבחינת מחיר, אל דאגה! המנעולנים שלנו ישמחו לייעץ לכם לאיזה צילינדר כדאי לכם להחליף. המנעולנים שלנו מתמחים בהחלפת צילינדר לדלת לכן יחליפו לכם את הצילינדר במקצועיות רבה. אז כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתקשר אלינו. וכאשר תתקשרו, תקבלו הצעת מחיר כבר בשיחת הטלפון. זאת ועוד: כאשר תקראו למנעולן, הוא יגיע תוך זמן קצר. ויביא עמו מבחר של צילינדרים. אז סמכו על המנעולנים שלנו שיחליפו לכם את הצילינדר במקצועיות ובאדיבות רבה! אולי תתעניינו בצילינדר ייל.

לסיכום,

אז נתקלתם בבעיה בדלת? חייבים מנעולן דחוף? אנחנו מגיעים במהרה ובטוחים שגם תהיו מרוצים. כי המנעולן מאור יהודה הוא מקצועי בעל הכשרה מקצועית וציוד מקצועי. 

תחסכו כסף וזמן ותבקשו ממנועולן מאור יהודה שיבצע בדיקה נוספת בכל דלתות ביתכם על מנת לחסוך הגעה נוספת ולחסוך בכך כסף. 

חידוש דלתות באור יהודה I  תיקון צירים לדלת באור יהודה I תיקון דלתות באור יהודה I תיקון פלדלת באור יהודה I
תיקון דלת באור יהודה I תיקון דלת עץ באור יהודה I תיקון דלת ממד באור יהודה I תיקון דלת רב בריח באור יהודה I
תיקון דלת שריונית חוסם באור יהודה I קיצור דלת ממד באור יהודה I החלפת מנגנון לדלת באור יהודה I
החלפת מנעולים בדלת באור יהודה I תיקון דלת לאחר פריצה באור יהודה I הרמת דלת באור יהודה I
כיוון לדלת באור יהודה I תיקון משקוף לדלת באור יהודה  I החלפת צירים לדלת באור יהודה I
תיקון מנעול לדלת באור יהודה I פורץ מנעולים באור יהודה I מנעולן
באור יהודה I פורץ רכבים באור יהודה I תיקון דלת באור יהודה

תיקון דלתות ב-lock4you

תיקון דלתות הוא תחום עיקרי מתחומי העיסוק שלנו. ולכן כל תיקון דלתות שנבצע יתבצע על הצד הטוב ביותר. תיקון דלתות מעולה ומקצועי, באיכות ללא פשרות לכל סוגי הדלתות והחברות השונות. אנו מבצעים תיקון דלתות פנים, תיקון דלתות עץ, שיפוץ מנגנונים, תיקון דלתות פלדה, תיקון דלתות עץ, תיקון דלת פלדלת, תיקון דלתות רב בריח, ודלתות הזזה, תיקון דלתות מולטילוק. כמובן תיקון דלתות רכב ובגאז', תיקון דלתות ממ"ד, החלפת ידיות לדלת ממ"ד, תיקון דלתות מעוצבות, תיקון דלתות לכניסת הבניין, מקלט, וכולי.

פניה לתיקון דלת רב בריח

תיקון דלתות רב בריח

סיבות רבות שאנחנו מקבלים קריאה לדלתות רב בריח ולרוב הקריאות הן תיקונים די פשוטים לתיקון. מקרה הכי שכיח של תקלות בדלתות הוא שחיקה והתיישנות הצילינדר והצורך להחליפו לחדש. מקרה נוסף הוא הצורך בכיוון הדלתות, איזון הדלת שזו העבודה קלה יחסית ולכן מתומחרת במחיר המינימלי ביותר – רק עבור שירות שאנו מספקים. ישנן תקלות מסובכות יותר לדוגמה מנגנון בדלת לא עובד יותר וגורם להיתקעות הדלת – מקרה זה איננו נפוץ וקורה לאחר שנים רבות וארוכות שהמנגנון בשימוש ואיננו הוחלף. מנגנון הדלת הוא חלק יקר ומרכזי בדלת.

סוגי דלתות נוספים: