לוגו לוק פור יו

תיקון דלתות בחולון

צריכים תיקון דלתות בחולון?

מנעולן של לוק פור יו מוכן בזמינות מידית להגיע אליכם לשרות תיקון דלתות ושירותים נוספים כמו החלפת צילינדרים, פריצת כספות, פריצת רכבים בכל שעה 24 שעות.

תיקון דלתות בחולון – עייפות החומר משפיעה על הדלתות

מתי אנו מבחינים שהדלת שלנו לא מתפקדת כתמול שלשום? ואנחנו צריכים להזמין מנעולן בחולון שיבצע תיקון דלתות בחולון במהירות ובמקצועיות. אז זה פשוט מאוד להבחין, במשך הזמן משקל הדלת מכבידה על הצירים והדלת לא מתפקדת כראוי. הסימן הברור ביותר הוא כאשר אנו מנסים להיכנס הביתה מסובבים את המפתח והדבר הופך לקשה, המנעול מסתובב בצורה איטית ולא טובה. זה יכול בקלות להוביל לשבר במפתח בחור המנעול ואז אתם תזדקקו לפורץ מנעולים שיפתח לכם את הדלת ויחלץ אתכם. סימן נוסף שהדלת שלכם כבר לא מתפקדת כראוי היא, כאשר המנגנון שאחראי להזזת הצירים נפגע, עקב שנים של עבודה שחיקה ועייפות החומר.

במקרה שכזה אתם חייבים להזמין מנעולן בחולון שיגיע יראה את הדלת ויפתח לכם אותה בקלות מבלי לגרום נזק. תיקון דלתות בחולון

מנעולן בחולון – האם אוכל לשמן בעצמי את הדלת?

החלפת צילינדרים לדלתות רב בריח היא דבר נפוץ אך מה עם שימון הדלת כל כמה שנים? אם אתם לא יודעים באיזה סוג שמן להשתמש וכמה לשחרר את הלשונית החוצה כאשר אתם משמנים או כמה לחלץ את הצירים עדיף שתתקשרו למנעולן בחולון שיבצע תיקון דלתות בחולון וישמן לכם את הדלת, כאשר הוא מוציא את הצירים מלמעלה ומאזור הלשונית ומשתמש בשמן מתאים. משום שגם לשים כמות צריך לדעת כמה, פחות מדי לא יעשה את העבודה ומלא מדי עלול לנזול.

תיקון דלתות בחולון – מתי עדיף לכם להתקין דלת רב בריח? לאחר השיפוץ או לפני

תמיד עדיף להתקין את הדלת בסוף, לאחר שהמרצפות הותקנו סיימתם את כל השיפוץ החלק הסופי הוא הדלת. מה קורה כאשר עברו המון שנים והדלת משפשפת את הרצפה? במקרה כזה. התייעצו עם מנעולן מוסמך לגבי כיוון דלת שחורקת על הרצפה והורסת את הריצוף הקיים, זו דלת שזקוקה לכיוון.

תיקון דלת רב בריח בחולון

אז יש לכם דלת רב בריח, כמו לרובנו. אבל פתאום אתם שמים לב שהיא מתחילה לעשות בעיות. ואתם צריכים לתקן אותה. אבל לפני שתזמינו בעל מקצוע לתיקון הדלת שימו לב שאתם מזמינים בעל מקצוע מומחה. וכמו כן ומקצועי. כזה שיש לו ניסיון.

כאמור לא כל מנעולן יודע לתקן דלת רב בריח אם הוא לא מנוסה. וגם אם הוא לא מקצועי מספיק. לכן תבדקו את מקצועיותו וניסיונו של המנעולן לפני שתזמינו אותו לתיקון דלת רב הבריח שלכם.

אבל לפני כן בואו ונעבור על כמה מהבעיות שיכולות להתעורר בדלתות רב בריח. יכולה להיות בעיה במנגנון הדלת, בעיה בצילינדר שהוא בדרך כלל של מולטילוק. כמו כן בעיה בידית שנופלת, בעיה בכיוון הדלת שלפעמים מעומס המשקל ומעייפות החומר מאבדת כיוון. ולכן  אינה ננעלת כמו שצריך.

לפעמים גם נמצא שהמנעול אינו עובד כמו שצריך. ועוד מצבים אחרים. אז אל תנסו לפתור את הבעיה בכוחות עצמכם. וזאת כי כך תוכלו לגרום לנזק רב יותר. לכן הזמינו מנעולן מקצועי שיתקן לכם את דלת רב הבריח. 

לכן אם אתם צריכים לתקן דלת רב בריח התקשרו למנעולן בחולון מלוק פור יו. המנעולנים שלנו מוסמכים. ובין היתר מקצועיים מאוד. וכמו כן הם מתמחים בתיקון דלתות. ובתיקון דלת רב בריח בפרט. 

מעוניינים להתקין מחזירי דלתות? התקשרו אלינו

אתם מוסד חינוך וברצונכם להתקין מחזירי דלתות? או שיש לכם משרד. או אולי בכלל אתם מעוניינים להתקין את מחזירי הדלתות בבית- אין שום בעיה. אנחנו נוכל להתקין לכם אותם. אבל קודם כל בואו נבהיר מהם מחזירי דלתות. מתקינים בדרך כלל מחזירי דלתות כדי שברגע שהדלת נפתחת, היא תיסגר באופן אוטומטי. כלומר תפקיד מחזיר הדלת הוא לווסת את מהירות סגירת הדלת באמצעות מחזיר השמן. וכמו כן את מחזירי הדלת מתקינים בדרך כלל במוסדות חינוך, בדלתות אש, במועצות או בעיריות ועוד.

אז אם אתם מעוניינים במידע נוסף על מחזירי הדלת, התקשרו אלינו בכל שעה ונשמח לעזור. כמו כן, בנוסף להתקנת מחזירי דלת, תוכלו גם לפנות אלינו לצורך תיקונם.

שרותי מנעולנות נוספים שתוכלו לקבל דרך לוק פור יו – 

I חידוש דלתות בחולון I  תיקון צירים לדלת בחולון I תיקון דלתות בחולון I תיקון פלדלת בחולון I תיקון דלת בחולון I תיקון דלת עץ בחולון I תיקון דלת ממד בחולון I תיקון דלת רב בריח בחולון I תיקון דלת שריונית חוסם בחולון I קיצור דלת ממד בחולון I החלפת מנגנון לדלת בחולון I החלפת מנעולים בדלת בחולון I תיקון דלת לאחר פריצה בחולון I הרמת דלת בחולון I כיוון לדלת בחולון I תיקון משקוף לדלת בחולון  I החלפת צירים לדלת בחולון I תיקון מנעול לדלת בחולון I פורץ מנעולים בחולון I מנעולן בחולון I פורץ רכבים בחולון I תיקון דלת בחולון – חייגו אלינו בכל שעה ונשמח לתת לכם את השרות המצוין שמאפיין את לוק פור יו.

 

בנוסף

צריכים תיקון דלתות באזורים נוספים? מנעולן בת ים והסביבה זמין עבורכם בכל שעה במשך היום, לבצע תיקון דלתות בחולון או פריצת מנעולי דלתות פלדת, חוסם, רב בריח. במידה ואתם צריכים, חייגו וניתן לכם שרות מעולה במחיר מצוין ועם חיוך.
 

להזמנת מנעולן בחולון לחצו לחצו כאן .

מנעולן 24 שעות

פורץ רכבים באישור מדינת ישראל מגיע תוך 30 דקות ופורץ לכם כל רכב וכל מנעול תוך דקות ספורות