לוגו לוק פור יו

תיקון דלתות בראש העין

זקוקים לתיקון דלתות בראש העין?

המפתח של הדלת שלא מסתובב כמו שצריך? התקשרו ללוק פור יו על מנת לבצע עבורכם תיקון דלתות וכיוון דלתות מקצועי במחירים מעולים. חייגו עוד היום להצעת מחיר משתלמת לא רק לתיקון הדלת אלה גם אם אתם זקוקים לשרות פורץ דלתות בראש העין והסביבה.

תיקון דלתות בראש העין – דלתות זכוכית

נכנסתם למשרד ודלת הזכוכית נפתחת מאוד באיטיות? זה לא נוח להיכנס אל המשרד שלכם
באיטיות. אתם חושבים וחושבים ומחליטים שאתם לא מעוניינים שפגישות חשובות
שנקבעו עם אנשים יתחילו עם זה שהאדם שאמור להגיע ייקח לו זמן להיכנס. דלת זכוכית
בנויה בצורה יפה ומעוצבת אז למה שלא תפתח בצורה חלקה? הזמינו מנעולן של
לוק פור יו אליכם למשרד שיבצע תיקון הדלת נעשה בצורה זהירה.

תיקון דלתות בראש העין

תיקון דלתות בראש העין – תיקון דלתות ממד

דלת הממד שלכם חשובה מאוד משום שבמקרי חרום חשוב שהיא תפתח בצורה טובה ויעילה.
כאשר דלת הממד לא נסגרת כמו שצריך, אז הביטחון הפרטי שלנו נפגע ונפגם משום שעצם העובדה שהדלת לא נסגרת טוב כבר מלחיצה אותנו. התקשרו עוד היום וקבלו הצעת מחיר עבור מנעולן בראש העין שיבצע עבורכם תיקון דלת ממד במהירות ותוכלו להיות רגועים בזמן חירום.

תיקון דלתות בראש העין

בנוסף לתיקון דלתות בראש העין תוכלו לקבל שירותים נוספים:

  • שירות פורץ כספות 24 שעות
  • החלפת צילינדרים לדלתות רב בריח, מולטילוק, רשפים ועוד
  • פורץ רכבים ללא נזק לרכב עד 20 דקות הגעה
  • כיוון דלתות בראש העין שחורקות ולא נסגרות כמו שצריך כגון: דלתות עץ, פלדלת, זכוכית, הזזה ועוד
  • החלפת מנעולים והתקנת מנעולים ביומטריים
  • החלפת צילינדר לדלת, כל סוגי הדלתות

צריך פריצה לרכב? נטפל גם בזה

אתה הולך לרכב שלך כי אתה ממהר להגיע להופעה בערב. הופעה שחיכית לה זמן רב והזמנת אליה כרטיסים לפני הרבה זמן. אבל אתה מגלה שאיבדת את המפתח לרכב והרכב נעול. ובנוסף גם אין לך מפתח נוסף. אכן מצב לא נעים. אבל מה לעשות, גם מקרים כאלה קורים בחיים. וכנראה שלא רק לך זה קרה, אלא לעוד הרבה אנשים. לכן אל תתבאס, למצב כזה יש פתרון והוא פורץ רכבים. למעשה פורץ הרכבים אמור לפרוץ לך לרכב במקצועיות ובמינימום נזק. אבל בטרם תזמין פורץ רכבים, בדוק שהוא אכן מקצועי וכמו כן בעל תעודת מוסמך ותעודת יושר ממשטרת ישראל. כלומר לא תרצה להפקיד את עבודת הפריצה בידי מישהו מפוקפק ולא מקצועי שאין שום הוכחות ליושרו. 

אז ברגע שתתקשר אלינו ללוק פור יו, מנעולן שלנו שהוא בעל הסמכה ובעל תעודת יושר יגיע אליך תוך 20 דקות ויפרוץ לרכב שלך ללא נזק. 

מה עושים כשלא מצליחים לפתוח את הכספת

אז שירות נוסף בראש העין אותו תוכלו לקבל אצלנו הוא פריצת כספת. אתם גרים בראש העין ומוצאים את עצמכם עומדים חסרי אונים מול כספת נעולה? זקוקים לפריצה מקצועית במינימום נזק לכספת הביתית שלכם? אנחנו בלוק פור יו נותנים גם שירות זה של פריצת כספות. אבל קודם כל נבהיר מתי נצטרך לקרוא לפרוץ כספות. כיום אנחנו רואים שתחום הכספות הפך ליותר ויותר שכיח. שכן אנחנו מעוניינים למגן את הדברים יקרי הערך שלנו מפני גורמים שונים. ולכן ברגע שאנחנו מעוניינים להוציא דבר מה מהכספת הביתית שלנו, ונתקלים בכספת שמסרבת להיפתח, נרגיש אכזבה רבה. אבל אל לנו לנסות לפתוח את הכספת על ידי הפעלת כוח. כי כך אנו עלולים לגרום לנזק רב יותר. עדיף לקרוא לפורץ כספות מקצועי. 

אז אם אתם צריכים פריצה מקצועית לכספת בידי פורץ כספות מוסמך ומקצועי, הגעתם למקום הנכון! התקשרו אלינו כבר עכשיו. וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית בטלפון. המנעולן שלנו יגיע אליכם במהירות ויפרוץ לכם את הכספת במומחיות רבה. 

אולי תתעניין גם במנעולן 24 שעות.

חידוש דלתות בראש העין I  תיקון צירים לדלת בראש העין I תיקון דלתות בראש העין I
תיקון פלדלת בראש העין I תיקון דלת בראש העין I תיקון דלת עץ בראש העין I
תיקון דלת ממד בראש העין I תיקון דלת רב בריח בראש העין I תיקון דלת שריונית חוסם בראש העין I
קיצור דלת ממד בראש העין I החלפת מנגנון לדלת בראש העין I החלפת מנעולים בדלת בראש העין I
תיקון דלת לאחר פריצה בראש העין I הרמת דלת בראש העין I כיוון לדלת בראש העין I
תיקון משקוף לדלת בראש העין  I החלפת צירים לדלת בראש העין I תיקון מנעול לדלת בראש העין I
פורץ מנעולים בראש העין I מנעולן בראש העין I פורץ רכבים בראש העין I תיקון דלת בראש העין

תיקון דלתות ב-lock4you

 תיקון דלתות הוא תחום עיקרי מתחומי העיסוק שלנו ולכן כל תיקון דלתות שנבצע יתבצע על הצד הטוב ביותר, תיקון דלתות מעולה ומקצועי, באיכות ללא פשרות לכל סוגי הדלתות והחברות השונות. אנו מבצעים תיקון דלתות פנים, תיקון דלתות עץ, שיפוץ מנגנונים, תיקון דלתות פלדה,תיקון דלתות עץ, תיקון דלת פלדלת, תיקון דלתות רב בריח, ודלתות הזזה, תיקון דלתות מולטילוק כמובן תיקון דלתות רכב ובגאז', תיקון דלתות ממ"ד, החלפת ידיות לדלת ממ"ד, תיקון דלתות מעוצבות, תיקון דלתות לכניסת הביניין, מקלט, וכו'..

פניה לתיקון דלת רב בריח

תיקון דלתות רב בריח

סיבות רבות שאנחנו מקבלים קריאה לדלתות רב בריח ולרוב הקריאות הן תיקונים די פשוטים לתיקון. מקרה הכי שכיח של תקלות בדלתות הוא שחיקה והתיישנות הצילינדר והצורך להחליפו לחדש. מקרה נוסף הוא הצורך בכיוון הדלתות, איזון הדלת שזו העבודה קלה יחסית ולכן מתומחרת במחיר המינימלי ביותר – רק עבור שירות שאנו מספקים. ישנן תקלות מסובכות יותר לדוגמה מנגנון בדלת לא עובד יותר וגורם להיתקעות הדלת – מקרה זה איננו נפוץ וקורה לאחר שנים רבות וארוכות שהמנגנון בשימוש ואיננו הוחלף. מנגנון הדלת הוא חלק יקר ומרכזי בדלת.

סוגי דלתות נוספים: