לוגו לוק פור יו

מנעולן בבני ראם

מחפשים  שרות מנעולן בבני ראם?

שרות 24 שעות, מהיר ובמחירים טובים. פריצת כל סוגי הדלתות, החלפת צילינדר, פריצת כספות, התקנת מחזירי דלת, פריצת כל סוגי הרכבים, תיקון תיבות דואר, התקנת מנעול עליון לדלת, פריצת מנעולי רתק והתקנה, תיקון דלתות הזזה. לכן חייגו להצעת מחיר משתלמת.

מנעולן בבני רא

מנעולן בבני ראם – עדיין תקועים מחוץ לבית?

לפעמים יש לנו נטייה לשכוח שיש לנו דלת טריקה. אנו יוצאים רגע החוצה לחצר או לזרוק את הזבל ומגלים ששכחנו שוב לקחת מפתח והדלת נטרקה מאחורינו. אך זה לא סוף העולם.
מנעולן בבני ראם יגיע אליכם במהירות בשיחת טלפון אחת ויפרוץ לכם את המנעול על מנת שתוכלו לחזור אל הבית שלכם ולהמשיך בעיסוקים אותם זנחתם לרגע.  אך מה הם הפתרונות לפעמים הבאות?
ישנם מספר דרכים מועילות להתמודד עם דלת שנטרקת ומשאירה אתכם חסרי אונים כאשר אתם בלי מפתח:

1  – דרך טובה לזכור היא לשים פתק על הדלת "נא לקחת מפתח" זה עוזר לנו כאשר ויזואלית המילה הזו נתקעת לנו בראש.

2  – להחליף את המנגנון של הדלת פעם אחת ולתמיד. ההשקעה אומנם תראה לכם יקרה בהתחלה אך תאמינו לי, אם הזמנתם כמה פעמים פריצה עדיף לכם ללכת בכיוון הזה.

3- מנעול ביומטרי לדלת, מה זה מנעול ביומטרי? מנעול ביומטרי זה מנעול שהכניסה אל הבית נעשית דרך טביעת אצבע. מיד נרחיב.

מנעולן בבני ראם – מנעול ביומטרי עד כמה זה יעיל?

ראשית כל, מנעול ביומטרי הינו מנעול בעל אפשרויות מדהימות כאשר מדובר בכניסה מהירה ויציאה אל הבית. מנעול ביומטרי נותן לכם את האפשרות לא לקחת מפתח כאשר אתם יוצאים לטייל עם הכלב, או הולכים לקניות לצורך העניין.
כל מה שתזדקקו לו הוא טביעת האצבע שלכם אפליקציה, או קודן שיפתח לכם את המנעול. זו דרך מעולה להקל לעצמכם על החיים. התקשרו למנעולן בסביבת מגוריכם והתייעצו אתו על סוגי המנעולים הביומטריים, ממליצים לכם בחום.

מנעולן בבני רא

מנעולן בבני ראם – הלך לכם הצילינדר?

ההמלצה שלנו היא: אל תנסו לתקן בעצמכם במיוחד כאשר מדובר בדלת רב בריח, אתם עלולים לעשות נזק לדלת.
ואז עלות התיקון תעלה לכם הרבה יותר. מנעולן בבני ראם ידע לתת לכם שרות מהיר.
החלפת צילינדר למנעולן מוסמך בעל ניסיון בשטח ייקח מעט מאוד זמן והדלת שלכם תחזור למצב תקין.
אל תשכחו להתייעץ עם המנעולן שלכם על כל שאלה בנוגע לדלתות נוספות בבית שלכם אם הוא כבר אצלכם, בין אם זה בדיקת דלת המחוברת לחצר ובדיקת תקינותה, או כיוון הצירים על מנת שלא תחרוק.

החלפת צילינדר לדלת

במידה והצילינדר שלכם אינו עובד כראוי, זה סימן שהגיע הזמן להחליף אותו. אז כל מה שצריך לעשות הוא להתקשר אלינו. וכמו כן בזמן שיחת הטלפון תקבלו הצעת מחיר כבר בטלפון. וכאשר תקראו למנעולן שלנו, הוא יגיע במהרה. במידה ואין לכם מושג בצילינדרים, לא נורא. משום שהמנעולנים שלנו הינם מקצועיים מאוד בתחום המנעולנות. ולכן יוכלו לייעץ לכם לאיזה צילינדר כדאי לכם להחליף. כך שיתאים לכם מבחינת איכות ומבחינת מחיר. המנעולנים של לוק פור יו הינם בעלי ניסיון וידע רב בתחום המנעולנות. ולכן יוכלו לעזור לכם בכל נושא בתחום המנעולנות. כמו כן כאשר המנעולן יגיע אליכם הוא יביא עמו מבחר של צילינדרים ממנו תוכלו לבחור את הצילינדר המתאים לכם ביותר. בנוסף, תוכלו גם לרכוש צילינדר באתר שלנו. למשל צילינדר רב בריח כרטיס לוקסיס.

מנעולן בבני ראם

שחזור מפתח לרכב

במידה ואיבדתם את המפתח לרכב או שהוא נשבר וזהו המפתח היחידי שלכם, תצטרכו לעשות שחזור מפתח לרכב. לכן התקשרו למנעולן מלוק פור יו והא ייתן לכם הצעת מחיר אטרקטיבית כבר בטלפון. ולאחר שתזמינו אותו, הוא יגיע אליכם במהרה. המנעולן יביא עמו מכשור המתאים לשחזור המפתח. וכעבור זמן קצר תוכלו לקבל מפתח משוחזר מ0.  

מחפשים מנעולן באזורים נוספים? מנעולן במודיעין והסביבה זמין עבורכם 24 שעות לכל מטרה, מהיר ובמחירים טובים. פריצת כל סוגי הדלתות, החלפת צילינדרים, פריצת כספות, התקנת מחזירי דלת, פריצת כל סוגי הרכבים. חייגו היום להצעת מחיר. המחירים שלנו מעולים והשרות נעשה על ידי טובי המנעולנים בסביבתכם.

דקות מקסימום

זמן המתנה למנעולן בבני רא"ם

המיומנות שלי
פריצת מנעול דירה 94%
הניסיון שלי
החלפת מנעולים 96%
זמינות שלי
שירות 24/7 100%