לוגו לוק פור יו

פורץ דלתות בבת ים

זקוקים לשרות פורץ דלתות בבת ים?

הגעתם למקום הנכון! זקוקים גם לשרות החלפת צילנדר דלת?
מנעולן של לוק פור יו זמין עבורכם לאורך כל השבוע 24 שעות. התקשרו להצעת מחיר משתלמת ונשמח להגיע לפרוץ לכם את הדלת, ולהחליף לכם צילינדר במקרה הצורך.

פורץ דלתות בבת ים – ננעלתם בחוץ? אל דאגה

כאשר אנו ננעלים מחוץ לדירה הדבר הראשון שעובר לנו בראש הוא תוך כמה זמן אנחנו נכנס חזרה.
אי הנעימות בלהיתקע מחוץ לבית גובר במיוחד כשהשעה מאוחרת. או שאנחנו חייבים משהו
דחוף מתוך הדירה. אנחנו מציעים לכם לא לנסות לפרוץ לבד או לעשות מעשה שטותי ולנסות
להיכנס מהשכנים. משום שזה מעשה לא חכם שעלול לעלות לכם ביוקר. לכן התקשרו למנעולן של לוק פור יו ותוך זמן קצר אתם תוכלו לחזור לתוך הדירה במחיר מעולה לפריצת דלת בבת ים.

פורץ דלתות בבת ים

 

פורץ דלתות בבת ים – מעניקים גם שרות פריצת כספות

יש לכם כספת שאתם כבר הרבה זמן מעוניינים לתקן או להחליף לה מנעול?
מעולה! תיקון מנעול כספת, אם כבר ננעלתם בחוץ והזמנתם מנעולן, הזמינו אותו
פנימה ותתקנו על הדרך את הכספת שעומדת לכם בבית ללא שימוש וזקוקה לתיקון, בקשו הצעת מחיר משתלמת בטלפון על שני סוגי העבודות. אל תשכחו לבקש מהמנעולן שלכם לבדוק גם
את דלתות הפנים בבית על הדרך. וזאת משום שאם הוא כבר אצלכם ואתם לא מזמינים מנעולן כל שני וחמישי בקשו ממנו לעבור על כל הבית. וכך תכסו את עצמכם על כל תיקון שחשוב שתעשו שקשור לדלתות.

פורץ דלתות בבת ים

שחזור מפתח לרכב

קרה לכם אולי מקרה שבו איבדתם את המפתח של הרכב שלכם? או שאולי המפתח נגנב מכם או נשבר לכם? אם קרה לכם אחד מן המקרים האלו, ואין לכם מפתח ספייר, תצטרכו לעשות שחזור מפתח לרכב. אתם נוהגים ברכב מתוצרת גרמניה, או רכב מתוצרת יפן? אין זה משנה מאיזו תוצרת הרכב שלכם. המנעולן מבית לוק פור יו יודע לשחזר כל מפתח לכל סוג רכב. לכן אם קרה לכם אחד מהמקרים הללו כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתקשר למנעולן מלוק פור יו. זאת ועוד: בקשו הצעת מחיר בטלפון, ולאחריה המנעולן שלנו יגיע עד אליכם במהירות. אתם יכולים לסמוך על המנעולנים של לוק פור יו בגלל שהם מקצועיים ביותר וזאת בזכות העובדה שהם עברו הכשרה מקיפה בתחום המנעולנות. וכמו כן יש להם ידע וניסיון רב ולכן הם יכולים לעזור לכם בכל נושא בתחום המנעולנות. כאשר המנעולן יגיע אליכם, הוא יביא עמו מכשור המתאים לשחזר את המפתח.

ולאחר זמן לא רב תוכלו לקבל את המפתח המשוחזר מ0 ולהמשיך בשגרת יומכם. 

בנוסף לפורץ דלתות בבת ים אנו מציעים תחומי שרות נוספים שיכולים לעניין אתכם

  • שירות פורץ כספות במרכז 24 שעות
  • החלפת צילינדרים לדלתות רב בריח, מולטילוק, רשפים ועוד
  • פריצת רכבים ללא נזק לרכב עד 20 דקות הגעה
  • כיוון דלתות ביבנה שחורקות ולא נסגרות כמו שצריך כגון: דלתות עץ, פלדלת, זכוכית, הזזה ועוד
  • החלפות מנעולים והתקנת מנעולים ביומטריים
  • החלפת צילינדר לדלת, כל סוגי הדלתות
  • התקנת מנעול ביומטרי חכם

 

חידוש דלתות בבת ים I  תיקוני צירים לדלת בבת ים I שיפוץ דלתות בבת ים
I תיקון פלדלת בבת ים I שיפוץ דלת בבת ים I תיקון דלת עץ בבת ים I שיפוץ דלת ממד בבת ים I שיפוץ דלת רב בריח בבת ים Iתיקוני דלת שריונית חוסם בבת ים I קיצור דלת ממד בבת ים I החלפת מנגנון לדלת בבת ים I החלפת מנעולים בדלת בבת ים I
תיקוני דלת לאחר פריצה בבת ים I הרמת דלת בבת ים I כיוון לדלת בבת ים I תיקון משקוף לדלת בבת ים  I החלפת צירים לדלת בבת ים Iתיקוני מנעול לדלת בבת ים I פורץ מנעולים בבת ים I מנעולן בבת ים I פורץ רכבים בבת ים I

תיקון דלתות ב-lock4you

תיקון דלתות הוא תחום עיקרי מתחומי העיסוק שלנו ולכן כל תיקון הדלתות שנבצע יתבצע על הצד הטוב ביותר. שיפוץ דלתות מעולה ומקצועי, באיכות ללא פשרות לכל סוגי הדלתות והחברות השונות. אנו מבצעים תיקוני דלתות פנים, שיפוץ דלתות עץ, שיפוץ מנגנונים, תיקונים של דלתות פלדה, תיקוני דלתות עץ, שיפוץ דלת פלדלת, תיקוני דלתות רב בריח, ודלתות הזזה, שיפוץ דלתות מולטילוק כמובן תיקון דלתות רכב ובגאז', שיפוץ דלתות ממ"ד, החלפת ידיות לדלת ממ"ד, תיקונים של דלתות מעוצבות, תיקון דלתות לכניסת הבניין, מקלט, וכולי.

פניה לתיקון דלת רב בריח

תיקון דלתות רב בריח

סיבות רבות שאנחנו מקבלים קריאה לדלתות רב בריח ולרוב הקריאות הן תיקונים די פשוטים לתיקון. המקרה השכיח ביותר של תקלות בדלתות הוא שחיקה והתיישנות הצילינדר והצורך להחליפו לחדש. מקרה נוסף הוא הצורך בכיוון הדלתות, איזון הדלת שזו העבודה קלה יחסית ולכן מתומחרת במחיר המינימלי ביותר – רק עבור שירות שאנו מספקים. ישנן תקלות מסובכות יותר, לדוגמה: מנגנון בדלת אינו עובד יותר וגורם להיתקעות הדלת – מקרה זה איננו נפוץ וקורה לאחר שנים רבות וארוכות שהמנגנון בשימוש ולא הוחלף. מנגנון הדלת הוא חלק יקר ומרכזי בדלת.

סוגי דלתות נוספים: