לוגו לוק פור יו

תיקון דלתות בלוד

זקוקים למנעולן בלוד שיבצע עבורכם תיקון דלתות בלוד מעולה?

אנו בלוק פור יו נוכל לעזור לכם עם שרות מנעולן עד הבית 24 שעות.
שרות החלפת צילינדרים, פריצת דלתות כספות ומנעולים.

תיקון דלתות בלוד – המפתח לא מסתובב לכם כמו שצריך?

מה אתם עושים אם המפתח שלכם מסתובב בקושי? מפעילים לחץ על המפתח? אז דעו לכם שזו טעות. וזאת משום שזה פשוט עניין של זמן עד שהמפתח שלכם ישבר בחור המנעול ותאלצו להזמין פריצת מנעולים לחלץ את שבר המפתח בדלת. ובנוסף תאלצו גם לכוון את הדלת וזה יעלה לכם במחיר כפול ומכופל.
אל תחכו לרגע האחרון כאשר מדובר בדלת שהצירים מכבידים עליה ושקעו מדי. מה גם שזה עלול לגרום לגרירת הדלת על המרצפות. ויגרום לנזק ושפשוף מיותר שאתם יכולים להימנע ממנו בשיחת טלפון אחד למנעולן מוסמך.

תיקון דלתות בלוד

תיקון דלתות בלוד – תיקון דלתות זכוכית

תיקון דלת זכוכית נעשות על ידי מנעולן מוסמך בעל ניסיון של שנים משום שתיקון דלת זכוכית דורשת מיומנות על מנת לא לגרום נזק ולסדוק את הדלת. לכן כאשר אתם מזמינים מנעולן צלמו לו את הדלת. ובנוסף ודאו שהוא יודע ויכול לתקן לכם את הדלת. וכמו כן שהוא בעל ניסיון עם דלתות זכוכית. זו שאלה לגיטימית שתעזור לכם ותיתן לכם רוגע שמדובר באיש מקצוע מוסמך שיתקן לכם את הדלת ללא נזק.

בנוסף לתיקון דלתות בלוד תוכלו לקבל שירותים נוספים:

  • שירות פורץ כספות 24 שעות
  • החלפת צילינדרים לדלתות רב בריח, מולטילוק, רשפים ועוד
  • פורץ רכבים ללא נזק לרכב עד 20 דקות הגעה
  • כיוון דלתות שחורקות ולא נסגרות כמו שצריך כגון: דלתות עץ, פלדלת, זכוכית, הזזה ועוד
  • החלפת מנעולים
  • התקנת מנעולים ביומטריים

תיקון דלתות בלוד – בנוסף לדלת נוכל לפרוץ לכם את הכספת הנעולה

תיקנתם את הדלת בזכות מנעולן בלוד מעולה, מה עם הכספת הישנה שלכם שאתם כבר הרבה זמן אומרים שתתקנו או תפרצו?
מנעולן מוסמך של לוק פור יו יבצע עבורכם פריצת כספות ללא נזק משני. יחליף לכם מנעול לכספת במהירות. וכמו כן במחיר מעולה.
אנו ממליצים לכם לבקש תעודת מנעולן מוסמך מהמנעולן שלכם על מנת שתוכלו להיות רגועים שמדובר במנעולן מוסמך בעל תעודה והסמכה מקצועית. ציינו בפניו בטלפון איזה סוג כספת יש לכם. ואפילו תשלחו תמונה על מנת לזרז את הצעת המחיר המשתלמת שתקבלו מהמנעולן של לוק פור יו.

תיקון דלת רב בריח

אתם גרים בלוד ויש לכם דלת כניסה רב בריח? הדלת לא מתפקדת כמו שצריך ואתם צריכים שירות של תיקון דלת רב בריח? אין שום בעיה. תפנו למנעולן של לוק פור והוא ישמח לתקן לכם את הדלת שלכם כדי שתוכלו להיכנס בצורה חלקה הביתה. כידוע דלת הכניסה חוצצת בין הבית שלנו לחוץ ושומרת על פרטיותנו. ולכן כה חשוב שהיא תתפקד כמו שצריך ותהיה במיטבה. אז כאשר אתם רואים שישנה תקלה מסוימת בדלת כמו בעיה במנגנון הדלת, בעיה בצילינדר, בעיה בכיוון הדלת שלפעמים מעומס המשקל או מעייפות החומר הדלת מאבדת כיוון ואינה ננעלת כמו שצריך. או כל בעיה אחרת בדלת. אתם צריכים לקרוא למנעולן שהוא מקצועי. וכמו כן מנוסה בתיקון דלתות רב בריח. שכן לא כל מנעולן מנוסה ומקצועי מספיק בתיקון דלתות רב בריח. אולי תתעניינו גם בידיות לדלת רב בריח.

אבל אל דאגה, המנעולנים שלנו מקצועיים. וכמו כן בעלי ניסיון בתיקון כל סוגי הדלתות ובתיקון דלתות רב בריח בפרט. לכן כאשר תתקשרו ללוק פור יו להזמין שירותיו של המנעולן, הוא ייתן לכם הצעת מחיר כבר בטלפון. ויגיע אליכם בתוך זמן קצר ויתקן לכם את הדלת במקצועיות ובמומחיות רבה. 

 

חידוש דלתות בלוד I  תיקון צירים לדלת בלוד I תיקון דלתות בלוד I
תיקון פלדלת בלוד I תיקון דלת בלוד I תיקון דלת עץ בלוד I
תיקון דלת ממד בלוד I תיקון דלת רב בריח בלוד I תיקון דלת שריונית חוסם בלוד I
קיצור דלת ממד בלוד I החלפת מנגנון לדלת בלוד I החלפת מנעולים בדלת בלוד I
תיקון דלת לאחר פריצה בלוד I הרמת דלת בלוד I כיוון לדלת בלוד I
תיקון משקוף לדלת בלוד  I החלפת צירים לדלת בלוד I תיקון מנעול לדלת בלוד I
פורץ מנעולים בלוד I מנעולן בלוד I פורץ רכבים בלוד I תיקון דלת בלוד

תיקון דלתות ב-lock4you

תיקון דלתות הוא תחום עיקרי מתחומי העיסוק שלנו ולכן כל תיקון דלתות שנבצע יתבצע על הצד הטוב ביותר, תיקון דלתות מעולה ומקצועי, באיכות ללא פשרות לכל סוגי הדלתות והחברות השונות. אנו מבצעים תיקון דלתות פנים, תיקון דלתות עץ, שיפוץ מנגנונים, תיקון דלתות פלדה, תיקון דלתות עץ, תיקון דלת פלדלת, תיקון דלתות רב בריח, ודלתות הזזה, תיקון דלתות מולטילוק כמובן תיקון דלתות רכב ובגאז', תיקון דלתות ממ"ד, החלפת ידיות לדלת ממ"ד, תיקון דלתות מעוצבות, תיקון דלתות לכניסת הבניין, מקלט, וכולי.

פניה לתיקון דלת רב בריח

תיקון דלתות רב בריח

סיבות רבות שאנחנו מקבלים קריאה לדלתות רב בריח ולרוב הקריאות הן תיקונים די פשוטים לתיקון. מקרה הכי שכיח של תקלות בדלתות הוא שחיקה והתיישנות הצילינדר והצורך להחליפו לחדש. מקרה נוסף הוא הצורך בכיוון הדלתות, איזון הדלת שזו העבודה קלה יחסית ולכן מתומחרת במחיר המינימלי ביותר – רק עבור שירות שאנו מספקים. ישנן תקלות מסובכות יותר לדוגמה מנגנון בדלת לא עובד יותר וגורם להיתקעות הדלת – מקרה זה איננו נפוץ וקורה לאחר שנים רבות וארוכות שהמנגנון בשימוש ואיננו הוחלף. מנגנון הדלת הוא חלק יקר ומרכזי בדלת.

סוגי דלתות נוספים: