לוגו לוק פור יו

תיקון דלתות בנס ציונה

זקוקים לתיקון דלתות בנס ציונה?

הדלת חורקת ותקועה? חייגו אלינו. ומנעולן של לוק פור יו יעמוד לשירותכם במידה ותזדקקו לתיקון דלתות כיוון דלתות, החלפת מנעול ביומטרי החלפת  צילינדר  לכל סוגי הדלתות.

תיקון דלתות בנס ציונה – תיקון דלת זכוכית

מנעולן בנס ציונה יודע לא רק לתקן לכם את הדלת פלדלת אלה גם לכוון את דלת הזכוכית של העסק שלכם. כאשר הדלת זכוכית נסגרת ונפתחת באיטיות או מהר מדי זה סימן שצריך להזמין מנעולן בנס ציונה לטפל בבעיה. משום שצריך לסדר את המנוע של הדלת. כאשר דלת הזכוכית נפתחת לאט מדי אנשים עלולים לפתוח את הדלת בעוצמה ולסדק לכם אותה מהלחץ. לכן צריך לטפל בבעיה במהרה. וזאת כדי שלא יהיה נזק בלתי הפיך. אל תחכו לרגע האחרון שמישהו ימשוך את הדלת בפראות, או יסגור אותה בכוח ויגרם נזק.

תיקון דלתות בנס ציונה

בנוסף לתיקון דלתות בנס ציונה תוכלו לקבל שירותים נוספים:

  • שירות פורץ כספות 24 שעות
  • החלפת צילינדרים לדלתות רב בריח, מולטילוק, רשפים ועוד
  • פורץ רכבים ללא נזק לרכב עד 20 דקות הגעה
  • כיוון דלתות שחורקות ולא נסגרות כמו שצריך כגון: דלתות עץ, פלדלת, זכוכית, הזזה ועוד
  • החלפת מנעולים
  • התקנת מנעולים ביומטריים

פורץ כספות 24 שעות

אחד השירותים אותו תוכלו לקבל אצלנו בלוק פור יו הוא פריצת כספות. אז אם יש ברשותכם כספת ששכחתם את הקומבינציה שלה או שאיבדתם את המפתח שלה, תקראו למנעולן פורץ כספות שלנו. פורץ הכספות ידאג לפרוץ לכם לכספת במיומנות ובמקצועיות מרבית. אתם בדיוק קיבלתם צוואה מאדם קרוב אך לא יודעים את קוד הכספת כדי להוציא את הצוואה? פורץ הכספות מלוק פור יו ידאג לכם. הוא יפרוץ לכספת במיומנות ויחלץ לכם את הצוואה. יש לכם בערב מסיבה חשובה בעבודה, ואתם רוצים להיראות במיטבכם אך לא מצליחים לפתוח את הכספת? אל תנסו לפתוח אותה בהפעלת כוח כי כך עלול להיגרם נזק גדול.

לכן במקרים אלו ובמקרים נוספים שאתם לא מצליחים לפתוח את הכספת, התקשרו למנעולן מלוק פור יו. המנעולנים שלנו הוכשרו בדיוק לשם מטרה זו של פריצה לכספות. לכן הם מיומנים. וכמו כן מקצועיים בפריצה לכספת. ולכן יחלצו לכם את הפריט היקר מתוך הכספת. 

תיקון דלתות בנס ציונה

תיקון דלתות בנס ציונה – תיקון דלת כספת

כאשר מדובר בדלת כספת אלקטרונית אז כאשר הבטרייה הפנימית נגמרת לוח המקשים איננו פעיל. אז אין לכם אופציה להקיש את הקוד. יש שני פתרונות. פתרון אחד להשתמש במפתח הפיזי של הכספת וזה יפתח אותה מחדש. אך מה אם אין לכם אופציה משום שהמפתח אבד? אז במקרה הזה אתם זקוקים לפורץ מנעולים מוסמך שידע לטפל לכם בכספת ולהחליף לכם את הבטרייה הפנימית. ותוכלו להשתמש שוב בכספת שלכם בלי בעיה.

אז אל תהססו מנעולן מנס ציונה יפתור את בעיית דלת הכספת או דלתות הבית במהירות באמינות ובאחריות. וידאג למיגון מושלם של הבית או העסק.

ישנם המון מתקני דלתות באזור נס ציונה ובחברתנו מתקני דלתות מוסמכים שעברו הכשרה ובעלי ותק וניסיון רב.

אנחנו דוגלים בהוגנות. ולא גובים מכם סכומי כסף מופרזים.

כמובן בנוסף לתיקון דלתות אנחנו גם נותנים שירותים נוספים. ובטוחים שתהיו מרוצים.

מבין השירותים שאנו מציעים ישנם גם מנעולנים מנס ציונה.

תיקון מנעול לדלת בנס ציונה

זקוקים בתיקון מנעול לדלת שלכם? המנעול עושה בעיות ולא עובד כמו שצריך? הזמינו מנעולן שיתקן לכם את המנעול לדלת. אך בטרם תזמינו מנעולן לתיקון המנעול לדלת, בדקו שהוא מומחה בתיקון זה. ושהוא יודע לתקן את המנעול שיש ברשותכם. 

המנעולנים שלנו מומחים בתיקון מנעולים לדלת. ולכן יתקנו לכם את המנעול במומחיות רבה.  התקשרו אלינו כבר עכשיו ונשמח לעזור. המנעולנים שלנו מתמקצעים בתיקוני מנעולים. לכן אם אתם מעוניינים בפרטים נוספים, התקשרו כבר עכשיו ללוק פור יו ואנחנו לשירותכם! 

חידוש דלתות בנס ציונה I  תיקון צירים לדלת בנס ציונה I תיקון דלתות בנס ציונה I
תיקון פלדלת בנס ציונה I תיקון דלת בנס ציונה I תיקון דלת עץ בנס ציונה I
תיקון דלת ממד בנס ציונה I תיקון דלת רב בריח בנס ציונה I תיקון דלת שריונית חוסם בנס ציונה I
קיצור דלת ממד בנס ציונה I החלפת מנגנון לדלת בנס ציונה I החלפת מנעולים בדלת בנס ציונה I
תיקון דלת לאחר פריצה בנס ציונה I הרמת דלת בנס ציונה I כיוון לדלת בנס ציונה I
תיקון משקוף לדלת בנס ציונה  I החלפת צירים לדלת בנס ציונה I תיקון מנעול לדלת בנס ציונה I
פורץ מנעולים בנס ציונה I מנעולן בנס ציונה I פורץ רכבים בנס ציונה I תיקון דלת בנס ציונה

תיקון דלתות ב-lock4you

תיקון דלתות הוא תחום עיקרי מתחומי העיסוק שלנו. ולכן כל תיקון דלתות שנבצע יתבצע על הצד הטוב ביותר. תיקון דלתות מעולה ומקצועי, באיכות ללא פשרות לכל סוגי הדלתות והחברות השונות. אנו מבצעים תיקון דלתות פנים, תיקון דלתות עץ, שיפוץ מנגנונים, תיקון דלתות פלדה, תיקון דלתות עץ, תיקון דלת פלדלת, תיקון דלתות רב בריח, ודלתות הזזה, תיקון דלתות מולטילוק כמובן תיקון דלתות רכב ובגאז', תיקון דלתות ממ"ד, החלפת ידיות לדלת ממ"ד, תיקון דלתות מעוצבות, תיקון דלתות לכניסת הבניין, מקלט, וכולי.

פניה לתיקון דלת רב בריח

תיקון דלתות רב בריח

סיבות רבות שאנחנו מקבלים קריאה לדלתות רב בריח ולרוב הקריאות הן תיקונים די פשוטים לתיקון. מקרה הכי שכיח של תקלות בדלתות הוא שחיקה והתיישנות הצילינדר והצורך להחליפו לחדש. מקרה נוסף הוא הצורך בכיוון הדלתות, איזון הדלת שזו העבודה קלה יחסית ולכן מתומחרת במחיר המינימלי ביותר – רק עבור שירות שאנו מספקים. ישנן תקלות מסובכות יותר. לדוגמה מנגנון בדלת לא עובד יותר וגורם להיתקעות הדלת – מקרה זה איננו נפוץ וקורה לאחר שנים רבות וארוכות שהמנגנון בשימוש ואיננו הוחלף. מנגנון הדלת הוא חלק יקר ומרכזי בדלת.

סוגי דלתות נוספים: