לוגו לוק פור יו

תיקון דלתות בבאר יעקב

זקוקים לתיקון דלתות בבאר יעקב?

התקשרו עוד היום למנעולן בבאר יעקב. ותוכלו לקבל הצעת מחיר משתלמת עבור תיקון כל סוגי הדלתות. שרות 24 שעות גם אם תצטרכו תיקון דלת זכוכית לעסק שלכם.

תיקון דלתות בבאר יעקב – תיקון דלתות עץ

הדלת בחדר השינה שלכם אינה נסגרת כראוי וזה מפריע לפרטיות שלכם? אתם רוצים לסדר את המנעול והסגירה של הדלת אך לא יודעים איך לעשות זאת כראוי? אל תתאמצו יותר מדי. השאירו את המומחיות למומחים. לכן חייגו למנעולן של לוק פור יו ותוכלו לסדר את הדלת של חדר השינה. ולקבל את השקט שאתם רוצים. כאמור תיקון דלת עץ אינה עולה כסף רב. וכמו כן תיקונה לוקח זמן מועט. לכן תבקשו ממנעולן בעל הסמכה שייתן לכם הצעת מחיר. ובנוסף על הדרך יבדוק לכם את שאר הדלתות בבית.

תיקון דלתות בבאר יעקב

תיקון דלתות בבאר יעקב – טיפול מהיר בכל תקלה

כאשר הדלת חורקת לכם היא עלולה לשפשף לכם את הרצפה. וכמו כן לעשות נזק לנראות הבית.
לכן אל תהססו לחייג למנעולן בבאר יעקב. והוא יגיע ויכוון לכם את הצירים של הדלת. וזאת על מנת שלא תאלצו להחליף את המרצפות לאחר שיהיה עליהם סימני גרירה לא נאים. בשל כך פשוט תתקשרו למנעולן בעל הסמכה והבעיה תהיה מאחוריכם.

בנוסף לתיקון דלתות בבאר יעקב תוכלו לקבל שירותים נוספים:

  • שירות פורץ כספות 24 שעות.
  • החלפת צילינדרים לדלתות רב בריח, מולטילוק, רשפים ועוד.
  • פורץ רכבים ללא נזק לרכב עד 20 דקות הגעה.
  • כיוון דלתות שחורקות ולא נסגרות כמו שצריך כגון: דלתות עץ, פלדלת, זכוכית, הזזה ועוד.
  • החלפת מנעולים והתקנת מנעולים ביומטריים.

תיקון דלתות בבאר יעקב

שחזור מפתח לרכב

בוודאי קרה לכם מתישהו מקרה שבו איבדתם את המפתח של הרכב שלכם. אז מה עושים במקרה כזה, אתם שואלים? במידה ואין לכם מפתח ספייר, צריך לעשות שחזור מפתח לרכב. גם במקרה שגנבו לכם את המפתח היחיד שלכם או שהמפתח היחיד שלכם נשבר, צריך לעשות שחזור מפתח לרכב. אז אין לכם מה לדאוג! התקשרו למנעולן מלוק פור יו. הוא ייתן לכם הצעת מחיר משתלמת כבר בטלפון. וברגע שתקראו למנעולן, הוא יגיע במהרה עד אליכם. אז אין זה משנה באיזה רכב אתה נוהג, בין אם זה רכב תוצרת גרמניה, או רכב תוצרת יפן. המנעולנים שלנו מקצועיים ומיומנים ביותר בתחום המנעולנות, ובשחזור מפתח בפרט. ולכן הם יודעים לשחזר כל מפתח לכל סוג רכב. לבסוף, כאשר המנעולן יגיע אליכם הוא יביא עמו מכשור מיוחד שבעזרתו ישחזר לכם מפתח מ0. וכך לאחר זמן קצר תוכלו לקבל את המפתח המשוחזר החדש שלכם. וכך תוכלו להמשיך בשגרת יומכם. 

אז למה לבחור דווקא בנו?

  • שירות מקצועי
  • אחריות מלאה על העבודה
  • זמינים ומגיעים תוך זמן קצר – 20 דקות
  • בעלי ידע נרחב בכל תחומי הדלתות
  • סבלניים ואדיבים
  • מחיר הוגן ומתאים לכל כיס
  • מוכשרים לתקן את כל סוגי הדלתות והמנעולים

התקשרו אלינו ונשמח לעזור בכל שאלה. וכמו כן בכל בעיה שאתם נמצאים. כולל בעיה במנעול וגם בדלתות הבית. ונשלח לכם מנעולן מבאר יעקב ועל הדרך נחסוך לכם בזבוז כסף מיותר והוצאות מיותרות על דלתות. מה שכדאי לעשות הוא להקדים תרופה למכה ולתקן את הצילינדר בזמן. וכך לחסוך את החלפת הדלת לדלת חדשה.

האמינות מעל הכול. ואתם יכולים להיות רגועים שאנחנו מנוסים ובעלי ניסיון רב. ובין היתר מצוידים בציוד מקצועי לפתרון כל בעיה.

התקשרו אלינו ונשמח לעזור בטלפון: 050-9992411.

חידוש דלתות בבאר יעקב I  תיקון צירים לדלת בבאר יעקב I תיקון דלתות בבאר יעקב I תיקון פלדלת בבאר יעקב I תיקון דלת בבאר יעקב I
תיקון דלת עץ בבאר יעקב I תיקון דלת ממד בבאר יעקב I תיקון דלת רב בריח בבאר יעקב I
תיקון דלת שריונית חוסם בבאר יעקב I קיצור דלת ממד בבאר יעקב I החלפת מנגנון לדלת בבאר יעקב I
החלפת מנעולים בדלת בבאר יעקב I תיקון דלת לאחר פריצה בבאר יעקב I הרמת דלת בבאר יעקב I
כיוון לדלת בבאר יעקב I תיקון משקוף לדלת בבאר יעקב  I החלפת צירים לדלת בבאר יעקב I
תיקון מנעול לדלת בבאר יעקב I פורץ מנעולים בבאר יעקב I מנעולן בבאר יעקב I פורץ רכבים בבאר יעקב I תיקון דלת בבאר יעקב

אולי יעניין אתכם תיקון דלתות בראשון לציון והסביבה.

שירות 24 שעות לדלת שלכם.

התקשרו עוד היום להצעת מחיר משתלמת.

תיקון דלתות ב-lock4you

תיקון דלתות הוא תחום עיקרי מתחומי העיסוק שלנו ולכן כל תיקון דלתות שנבצע יתבצע על הצד הטוב ביותר, תיקון דלתות מעולה ומקצועי, באיכות ללא פשרות לכל סוגי הדלתות והחברות השונות. אנו מבצעים תיקון דלתות פנים, תיקון דלתות עץ, שיפוץ מנגנונים, תיקון דלתות פלדה, תיקון דלתות עץ, תיקון דלת פלדלת, תיקון דלתות רב בריח, ודלתות הזזה, תיקון דלתות מולטילוק כמובן תיקון דלתות רכב ובגאז', תיקון דלתות ממ"ד, החלפת ידיות לדלת ממ"ד, תיקון דלתות מעוצבות, תיקון דלתות לכניסת הבניין, מקלט, וכולי.

פניה לתיקון דלת רב בריח

תיקון דלתות רב בריח

סיבות רבות שאנחנו מקבלים קריאה לדלתות רב בריח ולרוב הקריאות הן תיקונים די פשוטים לתיקון. מקרה הכי שכיח של תקלות בדלתות הוא שחיקה והתיישנות הצילינדר והצורך להחליפו לחדש. מקרה נוסף הוא הצורך בכיוון הדלתות, איזון הדלת שזו העבודה קלה יחסית ולכן מתומחרת במחיר המינימלי ביותר – רק עבור שירות שאנו מספקים. ישנן תקלות מסובכות יותר לדוגמה מנגנון בדלת אינו עובד יותר וגורם להיתקעות הדלת – מקרה זה איננו נפוץ וקורה לאחר שנים רבות וארוכות שהמנגנון בשימוש ולא הוחלף. מנגנון הדלת הוא חלק יקר ומרכזי בדלת.

סוגי דלתות נוספים: