לוגו לוק פור יו

תיקון דלתות בשפיים

שירות 24 שעות עבור תיקון דלתות בשפיים. התקשרו להצעת מחיר משתלמת ונשמח להגיע לתקן לכם את הדלת. כמו כן אנו עושים תיקון כל סוגי הדלתות, תיקון דלת פלדלת מחיר מעולה. תיקון דלת שריונית חסם, תיקון דלת רב בריח ואפילו דלתות עץ. יתר על כן נגיע עם חיוך ומהר.

תיקון דלתות בשפיים

תיקון דלתות בשפיים – דלת פלדלת מדוע חשוב לתחזק?

החשיבות של תחזוקת דלת פלדלת הוא משמעותי כמו כל טיפול שגרתי ברכב שלכם. מה הכוונה?
אם לא תחזקתם את הרכב הוא יעשה לכם בעיות מכניות. וכך אותו הדבר לגבי דלת הכניסה שלכם.
אם אתם לא מתחזקים הצירים יורדים ושוקעים עם הזמן מכובד משקל הדלת. ולכן אתם עלולים להגיע למצב שבו תסובבו את המפתח של הדלת והסיבוב יהיה קשה מאוד ועלול לשבור לכם את המפתח של הדלת בפנים המנעול.
כאשר אתם מכניסים מפתח ומרגישים שהסיבוב הופך לקשה זה בדיוק הזמן להתקשר למנעולן של לוק פור יו. משום שהסיבוב הקשה מעיד על כך שאתם חייבים לבצע כיוון דחוף לדלת. אתם צעד אחד מלשבור את המפתח בחור המנעול עקב לחץ הסיבוב ולהתקשר למנעולן שיחלץ אתכם. וזה יעלה לכם כפול, גם חילוץ וגם תיקון דלת. תעשו את הדבר הנכון ותתחזקו את דלת הכניסה של הבית כל מספר שנים.

תיקון דלתות בשפיים – שירותים נוספים כמו פריצת כספות

הזמנתם מנעולן שיגיע ויבצע תיקון דלתות בשפיים? מעולה אבל אתם נזכרים שיש לכם כספת שזקוקה לתיקון ואתם צריכים תיקון כספות, אין שום בעיה. לכן ההמלצה שלנו היא שאם הזמנתם מנעולן ושילמתם לו על ההגה, תחשבו איזה סוג שרות נוסף אתם צריכים. כמו תיקון כספות או תיקון דלתות פנים , החלפת צילינדרים ועוד. זה יחסוך לכם את עלות המנעולן בפעמים הבאות. פשוט תרכזו את כל השירותים יחד.

תיקון דלתות בשפיים

בנוסף לתיקון דלתות בשפיים אנו מציעים עבודות נוספות בתחום המנעולנות:

  • שירות פורץ כספות 24 שעות
  • החלפת צילינדרים לדלתות רב בריח, מולטילוק, רשפים ועוד
  • פריצת רכבים ללא נזק לרכב עד 20 דקות הגעה
  • כיוון דלתות ביבנה שחורקות ולא נסגרות כמו שצריך כגון: דלתות עץ, פלדלת, זכוכית, הזזה ועוד
  • החלפת מנעולים והתקנת מנעולים ביומטריים
  • החלפת צילינדר לדלת, כל סוגי הדלתות
  • התקנת מנעול ביומטרי חכם

החלפת צילינדר לדלת

במידה ושמתם לב שהצילינדר שלכם אינו עובד כראוי זה סימן שצריך להחליף אותו. זאת ועוד: אם אינכם מבינים דבר בצילינדרים המנעולנים של לוק פור יו יוכלו לייעץ לכם לאיזה צילינדר כדאי לכם להחליף שיתאים לכם מבחינת איכות ומבחינת מחיר. כאמור המנעולנים של לוק פור יו הם מקצועיים ומיומנים מאוד. וזאת בזכות העובדה שהם עברו הכשרה מקיפה בתחום המנעולנות. כמו כן יש להם ניסיון רב בתחום המנעולנות. למעשה הם נתקלים יום יום בתרחישים שונים בתחום המנעולנות, ומטפלים בהם. בנוסף יש להם כלים חדישים ביותר. לכן תוכלו לסמוך עליהם בעיניים עצומות. לכאורה כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתקשר ללוק פור יו ולקבל הצעת מחיר משתלמת כבר בטלפון. וכאשר תזמינו את המנעולן הוא יגיע אליכם במהרה. לבסוף המנעולן יביא עמו מבחר של צילינדרים וממנו תוכלו לבחור את המתאים לכם ביותר. תוכלו גם לרכוש מהאתר האינטרנטי שלנו צילינדר. למשל צילינדר רב בריח קילוקס KEYLOCKS.

תיקון דלתות בשפיים

זקוקים לשרות באזורים נוספים? מנעולן של לוק פור יו יבצע עבורכם  תיקון דלתות כפר סבא והוא זמין עבורכם 24 שעות וישמח לתקן לכם את הדלת. כל סוגי הדלתות עם שרות מהיר משתלם ועם חיוך.

חידוש דלתות בשפיים I  תיקון צירים לדלת בשפיים I תיקון דלתות בשפיים
I תיקון פלדלת בשפיים I תיקון דלת בשפיים I תיקון דלת עץ בשפיים I תיקון דלת ממד בשפיים I תיקון דלת רב בריח בשפיים I תיקון דלת שריונית חוסם בשפיים I קיצור דלת ממד בשפיים I החלפת מנגנון לדלת בשפיים I החלפת מנעולים בדלת בשפיים I
תיקון דלת לאחר פריצה בשפיים I הרמת דלת בשפיים I כיוון לדלת בשפיים I תיקון משקוף לדלת בשפיים  I החלפת צירים לדלת בשפיים I
תיקון מנעול לדלת בשפיים I פורץ מנעולים בשפיים I מנעולן בשפיים I פורץ רכבים בשפיים I

הניסיון שלי
החלפת מנעולים 96%
זמינות שלי
שירות 24/7 100%
המיומנות שלי
פריצת מנעול דירה 94%
דקות מקסימום